SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags![]()
Maaltijdsalade met kipquote:Op zondag 19 april 2020 13:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon drie stukjes
Wat heb je gehad?
Jaquote:
Hier bij de supermarkt was bijna niemand te bekennen. Op straat is het ook rustig, maar zoals gewoonlijk hebben de buren weer meerdere mensen op bezoek.quote:
Stay safe brat.quote:
Haha, jawel!quote:
En jij nu kaalgeschoren of?quote:Op zondag 19 april 2020 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, jawel!
Van mijn vader z'n familie en van mijn vrouw d'r vader, aangezien hij Afrikaans is.
Denk je dat hij ooit iets heeft gedronken wat niet mocht?quote:Op zondag 19 april 2020 16:29 schreef ToT het volgende:
Hij kwam ineens met die fles uit de voorraadkast gelopen.Ik dacht echt dat ik het buiten zijn bereik geplaatst had!
Snel fotootje gemaakt en het uiteraard weer van hem afgepakt voor hij het kon laten vallen of zo.
Haha, die hitte ontwen je wel heel snel.quote:Op zondag 19 april 2020 16:48 schreef Pumpalov het volgende:
Ik wou dat ik afrikaans was. Dan was deze hitte iets beter te doen.
Haha nee dat sowieso nog niet!quote:Op zondag 19 april 2020 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk je dat hij ooit iets heeft gedronken wat niet mocht?
Jeetjequote:Op zondag 19 april 2020 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee dat sowieso nog niet!![]()
Hij houdt zelfs z'n flesje nog niet eens vast!![]()
Hij begint het wat te proberen met een plastic bekertje, met wisselend succes.
De wattes?quote:Op zondag 19 april 2020 17:53 schreef stokj het volgende:
@:amee
@:tot
@:kopjechino
@:puzziepie
@:fernweh
@:cinderelladreamer
@:atak
@:Engine
@:dud0r
Kom mee doen met de FOK! OSM League! Het is gratis en gezellig. @:haags_kwartiertje Haga is daar ook mod en eigenaar van de competitie. De volgende competitie gaat op verzoek naar Pakistan. @:Kluun1985 kom je ook meedoen?
Soccer, soccer.......da's toch met 22 van die miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje proberen te trappen en zo veel mogelijk onderuit proberen te gaan als de scheids half die kant uit zit te kijken?quote:Op zondag 19 april 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ahaja, heb het even aangepast. OnlineSoccerManager.
Waarom let die kut scheids niet gewoon op?!quote:Op zondag 19 april 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Soccer, soccer.......da's toch met 22 van die miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje proberen te trappen en zo veel mogelijk onderuit proberen te gaan als de scheids half die kant uit zit te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |