iets te grondige brazilian wax :pquote:Op zondag 19 april 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het laken in de bilnaad idee.
yup enorm; afgezien van de nieuwe besturingstechniek (met een app enzo) vind ik hem helemaal niet intressant (terwijl ik echt van groter = beter ben bij legoquote:Op zondag 19 april 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is een vrij lomp dinghttps://www.lego.com/nl-n(...)9800-excavator-42100
ziekelijk veel details idd, 1 van de betere (ideas) setsquote:Op zondag 19 april 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
tijdje geleden was er toch ook zo'n visserswinkeltje? Dat was echt een superdoosWat daar allemaal aan details in zat..
https://www.lego.com/nl-nl/product/old-fishing-store-21310
De Apollo Saturn V was een geweldige set, ook echt verrassend leuk om te bouwenquote:Op zondag 19 april 2020 13:03 schreef mschol het volgende:
ziekelijk veel details idd, 1 van de betere (ideas) sets
quote:Op zondag 19 april 2020 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herman in Den haag op een terras,
die leest op fok! dat er wat hout te schuren was...
Checkquote:Op zondag 19 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Tot half twee YouTube video's kijken in bed. Wat een prettige 'ochtend'.
Na een kleine week een blender in bezit te hebben zeg ik nee, maar een sinaasappelpers mogelijk wel.quote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
k zoek een cadeau voor mijn nicht., is ee smoothiemaker een waardevolle toevoeging als je al een blender hebt?
Pics van je nichtje?quote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
k zoek een cadeau voor mijn nicht., is ee smoothiemaker een waardevolle toevoeging als je al een blender hebt?
Niet echt want je kan gewoon smoothies maken met een blender.quote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Doet dat niet exact hetzelfde?quote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Miljuschka.quote:Op zondag 19 april 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoek maar iets uit
https://www.google.com/se(...)Aw&biw=2560&bih=1307
Veel, mits genoeg vermogen dacht ik.quote:Op zondag 19 april 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
oke. wat kan je allemaal maken met zon keukenmachine?
Dit ja. Blender is vaak zelfs beter daarvoor (heb beide gehad).quote:Op zondag 19 april 2020 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet echt want je kan gewoon smoothies maken met een blender.
Whehehequote:Op zondag 19 april 2020 13:17 schreef Molo het volgende:
Ik moest zo onwijs hard hier om lachen toen ik terug las![]()
![]()
[..]
Heeft ze er ook plaats voor? Zijn nogal grote dingen voor in je keukenquote:Op zondag 19 april 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
ah met een juicer kan je iets wat je met de blender niet kan
https://www.coolblue.nl/juicers
heeft ze ook niet over nagedacht toen ze mij dat popcorngevaarte gafquote:Op zondag 19 april 2020 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ze er ook plaats voor? Zijn nogal grote dingen voor in je keuken
heb geen idee wat andersquote:Op zondag 19 april 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom een keukending eigenlijk Bal? Tenzij iemand er specifiek om vraagt, zou ik dat nooit geven.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze ook niet over nagedacht toen ze mij dat popcorngevaarte gaf
REVENGEquote:
quote:Op zondag 19 april 2020 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
REVENGE
Koop een enorme flipperkast of jukebox.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
Jarig zijn was dit jaar zo handig op twee manieren. Als mensen vroegen wat ik wilde pakte ik er gewoon mijn lijstje voor de verhuizing bij. Ik wist meteen iets te zeggen en het lijstje werd steeds korter, ideaal.
Jukebox met standaard stripperliedjesquote:Op zondag 19 april 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ze doetheel veel met paalfitnes. thuis ook een paal staan. misschien is daar nog iets voor te vinden
Dat is nog best een prijzig verhaal trouwensquote:Op zondag 19 april 2020 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
REVENGE
die van drie barkie en een affoe zou ik doenquote:
Ja of een hond van 85 kilo of een boa constrictor.quote:Op zondag 19 april 2020 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
REVENGE
ze wilt een kitten. haar vriend wil het nietgeven.quote:Op zondag 19 april 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een hond van 85 kilo of een boa constrictor.
Vast goedkoper dan een juicerquote:Op zondag 19 april 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze wilt een kitten. haar vriend wil het nietgeven.
kan ik ook nog doen
Kitten EN een boa constrictor!quote:Op zondag 19 april 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik ook nog doen
Of een tijger, helemaal hip tegenwoordig.quote:Op zondag 19 april 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik ook nog doen
Ja.quote:Op zondag 19 april 2020 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog best een prijzig verhaal trouwens
open deur wel..quote:Op zondag 19 april 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)latie-word-je-dikker
quote:Op zondag 19 april 2020 13:57 schreef Fogel het volgende:
Ik heb trouwens dit spel.
[ afbeelding ]
Klinkt leuker dan het is.
Alleen al het feit dat een telegraafbericht een open deur is, is een open deur op zich.quote:
ja of een sex toy of zoquote:Op zondag 19 april 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
Of een lippenstift in een kleur die haar niet staat, ook altijd een succes.
Jizz lips-kleur.quote:Op zondag 19 april 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
Telefoonnummer van Badr met een lief gedichtje erbij.quote:Op zondag 19 april 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of een sex toy of zoZonder overleg vooraf natuurlijk
quote:Op zondag 19 april 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap waarom je een ex-vrouw hebtquote:
quote:Op zondag 19 april 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Telefoonnummer van Badr met een lief gedichtje erbij.
Gewoon een licht genoeg kleurtje werkt prima.quote:
https://www.bustle.com/ar(...)are-basically-heroicquote:Op zondag 19 april 2020 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een licht genoeg kleurtje werkt prima.
Ik herken 4 totaal niet, maar dat zal zijn omdat dankzij de altijd lange nagels mijn nagelbedden niet aan puin zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bustle.com/ar(...)are-basically-heroic
450 euro.quote:Op zondag 19 april 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Een andere nicht.quote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
die is wel serieus groot jaquote:Op zondag 19 april 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is echt fantastisch.quote:
De ¤450 uiteraard.quote:
Ik heb alle juwelen van oma in de smeltoven van postal gold geflikkerd en kreeg 450 euro! Dat was echt fantastisch.quote:Op zondag 19 april 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Je klassiekers niet kennen.
Postal Gold.
Ja maar ik heb er al een staan.quote:
Lego.quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 14:37 schreef Karzai het volgende:
nou dan maar een alpaca punikken
[ afbeelding ]
Samen met oma? Double winquote:Op zondag 19 april 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alle juwelen van oma in de smeltoven van postal gold geflikkerd en kreeg 450 euro! Dat was echt fantastisch.
Is dit gemaakt van anushaar?quote:Op zondag 19 april 2020 14:37 schreef Karzai het volgende:
nou dan maar een alpaca punikken
[ afbeelding ]
Morgen weer een dag?quote:Op zondag 19 april 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
ga het niet redden vandaag
[ afbeelding ]
Och, het zou de rest van de week mooi weer blijven, tijd zat toch?quote:Op zondag 19 april 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
niet als je hier steeds voortgang foto's kom postenquote:Op zondag 19 april 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hij voelt veel verder dan 'ie is, maar eerder uit bed dan normaal helpt wel.quote:Op zondag 19 april 2020 14:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen weer een dag?
En de dag is trouwens nog jong
Nog velen dag te gaanquote:Op zondag 19 april 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij voelt veel verder dan 'ie is, maar eerder uit bed dan normaal helpt wel.
Gaarne pics makenquote:Op zondag 19 april 2020 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
Spuitzak gemaakt van een vuilniszak en het topje van de fles die ik al gebruikte, zo testen, ben benieuwd.
tachtig liter cement erin, wat kan er misgaan?quote:Op zondag 19 april 2020 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
Spuitzak gemaakt van een vuilniszak en het topje van de fles die ik al gebruikte, zo testen, ben benieuwd.
Vooral die Sean Paulquote:Op zondag 19 april 2020 14:46 schreef Molo het volgende:
Buurman hier kwam net zeggen dat hij het zo grappig vindt welke muziek wij allemaal draaien
Het is een wat vaag menuutje bij elkaar ja. Disney, metal, kinderliedjes, Britney Spears, rock, Sean Paul en nu even lekker classic punk
Ik denk dat het een hint is of het wat zachter kanquote:Op zondag 19 april 2020 14:46 schreef Molo het volgende:
Buurman hier kwam net zeggen dat hij het zo grappig vindt welke muziek wij allemaal draaien
Het is een wat vaag menuutje bij elkaar ja. Disney, metal, kinderliedjes, Britney Spears, rock, Sean Paul en nu even lekker classic punk
Wat deed ze?quote:Op zondag 19 april 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
buuf; niet slim he wat je nu doet
laaaaaaaaaaat me metrust :p
Laat haar wil je? Ze kan er ook niks aan doen dat haar telefoon met haar hand is vergroeid.quote:Op zondag 19 april 2020 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet als je hier steeds voortgang foto's kom posten
Nice. Hoe lang deed je erover?quote:
Vind dit altijd wel een teken van beschavingquote:Op zondag 19 april 2020 14:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zijn wel het duurst maar mensen doneren ook hun wenkbrauwen
[ afbeelding ]
Nee is het niet van hemquote:Op zondag 19 april 2020 14:47 schreef crv het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hint is of het wat zachter kan
Pfoei, avondje of twee? Samen gemaakt met mijn pa, tig jaar geleden, dus geen idee meer hoe lang we erover deden.quote:Op zondag 19 april 2020 14:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat deed ze?
[..]
Laat haar wil je? Ze kan er ook niks aan doen dat haar telefoon met haar hand is vergroeid.
[..]
Nice. Hoe lang deed je erover?
Wat hebben vrouwen toch met lama's?
Uhuh, je "mozzarella".quote:
Geil!quote:
morgen zijn ze hier allemaal aan het werkquote:Op zondag 19 april 2020 14:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen weer een dag?
En de dag is trouwens nog jong
quote:Op zondag 19 april 2020 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze moet gewoon als een pro een timelapse makenquote:Op zondag 19 april 2020 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kolen erin!quote:Op zondag 19 april 2020 14:57 schreef Karzai het volgende:
ik heb een hete lucht grill magnetron oven, die kan wel hetzelfde denk ik
Oh ja ik heb nog zo'n halve doos kipballetjes die op moetquote:
Ik heb kiwi's, kwiwi is te ver weg.quote:Op zondag 19 april 2020 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog zo'n halve doos kipballetjes die op moet
kan ook wel in de airfryer johquote:Op zondag 19 april 2020 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb kiwi's, kwiwi is te ver weg.
quote:Op zondag 19 april 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ben je nu nog niet klaar met schuren"
Ja dus? Spreek je even af welke tijd uitkomtquote:Op zondag 19 april 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen zijn ze hier allemaal aan het werk
ja drink ff de koffie en dan weer verder. ben op de helft. moet nu al die teringzooi weer verplaatsenquote:Op zondag 19 april 2020 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dus? Spreek je even af welke tijd uitkomt
En je kunt nu nog uren doorknallen joh
Chop chopquote:Op zondag 19 april 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja drink ff de koffie en dan weer verder. ben op de helft. moet nu al die teringzooi weer verplaatsen
Die zochten we nog wel een in Foqueville maar goed sla maar weeeer een baan af ja,quote:Op zondag 19 april 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
weet wel dat ik een carriereswitch als aannemer niet hoef te overwegen :p
quote:Op zondag 19 april 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zochten we nog wel een in Foqueville maar goed sla maar weeeer een baan af ja,
Ziet er wel cool uit!quote:Op zondag 19 april 2020 15:19 schreef Karzai het volgende:
Jeugdland bestaat geloof ik nog in het rembrandtpark in Amsterdam, kon je hutten bouwen
Gammele constructies van drie verdiepingen, niet echt verantwoord![]()
[ afbeelding ]
deden wij vroegah elke zomer in 't dorp van mn ouders.. 2 weken hutten bouwenquote:Op zondag 19 april 2020 15:19 schreef Karzai het volgende:
Jeugdland bestaat geloof ik nog in het rembrandtpark in Amsterdam, kon je hutten bouwen
Gammele constructies van drie verdiepingen, niet echt verantwoord![]()
[ afbeelding ]
Kan me zo voortellen dat jouw boomhutten en hutten van uitzonderlijke kwaliteit moeten zijn geweestquote:Op zondag 19 april 2020 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deden wij vroegah elke zomer in 't dorp van mn ouders.. 2 weken hutten bouwen
Kom hierheen, mag je zo hout gaan stapelen.quote:
advies van mij voor jou, misschien een favoriete serie van je opnieuw volgenquote:
Ik zou voor een verhuisdoos met dubbele wand gaan!quote:Op zondag 19 april 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks..
administratie klaar. moet nog 2 verhuisdozen uitzoeken..
quote:Op zondag 19 april 2020 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou voor een verhuisdoos met dubbele wand gaan!
quote:Op zondag 19 april 2020 15:54 schreef mschol het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft nog wel wat schuurwerk liggen..
Geit?quote:Op zondag 19 april 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spelletje, noem eens een kleur onder de 10?
Ja, @bitterbal kan me de boom inquote:Op zondag 19 april 2020 15:54 schreef mschol het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft nog wel wat schuurwerk liggen..
Zie daar heb je het alquote:Op zondag 19 april 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een dom antwoord fles![]()
het is natuurlijk 7586
quote:Op zondag 19 april 2020 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, wees trots, ik ben langzamerhand op weg naar een opgeruimder huis.
Ik langzaam niet.quote:Op zondag 19 april 2020 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Neen, want Joop wil niet op internet en zijn shizzle is moeilijk te negeren.quote:
Ik snel vandaag vooral niet. Stom troll-lijf.quote:
shop je zijn shizzle weg :pquote:Op zondag 19 april 2020 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, want Joop wil niet op internet en zijn shizzle is moeilijk te negeren.
Dan blijft er een lege ruimte over met hier en daar een pluche beest.quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 16:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo gaan we de oorlog niet winnen he
chop chop
Maar een klein beetje nog en dan hoef je morgen niet.quote:Op zondag 19 april 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
morgen weer
hoef nog maar klein beetje
ditquote:Op zondag 19 april 2020 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar een klein beetje nog en dan hoef je morgen niet.
ja klopt maar ben er echt klaar meequote:Op zondag 19 april 2020 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar een klein beetje nog en dan hoef je morgen niet.
de lolo Ferrari onder de bossen hout hoorquote:Op zondag 19 april 2020 16:29 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke bos hout voor de deur...
open haard?quote:Op zondag 19 april 2020 16:29 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen?quote:Op zondag 19 april 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet dat sowieso per helft doen, 20ste moet ik nog al die shit weghalen
Whehe, ja, zoiets.quote:Op zondag 19 april 2020 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de lolo Ferrari onder de bossen hout hoor
Niet binnen nee, buiten heb ik wel een vuurkorfachtig ding wat je in theorie als een soort open haard zou kunnen beschouwen.quote:
wat ga je met al dat hout doet dan?quote:Op zondag 19 april 2020 16:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, ja, zoiets.
[..]
Niet binnen nee, buiten heb ik wel een vuurkorfachtig ding wat je in theorie als een soort open haard zou kunnen beschouwen.
Aah, op die manier.quote:Op zondag 19 april 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah morgen ja![]()
Morgen avond dingen voor grofvuil buiten zetten
In mijn kachel en vuurkorf gooien.quote:Op zondag 19 april 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je met al dat hout doet dan?
Omg, hutten bouwen in de sneeuw.quote:Op zondag 19 april 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je met die pallets een hut bouwen?
Godsamme wat een gladiolen weer.quote:Op zondag 19 april 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
https://www.regio15.nl/co(...)sAvPyxqG1z217b9jsTnM
krijgen boetes
Zijn dit foto's uit Kandahar in Afghanistan?quote:Op zondag 19 april 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
https://www.regio15.nl/co(...)sAvPyxqG1z217b9jsTnM
krijgen boetes
quote:Op zondag 19 april 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dit foto's uit Kandahar in Afghanistan?
Binnen stook ik als het erg koud is 20-40 liter per dag, buiten gaat er in een avond zo 100 liter doorheen. Gaat dus best even mee.quote:Op zondag 19 april 2020 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mijn gevoel valt dat mee, maar geen idee hoe lang je ermee doet
400 euro pp. En dan niet denken goh als we met de hele fam naar zuiderpark gaan en met bbq unit dat ze niet gesnapt worden ofzoquote:
Dat valt mee! Zeker het binnen stoken.quote:Op zondag 19 april 2020 16:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Binnen stook ik als het erg koud is 20-40 liter per dag, buiten gaat er in een avond zo 100 liter doorheen. Gaat dus best even mee.
Ja, ze verdienen gewoon de stapel boetes hoor. Blijkbaar leren ze het anders niet.quote:Op zondag 19 april 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
400 euro pp. En dan niet denken goh als we met de hele fam naar zuiderpark gaan en met bbq unit dat ze niet gesnapt worden ofzo
quote:Op zondag 19 april 2020 16:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Binnen stook ik als het erg koud is 20-40 liter per dag, buiten gaat er in een avond zo 100 liter doorheen. Gaat dus best even mee.
begrijp niet dat ze het nog steeds doen, dacht nog een tijdje misschien geven ze meer om de turkse media ofzo. Maar daar is ook een uitgaansverbod.quote:Op zondag 19 april 2020 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze verdienen gewoon de stapel boetes hoor. Blijkbaar leren ze het anders niet.
dan moet je even de bosjes in duikenquote:Op zondag 19 april 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
400 euro pp. En dan niet denken goh als we met de hele fam naar zuiderpark gaan en met bbq unit dat ze niet gesnapt worden ofzo
quote:Op zondag 19 april 2020 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt mee! Zeker het binnen stoken.
Een warmtepomp is mijn hoofdverwarming, en die kan het prima aan. Maar vuur isquote:Op zondag 19 april 2020 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dit is ook je hoofdverwarming voor binnen?
Nee, dus niet. Die opnamecijfers beginnen net te zakken.quote:Op zondag 19 april 2020 16:54 schreef Karzai het volgende:
mensen met een tafeltje borrelhapje en wijntje, moet kunnen hoor
jij hebt helemaal geen contact meer met vrienden of familie?quote:Op zondag 19 april 2020 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dus niet. Die opnamecijfers beginnen net te zakken.
ja samequote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik isoleer mezelf potdomme niet zodat anderen een nieuwe haard kunnen gaan vormen.
denk het welquote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat dinsdag bericht komt dat de scholen weer opengaan?
Telefonisch of met een flinke afstand even een praatje maken, verder niet inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen contact meer met vrienden of familie?
Ik ook niet. Toevallig vandaag na 5/6 weken weer voor het eerst met een vriendin die ook al zo lang geen contact met anderen heeft gehad. En alleen maar omdat vanaf volgende week kantoren weer langzaam open mogen ook.quote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
MENSEN???quote:Op zondag 19 april 2020 16:54 schreef Karzai het volgende:
mensen met een tafeltje borrelhapje en wijntje, moet kunnen hoor
zo ziet 70% van mijn verlof er eigenlijk altijd uit als ik in NL benquote:Op zondag 19 april 2020 17:05 schreef Karzai het volgende:
nja ik zit ook al drie weken in isolatie alleen mijn moeder en vader gezien en eten halen natuurlijk
jongens van de keuken en de buren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt toch een vriendin in noorwegen, kan je daar niet naartoe slippenquote:Op zondag 19 april 2020 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ziet 70% van mijn verlof er eigenlijk altijd uit als ik in NL ben
ik las bordje bambiquote:Op zondag 19 april 2020 17:13 schreef Karzai het volgende:
bordje bami halen bij moeke wat een schat is het ook he
Laatste keer dat ik binnen ook maar 10 km van familie, vrienden of collega's was, was 8 maart. Sindsdien alleen maar buren, voorbijgangers en mensen van de supermarkt gezien ja.quote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
*zwedenquote:Op zondag 19 april 2020 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij hebt toch een vriendin in noorwegen, kan je daar niet naartoe slippen
Da's lekker!quote:
opnweg terug van boodschapje genoeg potentiele haardjes gezienquote:Op zondag 19 april 2020 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik isoleer mezelf potdomme niet zodat anderen een nieuwe haard kunnen gaan vormen.
Kan het allemaal wel waarderen.quote:
dan nog werkt het niet van "dan mag ik ook"quote:Op zondag 19 april 2020 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
opnweg terug van boodschapje genoeg potentiele haardjes gezien
Ik ookquote:Op zondag 19 april 2020 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga even op de bank liggentukkie bouwen ftw
Ja, exact dit.quote:Op zondag 19 april 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan nog werkt het niet van "dan mag ik ook"
Dit klinkt eng!!quote:Op zondag 19 april 2020 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel langzaam he.quote:
Boom in stukjes!quote:
Fikkennnnquote:Op zondag 19 april 2020 16:29 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverquote:Op zondag 19 april 2020 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Wie heeft in godsnaam zure matjes als paasei bedacht.
Ik vind de combinatie met melkchocolade niet geweldig. De matjes van Katja zijn wel lekker.quote:
ja das nasty..quote:Op zondag 19 april 2020 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie met melkchocolade niet geweldig. De matjes van Katja zijn wel lekker.
Ik heb Katja herontdekt. Vegavriendelijk en nerm.quote:Op zondag 19 april 2020 17:37 schreef Molo het volgende:
Sowieso is bijna alle snoep dikke shit
Ik mis wel meeuweflatsen en stinkluiers
Nee, ik moet echt niet in bulk kopen, dat gaat te snel op dan.quote:Op zondag 19 april 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja das nasty..
ik ben een sucker voor Total Loss van autodrop
koop die meestal online in 1 of 5 kilo verpakkingen
Goed zo, die dingen zijn echt de calorieën niet waard!quote:Op zondag 19 april 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag een pak stroopwafels teruggelegd.
Boh!quote:Op zondag 19 april 2020 17:37 schreef Molo het volgende:
Sowieso is bijna alle snoep dikke shit
Ik mis wel meeuweflatsen en stinkluiers
O, ik vind ze heerlijkquote:Op zondag 19 april 2020 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed zo, die dingen zijn echt de calorieën niet waard!
Groetjes van pizza en gin tonic hier
Holy shit wat tof, dat bestaat gewoon nog bij julliequote:Op zondag 19 april 2020 17:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Boh!
Als ik me niet vergis zitten die nog steeds in de Søppeldynga mix.
Ik vind vrijwel alle koek en gebak overratedquote:
Ze hebben ze blijkbaar ook nog steeds los!quote:Op zondag 19 april 2020 17:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Holy shit wat tof, dat bestaat gewoon nog bij jullie![]()
![]()
Stroopwafelsquote:Op zondag 19 april 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag een pak stroopwafels teruggelegd.
Haringen.quote:Op zondag 19 april 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
Oh we hebben wel Cadillacs van Autodrop trouwens, die vindt Miep fantastisch en Koos ook
Ik vind trouwens een bepaalde drop van ik geloof Katja wel lekker. Alleen verkrijgbaar bij de Makro gelukkig
Hmm chocoladetruffels vind ik nooit zo bijzonder. Die taarten welquote:Op zondag 19 april 2020 17:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind vrijwel alle koek en gebak overrated![]()
Chocoladetruffels en chocoladetruffeltaart, een goeie appeltaart of een schwarzwalderkirsch, heer-lijk. Maar die krijg je bijna nergens![]()
Ik had geprobeerd zuurdesempizza te maken. Derde poging was gelukt en erg lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik hou helemaal niet van zoete meuk, maar deze zijn goddelijk!quote:Op zondag 19 april 2020 17:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind vrijwel alle koek en gebak overrated![]()
Chocoladetruffels en chocoladetruffeltaart, een goeie appeltaart of een schwarzwalderkirsch, heer-lijk. Maar die krijg je bijna nergens![]()
Ik had geprobeerd zuurdesempizza te maken. Derde poging was gelukt en erg lekker![]()
[ afbeelding ]
Amateur.quote:Op zondag 19 april 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan. Laatst heb ik er vijf achter elkaar naar binnen zitten werken
Die moet ik hebbenquote:Op zondag 19 april 2020 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze hebben ze blijkbaar ook nog steeds los!https://www.partyking.no/bonbon-makeklatter.html
Zo'n grote op de markt.quote:
O ja dat past welquote:Op zondag 19 april 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij jou gaat het hele pak naar binnen?
Ja zoute haringen, erg lekker!quote:
Ik zat vandaag aan de cheesecake met Oreo van m'n zus toen het buurmeisje warme scones kwam brengen.quote:
Ik vreet er alleen makkelijk heel veel van, niet perse handig met al dat zout.quote:Op zondag 19 april 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zoute haringen, erg lekker!
Vooral als ze al even liggen en goed hard zijn
Jawel johquote:Op zondag 19 april 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm chocoladetruffels vind ik nooit zo bijzonder. Die taarten welGoeie schwarzwalder, met echte kirschwasser
https://www.partyking.no/gigantisk-penispute.htmlquote:Op zondag 19 april 2020 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moet ik hebben![]()
![]()
![]()
Wat tof!
Ik kan oprecht blij worden van dit soort bevindingen
Scones. Die heb ik in januari nog zitten eten in het British Museum. Toen alles nog normaal wasquote:Op zondag 19 april 2020 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat vandaag aan de cheesecake met Oreo van m'n zus toen het buurmeisje warme scones kwam brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |