iets te grondige brazilian wax :pquote:Op zondag 19 april 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het laken in de bilnaad idee.
yup enorm; afgezien van de nieuwe besturingstechniek (met een app enzo) vind ik hem helemaal niet intressant (terwijl ik echt van groter = beter ben bij legoquote:Op zondag 19 april 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is een vrij lomp dinghttps://www.lego.com/nl-n(...)9800-excavator-42100
ziekelijk veel details idd, 1 van de betere (ideas) setsquote:Op zondag 19 april 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
tijdje geleden was er toch ook zo'n visserswinkeltje? Dat was echt een superdoosWat daar allemaal aan details in zat..
https://www.lego.com/nl-nl/product/old-fishing-store-21310
De Apollo Saturn V was een geweldige set, ook echt verrassend leuk om te bouwenquote:Op zondag 19 april 2020 13:03 schreef mschol het volgende:
ziekelijk veel details idd, 1 van de betere (ideas) sets
quote:Op zondag 19 april 2020 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herman in Den haag op een terras,
die leest op fok! dat er wat hout te schuren was...
Checkquote:Op zondag 19 april 2020 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Tot half twee YouTube video's kijken in bed. Wat een prettige 'ochtend'.
Na een kleine week een blender in bezit te hebben zeg ik nee, maar een sinaasappelpers mogelijk wel.quote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
k zoek een cadeau voor mijn nicht., is ee smoothiemaker een waardevolle toevoeging als je al een blender hebt?
Pics van je nichtje?quote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
k zoek een cadeau voor mijn nicht., is ee smoothiemaker een waardevolle toevoeging als je al een blender hebt?
Niet echt want je kan gewoon smoothies maken met een blender.quote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Doet dat niet exact hetzelfde?quote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Miljuschka.quote:Op zondag 19 april 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoek maar iets uit
https://www.google.com/se(...)Aw&biw=2560&bih=1307
Veel, mits genoeg vermogen dacht ik.quote:Op zondag 19 april 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
oke. wat kan je allemaal maken met zon keukenmachine?
Dit ja. Blender is vaak zelfs beter daarvoor (heb beide gehad).quote:Op zondag 19 april 2020 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet echt want je kan gewoon smoothies maken met een blender.
Whehehequote:Op zondag 19 april 2020 13:17 schreef Molo het volgende:
Ik moest zo onwijs hard hier om lachen toen ik terug las![]()
![]()
[..]
Heeft ze er ook plaats voor? Zijn nogal grote dingen voor in je keukenquote:Op zondag 19 april 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
ah met een juicer kan je iets wat je met de blender niet kan
https://www.coolblue.nl/juicers
heeft ze ook niet over nagedacht toen ze mij dat popcorngevaarte gafquote:Op zondag 19 april 2020 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ze er ook plaats voor? Zijn nogal grote dingen voor in je keuken
heb geen idee wat andersquote:Op zondag 19 april 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom een keukending eigenlijk Bal? Tenzij iemand er specifiek om vraagt, zou ik dat nooit geven.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze ook niet over nagedacht toen ze mij dat popcorngevaarte gaf
REVENGEquote:
quote:Op zondag 19 april 2020 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
REVENGE
Koop een enorme flipperkast of jukebox.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
Jarig zijn was dit jaar zo handig op twee manieren. Als mensen vroegen wat ik wilde pakte ik er gewoon mijn lijstje voor de verhuizing bij. Ik wist meteen iets te zeggen en het lijstje werd steeds korter, ideaal.
Jukebox met standaard stripperliedjesquote:Op zondag 19 april 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ze doetheel veel met paalfitnes. thuis ook een paal staan. misschien is daar nog iets voor te vinden
Dat is nog best een prijzig verhaal trouwensquote:Op zondag 19 april 2020 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
REVENGE
Koop een enorme flipperkast of jukebox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |