Heb nog 2 "oude" GTX1060 kaartjes liggen van MSI.quote:Op zondag 19 april 2020 12:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zat eraan te denken om de videokaart die in de computer van mn buurman zit te vervangen voor iets beters. Mja, ¤1000+ vind ik wel veel geldEerst maar eens afwachten wat je nodig hebt om GTA 6 te draaien
Nice! Zo zie je maar dat ze toch weer van pas komenquote:Op zondag 19 april 2020 12:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb nog 2 "oude" GTX1060 kaartjes liggen van MSI.
1 zat ooit in m'n mediacenter en lag al bijna een jaar op de plank te wachten op een 2 leven.
De andere is van een vriend van me die een vaag probleem in z'n PC had bij het gamen dat uiteindelijk met het vervangen van z'n videokaart opgelost is. Het kaartje is dus "verdacht" maar lijkt wel prima stabiel te folden (is nu met z'n 2e WU bezig). Heb ze wel beiden op 75% vermogen beperkt.
Dus de komende weken heb ik in potentie nog zo'n 800.000 punten per dag erbij, al zal dat met de matige distributie van WU's wel op de helft uitkomen. Het is maar goed dat de zon zo mooi schijnt, dat dempt de energierekening.
Yeah!!quote:
2 universiteiten zoeken een medicijn tegen Covid19.quote:Op zondag 19 april 2020 13:22 schreef nickhguitar het volgende:
Kan iemand in Jip en Janneke taal uitleggen hoe dit werkt?
Klopt, de stats hebben er wel eens een paar dagen uit gelegen maar geloof wel dat het nu beter gaat.quote:Op zondag 19 april 2020 13:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zie mezelf nog niet terug bij het team. Ik zie in de FAHControl wel dat ik voor het juiste team bezig ben, maar ik neem aan dat er maar X keer per Y tijd gesynchroniseerd wordt ofzo?
Ok, cool. En hoe werkt die verhouding dan tussen WUs en punten? Ik zie nl mensen die veel meer punten hebben met minder WU's dan anderen?quote:Op zondag 19 april 2020 13:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, de stats hebben er wel eens een paar dagen uit gelegen maar geloof wel dat het nu beter gaat.
Er zijn wat variabelen waardoor je meer of minder punten krijgt.quote:Op zondag 19 april 2020 13:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ok, cool. En hoe werkt die verhouding dan tussen WUs en punten? Ik zie nl mensen die veel meer punten hebben met minder WU's dan anderen?
Niet dat ik heel veel ga helpen want mijn PC staat niet veel aan en mijn werklaptop gebruik ik hier niet voor, maar toch, alle beetjes helpen.
En hoe kies je daar tussen? Weet niet of dat in mijn geval wat uitmaakt, ik heb een Ryzen 2600 en een RX570.quote:Op zondag 19 april 2020 13:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn wat variabelen waardoor je meer of minder punten krijgt.
Een videokaart is veel krachtiger in folden en levert het werk sneller in dan een processor, dus dat is bijvoorbeeld al een bonus.
Maar alle resultaten tellen!
quote:Op zondag 19 april 2020 13:22 schreef nickhguitar het volgende:
Kan iemand in Jip en Janneke taal uitleggen hoe dit werkt?
Hij zal zelf kiezen of de apparaten geschikt zijn en dan werk binnenhalen voor 1 of beiden.quote:Op zondag 19 april 2020 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En hoe kies je daar tussen? Weet niet of dat in mijn geval wat uitmaakt, ik heb een Ryzen 2600 en een RX570.
Ah op die manier. Cool. Thanks voor de uitlegquote:Op zondag 19 april 2020 13:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij zal zelf kiezen of de apparaten geschikt zijn en dan werk binnenhalen voor 1 of beiden.
Er is bij Folding@home op dit moment weinig GPU werk (omdat zoveel mensen zich aanmelden, dus eigenlijk een luxeprobleem) dus je GPU kan soms best uren niets te doen hebben.
39.000 over een paar seconden Verzonden. Nu wachten op update scores.quote:Op zondag 19 april 2020 14:56 schreef Nikonlover het volgende:
Team www.overclocking.dk Staat nu op plaats 1000 met 127,324,626 punten. Wij hebben er nu 127,013,294. We zijn er heel dichtbij!!!!!Misschien redden we het al met de volgende update van de cijfers?
![]()
Bij mij komt er eentje van 76.000 bij binnen enkele minuten. Hebben jullie WU's die bijna klaar zijn?
Nee ik bedoel, waar kun je zien wat je binnen krijgt / wat er dalijk verstuurd gaat worden?quote:Op zondag 19 april 2020 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
https://stats.foldingathome.org/team/247522
FAHControl applicatie, tenmiste, daar kijk ik, op mijn windows installatiequote:Op zondag 19 april 2020 16:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, waar kun je zien wat je binnen krijgt / wat er dalijk verstuurd gaat worden?
Idd FAHControlquote:Op zondag 19 april 2020 16:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, waar kun je zien wat je binnen krijgt / wat er dalijk verstuurd gaat worden?
quote:Op zondag 19 april 2020 16:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
FAHControl applicatie, tenmiste, daar kijk ik, op mijn windows installatie
Daar zie je welke jobs je draait / of je staat te wachten, enz.
Helaas staan we met mn laatste upload nog steeds 1003..
129642, nu 69 (hueueueueu)%, estimated in 4 minuten Dat is de CPU, GPU duurt nog wat langerquote:Op zondag 19 april 2020 14:56 schreef Nikonlover het volgende:
Team www.overclocking.dk Staat nu op plaats 1000 met 127,324,626 punten. Wij hebben er nu 127,013,294. We zijn er heel dichtbij!!!!!Misschien redden we het al met de volgende update van de cijfers?
![]()
Bij mij komt er eentje van 76.000 bij binnen enkele minuten. Hebben jullie WU's die bijna klaar zijn?
Die 129642 is weer een lekkerequote:Op zondag 19 april 2020 16:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
129642, nu 69 (hueueueueu)%, estimated in 4 minuten Dat is de CPU, GPU duurt nog wat langer![]()
Ja, klopt, al is dat de BOINC client/manager, niet specifiek voor Rosetta maar wel waar het project op draait idd.quote:Op zondag 19 april 2020 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ok, bedankt voor de tip.
Op dezelfde voet is er nu trouwens ook een nieuwe versie van Rosetta uitgekomen:
19/04/2020 00:24:37 | | A new version of BOINC is available (7.16.5). <a href=https://boinc.berkeley.edu/download.php>Download</a>
O mooi en daar zijn geen problemen mee, voor zover bekend?quote:Op zondag 19 april 2020 17:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, klopt, al is dat de BOINC client, niet specifiek voor Rosetta maar wel waar het project op draait idd.
Heb alle computers vorige week bijgewerkt.quote:Op zondag 19 april 2020 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O mooi en daar zijn geen problemen mee?
Dan knallen we wel door de Top-1000 grens vanavond lijkt mequote:
Dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 19 april 2020 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan knallen we wel door de Top-1000 grens vanavond lijkt me
Yep.quote:Op zondag 19 april 2020 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe krijg je die dingen trouwens op 75% vermogen? Met MSI Afterburner?
Yep.quote:Op zondag 19 april 2020 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe krijg je die dingen trouwens op 75% vermogen? Met MSI Afterburner?
Betekent dit dat je voor betere prestaties de nieuwe client moet downloaden?quote:Op zondag 19 april 2020 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ok, bedankt voor de tip.
Op dezelfde voet is er nu trouwens ook een nieuwe versie van Rosetta uitgekomen:
19/04/2020 00:24:37 | | A new version of BOINC is available (7.16.5). <a href=https://boinc.berkeley.edu/download.php>Download</a>
oeh - is dat niet het probleem dat TheFreshPrince beschreef, even hierboven? Dat je een oudere versie van de client moet hebben en de nieuwste versie blijkbaar buggy is?quote:Op zondag 19 april 2020 17:45 schreef CoolGuy het volgende:
Probleempje; ik heb de client zojuist ook op mn laptopje gezet, zelfde username, zelfde key, zelfde team...maar, hij download niets en doet niets. Laptopje is een envoudig Lenovo ding met een i5.
Suggesties?
Even vasthouden aan deze versie blijkbaar. Just to be sure.quote:Op zondag 19 april 2020 17:50 schreef Hagee het volgende:
Vasthouden aan versie 7.5.1 of toch updaten?
Ben niet de enige met een probleemquote:Op zondag 19 april 2020 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even vasthouden aan deze versie blijkbaar. Just to be sure.
OK open deur: meld het als een betere versie is, liefst met met link (ben lui), en we kunnen knallen.quote:Op zondag 19 april 2020 17:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben niet de enige met een probleem
https://foldingforum.org/viewforum.php?f=106
Nop. Ben er wel even, net als jij, mee aan t spelen geweest maar idd wat je er qua extra snelheid bij krijgt (bij mij ook ong 5%) vind ik het niet waard om ze te mishandelenquote:Op zondag 19 april 2020 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie je kaarten over overgeklokt? Lijkt me voor gamen nog wel interessant maar voor dit soort langdurige runs is het eigenlijk klein bier. Ik heb er even mee gespeeld, dan krijg ik het zo'n 5% sneller. Maar of het goed is als het vervolgens uren achter elkaar zo staat te roken... Sommige WU's duren 5 uur hier.
Inderdaad, er worden iets teveel problemen gemeld met de nieuwe client.quote:Op zondag 19 april 2020 17:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben niet de enige met een probleem
https://foldingforum.org/viewforum.php?f=106
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |