waarom zou ik aan zoiets lelijks als een piemel willen zittenquote:Op zondag 19 april 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Met een vinger voelen of hij hard of zacht is dat is toch niet gay?
Bang voor piemels?quote:Op zondag 19 april 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou ik aan zoiets lelijks als een piemel willen zitten
verre van dat, maar ik heb er geen behoefte aan, net als dat ik ook niks met honden heb en dus geen hond hoefquote:
En misschien moet je het leren waarderenquote:Op zondag 19 april 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verre van dat, maar ik heb er geen behoefte aan, net als dat ik ook niks met honden heb en dus geen hond hoef
Omdat je dat lekker vind denk ik....quote:Op zondag 19 april 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou ik aan zoiets lelijks als een piemel willen zitten
heb jij al vagijnen uitgelebberd en aan tieten gezogen?quote:Op zondag 19 april 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
En misschien moet je het leren waarderen
Cursus honden aftrekken, twee fobietjes tegelijkertijd opgelostquote:Op zondag 19 april 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
En misschien moet je het leren waarderen
Glitterbier, is dan geen enkel mannelijk bastion meer veiligquote:Op zondag 19 april 2020 00:15 schreef Ygritte het volgende:
Jongons.... dat glitterbier.... ik weet niet..... hij valt een beetje rode wangen
Heb je mijn coole gif niet gezien? Nou vooruit nogmaals dan...quote:Op zondag 19 april 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glitterbier, is dan geen enkel mannelijk bastion meer veilig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, alles met een mannelijke uitstraling moet weg/andersquote:Op zondag 19 april 2020 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glitterbier, is dan geen enkel mannelijk bastion meer veilig
quote:Op zondag 19 april 2020 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je mijn coole gif niet gezien? Nou vooruit nogmaals dan...wtf, is dit echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenvroeg kijk je echt wel achteromquote:Op zondag 19 april 2020 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en het zit nu in mijn lijfGlitter unicorn on the inside
we horen morgen wel hoe je je voeltquote:Op zondag 19 april 2020 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en het zit nu in mijn lijfGlitter unicorn on the inside
Ygritte heeft niet voor niks rode wangenquote:Op zondag 19 april 2020 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij al vagijnen uitgelebberd en aan tieten gezogen?
[..]
Heb je mijn coole gif niet gezien? Nou vooruit nogmaals dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ygritte heeft niet voor niks rode wangen
Net ook al ff gespiekt nog niks....quote:Op zondag 19 april 2020 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg kijk je echt wel achterom
quote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ygritte heeft niet voor niks rode wangen
Je staat wel in de OP. Mocht vast wel toch?quote:
Ja hoor!quote:Op zondag 19 april 2020 00:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je staat wel in de OP. Mocht vast wel toch?
quote:Op zondag 19 april 2020 00:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je staat wel in de OP. Mocht vast wel toch?
wat zal dit dan een teleurstelling voor je zijnquote:Op zondag 19 april 2020 00:23 schreef Koen66 het volgende:
0.00001 seconden dacht ik dat er een foto van Ygritte in de OP stond
Ik keek ookquote:Op zondag 19 april 2020 00:23 schreef Koen66 het volgende:
0.00001 seconden dacht ik dat er een foto van Ygritte in de OP stond
quote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wat zal dit dan een teleurstelling voor je zijn
ja, jammer weerquote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wat zal dit dan een teleurstelling voor je zijn
Vind ik wel een klus voor Haagsquote:Op zondag 19 april 2020 00:25 schreef Ygritte het volgende:
We hebben een ballenbakWie houdt dat ding een beetje hygienisch schoon???!!!
We zoeken nog een ballenwasser?quote:Op zondag 19 april 2020 00:25 schreef Ygritte het volgende:
We hebben een ballenbakWie houdt dat ding een beetje hygienisch schoon???!!!
quote:
Goed idee dit... wel.... elke dag verse ballenquote:Op zondag 19 april 2020 00:27 schreef Molo het volgende:
Alles vroeg gepoetst. Nog voor de rest wakker is, is hij al klaar
Wakker worden met schone ballenquote:Op zondag 19 april 2020 00:27 schreef Molo het volgende:
Alles vroeg gepoetst. Nog voor de rest wakker is, is hij al klaar
Shit bustedquote:Op zondag 19 april 2020 00:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whehehe stiekem ben je gewoon een anime nerd
dat past dan weer net bij z'n statusquote:Op zondag 19 april 2020 00:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whehehe stiekem ben je gewoon een anime nerd
ben ik ook wel, maar zoiets heb ik nietquote:Op zondag 19 april 2020 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekregen ooit van een vriend die helemaal tietengek is
Misschien heb je ze ook wel met piemels... kun je een beetje wennenquote:Op zondag 19 april 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik ook wel, maar zoiets heb ik niet
Een joystickquote:Op zondag 19 april 2020 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien heb je ze ook wel met piemels... kun je een beetje wennen
www.geileanimemuismatten.nlquote:Op zondag 19 april 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet, me don't buy shait.
quote:Op zondag 19 april 2020 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja ook zeker wel Japans, die lui zijn knettergek en verknipt.quote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
gegoogled... het is zéker ook een ali ding
Ooit keer van Miauw zoiets gekregen. Zulk materiaal stinkt echt een half jaar ultrachemisch, is niet gezondquote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
gegoogled... het is zéker ook een ali ding
Corona plastic denk ik....quote:Op zondag 19 april 2020 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ooit keer van Miauw zoiets gekregen. Zulk materiaal stinkt echt een half jaar ultrachemisch, is niet gezond
quote:Op zondag 19 april 2020 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Faxie?quote:Op zondag 19 april 2020 00:40 schreef Molo het volgende:
Die review foto's van ondergoed enzo zijn zo mooi op Ali
Gozer met kanten vrouwenslipje aan waar je zijn stijve Piet doorheen getoond ziet worden![]()
![]()
Oh god die hebben we jaren geleden hier ook al eens lopen posttenquote:Op zondag 19 april 2020 00:40 schreef Molo het volgende:
Die review foto's van ondergoed enzo zijn zo mooi op Ali
Gozer met kanten vrouwenslipje aan waar je zijn stijve Piet doorheen getoond ziet worden![]()
![]()
dat er serieus mensen dat daar kopenquote:Op zondag 19 april 2020 00:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god die hebben we jaren geleden hier ook al eens lopen postten
Ik ga ook altijd helemaal stuk van die 'ali express fail' van mensen die dan hun trouwjurk daar kopen enzo
Nietquote:Op zondag 19 april 2020 00:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd helemaal stuk van die 'ali express fail' van mensen die dan hun trouwjurk daar kopen enzo
Ja beide zijn en blijven fantastischquote:Op zondag 19 april 2020 00:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja!! Die was hetquote:Op zondag 19 april 2020 00:43 schreef Ygritte het volgende:
String Emil.... ook zo'n mooie mafklapper
wasda?quote:Op zondag 19 april 2020 00:43 schreef Ygritte het volgende:
String Emil.... ook zo'n mooie mafklapper
[/youtube]quote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef Ygritte het volgende:
Op zondag 19 april 2020 00:46 schreef Molo het volgende:[/b]
Jezus, dat je dat onthoudt
whehehehehequote:
Emil houdt ook van snelle auto'squote:Op zondag 19 april 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had hem dus al gevonden, Emil heeft best een grote piel.
WAAROM deed ik ditquote:Op zondag 19 april 2020 00:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik zou zeggen, gooi de naam eens door google
Truequote:
goed planquote:Op zondag 19 april 2020 00:55 schreef Ygritte het volgende:
Laten we allemaal er nog eentje nemen [ link | afbeelding ]
meest recente waar ik Isax nog wel eens zag was Discord groepjesquote:Op zondag 19 april 2020 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True
Geen zin om quote te fixen
Maar leeft isax nog?
Geen idee, volgens mij was ik degene die hier meer dan een jaar niet geweest wasquote:Op zondag 19 april 2020 00:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
meest recente waar ik Isax nog wel eens zag was Discord groepjes
Ah de wappies van Hollywood boulevard.... wel eens ruzie mee gehadquote:
quotefails stoppen ook nooit vanzelfquote:Op zondag 19 april 2020 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij was ik degene die hier meer dan een jaar niet geweest was
Vielen ze je lastig?quote:Op zondag 19 april 2020 00:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah de wappies van Hollywood boulevard.... wel eens ruzie mee gehad
quote:Op zondag 19 april 2020 00:59 schreef Molo het volgende:
Wel sneu dat hij op zijn leeftijd nog niet kan eten zonder te morsen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2020 00:59 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Vast inmiddels gecoronaadquote:Op zondag 19 april 2020 01:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gok dat ze mij uiteindelijk meer een kutwijf vonden![]()
Zelfde met de tyfus tuig bij Montmatre
Het is een artistieke seriequote:Op zondag 19 april 2020 00:59 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een keer naar Egypte (CENTJES) gaan of China (STAREN)quote:Op zondag 19 april 2020 01:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gok dat ze mij uiteindelijk meer een kutwijf vonden![]()
Zelfde met de tyfus tuig bij Montmatre
Zwart vlekt gelukkig niet zo ergquote:Op zondag 19 april 2020 01:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een artistieke serie
https://www.string-emil.de/Apfelmus/
Dit moet echt wel een fokker zijnquote:Op zondag 19 april 2020 01:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is een artistieke serie
https://www.string-emil.de/Apfelmus/
Ik had gehoopt op een muismat voor je, maar die hebben ze dan weer nietquote:Op zondag 19 april 2020 01:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit moet echt wel een fokker zijn
Ik ga zo'n koffiemok bestellenquote:Op zondag 19 april 2020 01:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een muismat voor je, maar die hebben ze dan weer niet![]()
https://shop.spreadshirt.de/string-emil/?page=1
Voor Duitse begrippen ziet dit er vrij normaal anno 2020 uit vrees ikquote:Op zondag 19 april 2020 01:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag mij wel af of hij nog 'actief' is overigens
quote:Op zondag 19 april 2020 01:14 schreef Molo het volgende:
Miep ligt in haar droom/nachtmerrie te roepen 'oh neeee, de aardbeien zijn verkeerd gesneden'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 01:14 schreef Molo het volgende:
Miep ligt in haar droom/nachtmerrie te roepen 'oh neeee, de aardbeien zijn verkeerd gesneden'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Heb je mijn coole gif niet gezien? Nou vooruit nogmaals dan...Een fles bier die op een lavalamp gekropen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nope niet helemaalquote:
1 vergeten, zijn er 8quote:
Kwieeeeeeeequote:
En hoe denkt ie dat dat werkt dan ?quote:Op zondag 19 april 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
maurice de hond gister bij npo.
hij denk dat in de bejaardenhuizen mensen besmet zijn geraakt via het ventilatiesysteem
via die airosoles, als ik dat goed schrijf.quote:
Onze CEO deelde toevallig van de week mee dat we daar niet bang voor hoeven te zijn op kantoor omdat er filters in het ventilatiesysteem zitten.quote:Op zondag 19 april 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
via die airosoles, als ik dat goed schrijf.
hij heeft een verband tussen het aantal besmettingen en de luchtvochtigheid gevonden.
waren ook al amerikaanse wetenschappers die dit onderzoeken
jaquote:Op zondag 19 april 2020 08:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze CEO deelde toevallig van de week mee dat we daar niet bang voor hoeven te zijn op kantoor omdat er filters in het ventilatiesysteem zitten.
Ja ik vond het sowieso apart om dat te zeggen over een virus waar nog maar relatief weinig bekend over is.quote:Op zondag 19 april 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Denk dat ze dat toch beter moeten uitzoeken
en hij zei ook dat het samen zingen zoals bv in de kerk of een koor voor veel besmettingen zorgt omdat je dan natuurlijk met volle borst al die virusdeeltjes uitzingt :pquote:Op zondag 19 april 2020 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vond het sowieso apart om dat te zeggen over een virus waar nog maar relatief weinig bekend over is.
Geloof niet dat er een kantoor is waar de luchtvochtigheid ideaal isquote:Op zondag 19 april 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
gaat niet alleen om het luchtsysteem maar als je in een kantoorruimte alsnog die afstand bewaard maar die luchtvochtigheidswaarden zijn gunstig voor die druppeltjes ben je ook nog het haasje
Ja meer vocht zorgt er dus voor dat die druppels zwaarder zijnquote:Op zondag 19 april 2020 08:24 schreef crv het volgende:
[..]
Geloof niet dat er een kantoor is waar de luchtvochtigheid ideaal is
Meestal is die te droog
Op naar Molo's ranzige dokter's praktijk.quote:Op zondag 19 april 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat dat heel goed afgelopen is
*Stopt mevrouw in handtas*quote:Op zondag 19 april 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op naar Molo's ranzige dokter's praktijk.
ja zag het. denk toch dat ik hier niet zo goed in ben :pquote:Op zondag 19 april 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
https://m.9gag.com/gag/am5jeK2
@:bitterbal, leuke activiteit, heb je alleen één van je 60 flessen cola en de bitterbrommer voor nodig.
Interessantquote:Op zondag 19 april 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Leesvoer.
https://edition.cnn.com/2(...)-hnk-intl/index.html
Op een vreemde manier lijkt er wel minder saamhorigheid dan destijds in 1911, zeker in Europa.quote:Op zondag 19 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
InteressantEn knap dat ze het zo goed onder controle kregen terwijl ze in die tijd niet eens wisten wat een virus was. Met leiders als Trump hoef je verder niet echt te rekenen op intelligente reacties
Toevallig gisteren een podcast geluisterd van NRC’s Onbehaarde Apen over de Spaanse Griep. Was ook heel boeiend.
Ja, misschien hadden we onze valuta’s toch maar niet aan elkaar moeten knopen. Tot nu toe leidt het alleen maar tot gezeik. Twintig jaar geleden had Italië nu gewoon lekker de drukpers aangezet en zichzelf uit de crisis gedevalueerd. Misschien een keertje bankroet gegaan onderweg. No problemo.quote:Op zondag 19 april 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een vreemde manier lijkt er wel minder saamhorigheid dan destijds in 1911, zeker in Europa.
Wordt een nasty oorlog (tussen aanhalingstekens want denk en hoop niet dat het tot daadwerkelijke oorlog komt) tussen China en de VS denk ikquote:Op zondag 19 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
InteressantEn knap dat ze het zo goed onder controle kregen terwijl ze in die tijd niet eens wisten wat een virus was. Met leiders als Trump hoef je verder niet echt te rekenen op intelligente reacties
Toevallig gisteren een podcast geluisterd van NRC’s Onbehaarde Apen over de Spaanse Griep. Was ook heel boeiend.
Spannendquote:
Met die mongool in het Witte Huis kun je alles verwachtenquote:Op zondag 19 april 2020 10:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Wordt een nasty oorlog (tussen aanhalingstekens want denk en hoop niet dat het tot daadwerkelijke oorlog komt) tussen China en de VS denk ik
quote:Op zondag 19 april 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
Moin, uitgeslapen, ontbeten, dweiltje door het huis gehaald
Goed bezig!, *geeft schouderklopje
Wacht maar tot het straks geschuurd en gebeitst is zodat het er weer als nieuw uitzietquote:
Keer een Giro 555 show, red het land van de pizza's en pasta's, Caravaggio en Michelangelo, Sabrina Salerno en Paolo Maldini.quote:Op zondag 19 april 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, misschien hadden we onze valuta’s toch maar niet aan elkaar moeten knopen. Tot nu toe leidt het alleen maar tot gezeik. Twintig jaar geleden had Italië nu gewoon lekker de drukpers aangezet en zichzelf uit de crisis gedevalueerd. Misschien een keertje bankroet gegaan onderweg. No problemo.
Krijg je bezoek?quote:Op zondag 19 april 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
Moin, uitgeslapen, ontbeten, dweiltje door het huis gehaald
Goed bezig!, *geeft schouderklopje
We zijn echt fucked als we zouden instemmen met eurobonds. Nu is de Italiaanse staatssschuld hun probleem. Met eurobonds is het ‘ons’ probleem. Lijkt me echt geen goed ideequote:Op zondag 19 april 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een Giro 555 show, red het land van de pizza's en pasta's, Caravaggio en Michelangelo, Sabrina Salerno en Paolo Maldini.
Nu gaat het alleen maar over dat ze nu ineens geld willen nu ze ziek zijn, hadden ze maar harder moeten werken en minder corrupt moeten zijn, de Nederlandse onderbuik rommelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus Chinaquote:Op zondag 19 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met die mongool in het Witte Huis kun je alles verwachten
quote:Op zondag 19 april 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Haagse huis en terras strijderIk zie je kier 🤭🤭🤭SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Geen buren bij wie je even een burka kan lenen?quote:Op zondag 19 april 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
ben nu aan het oefenen met een theedoek voor mijn smoel
Haagse huis en terras strijderIk zou ook nog even een doek om je hoofd binden want je haar zit straks helemaal vol stof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Goed bezig!quote:Op zondag 19 april 2020 10:32 schreef Karzai het volgende:
Nee vandaag nietgister gezaagd in huis lag nog wat stof
Haagse huis en terras strijderGa je nu de bovengnoom verwennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met tering geluid jaquote:Op zondag 19 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu de bovengnoom verwennen?
Haagse huis en terras strijderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je een schuurmachine uit de UK besteldquote:Op zondag 19 april 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
arg verleng snor past niet op die stekker
Dagje FOK!ken dan maar?quote:Op zondag 19 april 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
Zul je net zienquote:Op zondag 19 april 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 10:42 schreef kwiwi het volgende:
Vanmiddag naar vriendenWel lekker om na ruim een maand weer eens mensen te zien
dat begrijp ik jaquote:Op zondag 19 april 2020 10:42 schreef kwiwi het volgende:
Zodra ze boos gaan kijken en een blik benzine pakken snel terug rennen naar Foqueville.quote:Op zondag 19 april 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze me er niet uit na een minuut met al m'n gesnotter
Anderhalvemeterlunch?quote:Op zondag 19 april 2020 10:42 schreef kwiwi het volgende:
nee zo 1 van de ikea voor maar 1 stekker maar beetje rare stopquote:Op zondag 19 april 2020 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een schuurmachine uit de UK besteld
jawelquote:Op zondag 19 april 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die buren weten zeker niet wat je ermee gaat doen?
Is het niet gewoon de beveiliging die er in zit waar je gewoon doorheen moet duwen?quote:Op zondag 19 april 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zo 1 van de ikea voor maar 1 stekker maar beetje rare stop
nee dingetjes te kort.quote:Op zondag 19 april 2020 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de beveiliging die er in zit waar je gewoon doorheen moet duwen?
je moet 'm ook vasthoudenquote:Op zondag 19 april 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dingetjes te kort.
nu moet ik met dat ronde ding schuren maar hij gaat alle kanten op
quote:
Gisteravond ook gedaan, iedereen vuurkorfjes en wijntjes en muziekjes en hapjes.quote:
wat voor stekker zit er aan dan?quote:Op zondag 19 april 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
Geeft het je een goed gevoel?quote:
Juiste formaat ook al gelukt?quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Is er in Foqueville ook een grasveldje waar we bitterbal op een klein grasmaaiertje rond zien kunnen rijden?
Daar wil ik wel een rit op maken. Bijna jammer dat mijn stuk gras veelste klein is om zo'n ding te rechtvaardigen.quote:
Ja wie nietquote:Op zondag 19 april 2020 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een rit op maken. Bijna jammer dat mijn stuk gras veelste klein is om zo'n ding te rechtvaardigen.
Heb je het nu over de blondine of de maaier? Want blondie mogen ze wat mij betreft thuis latenquote:
Dan delen we de combinatie gewoonquote:Op zondag 19 april 2020 12:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je het nu over de blondine of de maaier? Want blondie mogen ze wat mij betreft thuis laten
Meteen een mooie charcoal finishquote:
Het lijkt godverdomme België welquote:Overheidsdiensten wijzen naar elkaar als het gaat om de handhaving. De politie zegt dat de gemeente Amsterdam verantwoordelijk is, maar het stadsdeel Centrum wijst naar de Nationale Voedsel en Warenautoriteit (NVWA), die naar de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) wijst, die weer doorverwijst naar de Inspectie Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW).
quote:Op zondag 19 april 2020 12:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je het nu over de blondine of de maaier? Want blondie mogen ze wat mij betreft thuis laten
quote:
Verpest door het internetquote:
Wat was wegwerken, toekijken hoe kerel aan zijn auto prutst.quote:
die sets zijn gaafquote:Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
van dit:
[ link | afbeelding ]
dit maken;
[ afbeelding ]
Kun je van de week tenminste lekker ook binnen poetsen en stofzuigenquote:Op zondag 19 april 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
had misschien hier deur dicht moeten doen![]()
typen voelt nu super raar trouwens
quote:Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
van dit:
[ link | afbeelding ]
dit maken;
[ afbeelding ]
oh van die 'zwevende handjes'quote:Op zondag 19 april 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
had misschien hier deur dicht moeten doen![]()
typen voelt nu super raar trouwens
Zo ook maar even de was ja.. en de administranazi die ik al heel de week uitstelquote:Op zondag 19 april 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat was wegwerken, toekijken hoe kerel aan zijn auto prutst.
al die modulairs heb ik liggen.. koop steevast elk nieuw model elk jaarquote:Op zondag 19 april 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die sets zijn gaaf
alleen ken ik mezelf en wil ik ze allemaal in 1x kopen
Vriezer ontdooien.quote:
ja als je er zowat gelijk in bent gestapt dan is het te doen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
al die modulairs heb ik liggen.. koop steevast elk nieuw model elk jaar![]()
de eerste 3 heb ik nog net met redelijke prijzen kunnen kopen toen ik begon ergens in 2008
ik had er ooit 10 opgebouwd staan.. maar ruimte technisch werd dat een probleem met andere sets..quote:Op zondag 19 april 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja als je er zowat gelijk in bent gestapt dan is het te doen.
Heb je ze allemaal opgebouwd staan in een vitrine ofzo?
quote:Op zondag 19 april 2020 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had er ooit 10 opgebouwd staan.. maar ruimte technisch werd dat een probleem met andere sets..
*ooit* hoop ik ze echt allemaal tegelijkertijd opgebouwd te hebben staan in een stadslayout onder een vitrine ofzo ..
Ik heb precies de enige die jij mist zo te zien, de Downtown Dinerquote:
dat was een foto pre- downtown diner..quote:Op zondag 19 april 2020 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb precies de enige die jij mist zo te zien, de Downtown Diner
Ah, ja zo goed volg ik die serie nou ook weer niet, koop alleen af en toe een Architecture of Ideasquote:Op zondag 19 april 2020 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was een foto pre- downtown diner..
foto vlak voordat de oudste in een doos gingen om ruimte te maken...
Die Architecture zijn echt idioot duur trouwensquote:Op zondag 19 april 2020 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, ja zo goed volg ik die serie nou ook weer niet, koop alleen af en toe een Architecture of Ideas
de ideas sets zijn leuk, ik heb niets met de architecture serie..quote:Op zondag 19 april 2020 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, ja zo goed volg ik die serie nou ook weer niet, koop alleen af en toe een Architecture of Ideas
Valt wel mee, ja de adviesprijs is hoog maar meestal liggen die bij retailers al vrij snel voor een stuk goedkoper.quote:Op zondag 19 april 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Architecture zijn echt idioot duur trouwens
ik importeer wel hoorquote:Op zondag 19 april 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Misschien ook maar een LEGO winkel in Foqueville voor de jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |