Hoezo of je zelf niet iemand weet? Is de aannemer gewoon niet in staat om het te doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:02 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Thanks!
Uhm tja... nog steeds met die aannemer aan het kloten![]()
Nu zegt hij dat hij geen tijd meer heeft en vraagt of ik zelf niet iemand weet...
Maarja, ik heb hem dus al betaald.
Heb inmiddels iemand anders ernaar laten kijken, en die heeft een offerte gemaakt van ¤ 3000,-
Dus wilde ik ¤ 1500,- retour vragen van die knakker, maar dat vind hij veel te veel.
Als hij me ¤ 1500,- zou terug geven heeft hij alsnog ¤ 2500,- gehad om een scheef muurtje te metselen (waar nog genoeg werk in gaat zitten om dat op te lossen), 2 doorgangen verbreed met stalen balken, een schapvloer (in de badkamer) gemaakt en wat puin afgevoerd. Lijkt me gezien de situatie dat ik heel schappelijk ben met m'n 1.5K
Ik heb 'm in maart 2019 al betaald, dus het wordt "langzamerhand" tijd dat het geregeld gaat worden
[..]
En past er geen ledstrip in, dan kan de CNC frees aan het werkquote:Op donderdag 18 juni 2020 08:34 schreef speedfightrage het volgende:
Balen van die laser zeg..![]()
Maar de WC ziet er weer top uit!
Krijg een beetje "if it fits, it sits" gevoel als bij katten.![]()
Past er een ledstrip in, dan komt er een led strip in![]()
Lees de post nog es goedquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lees de post nog es goed
1973 is wel heel overdreven overigens, denk dat ze een stuk nieuwer zijn. Is niet te hopen dat ze van 1973 zijn, want dan liggen ze waarschijnlijk in het cement
Ik denk dat het wel meevalt, zoals al aangegeven is ga je niet onder tijdsdruk en ook niet zo vaak. En inderdaad zoals je zegt als je op het gemakje gaat (wat je niet gaat doen) en gewoon rustig doet (wat je ook niet gaat doen) en tussendoor stopt ( puh-leas...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 07:44 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Is het echt zó erg? Ik heb het idee dat als ik me stevig vasthoud, en de voeten eromheen klem, dat ik zo langszaam als ik maar wil omlaag kan glijden. Ik bedoel: effe "pauzeren" onderweg is toch ook mogelijk?
Wilde onderaan namelijk iets met licht enzo maken, dus rubberen tegels komt me niet zo goed uit...
Als het écht zo erg is maak ik wel een plateau met licht en alles erin, wat volledig veert ofzo. Maar ik hoop dit stiekem toch niet te hoeven doen
Ik geloof dat hij nog al pre-occupied is de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:32 schreef speedfightrage het volgende:
@:Atmoz rustig hier... alles goed daar?
Dat heb je correctquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nog al pre-occupied is de afgelopen weken.
Zou het een wonder vinden als hij nu ook nog tijd zou hebben om nog die-hard te kunnen klussen![]()
Toevallig heb ik hem op facebook; maar denk dat we daar niets over los mogen laten.. nog niet iig.
Kleine hint?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zou het een wonder vinden als hij nu ook nog tijd zou hebben om nog die-hard te kunnen klussen![]()
Toevallig heb ik hem op facebook; maar denk dat we daar niets over los mogen laten.. nog niet iig.
Nu verbaasd die beste man ons wel vakerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Dan heb ik dat goed vernomenquote:
Tja, ach.. één ding is zeker de aanhouder wint !quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu verbaasd die beste man ons wel vaker
Hij brengt vanzelf iets aan het rollen over zijn nieuwe projectquote:
Ik heb 'm niet op facebook (want ik heb geen facebook), maar ik kan het denk ik wel radenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hij brengt vanzelf iets aan het rollen over zijn nieuwe project
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet op facebook (want ik heb geen facebook), maar ik kan het denk ik wel raden
See what you did there.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alles rustig hier op FOK! jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:32 schreef speedfightrage het volgende:
@:Atmoz rustig hier... alles goed daar?
quote:Daarnaast ben ik met een nieuw project bezig waar ik al minstens 500 uur (!!) aan heb gewerkt de laatste weken. Het is het grootste project wat ik ooit (in m'n eentje) heb gedaan. Ik krijg er zoveel energie en goede zin van dat er geregeld dagen bij zitten waarop ik ermee bezig ben vanaf 6:00 uur 's morgens tot 22:00 uur 's avondsJep, dat zijn werkdagen* van 16 uur c.q. 2 "normale werkdagen" achter elkaar
![]()
*je kunt het zien als "werkdagen", maar zo voelt het niet. Het is alsof het vanzelf gaat. Kost 0,0 moeite en geeft alleen maar meer energie... Zelfs de tegenzitters (die er altijd wel zijn) geven energie zodra het weer opgelost is.
Over de inhoud wil ik helaas nog niets kwijt, maar dat gaat zeker binnenkort gebeuren![]()
Inmiddels ben ik al ruim 1500 uur met dit project bezig. En nog steeds met veel energie en goede moedquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Klopt, ik wil (en kan) er op het moment nog niet zoveel over loslaten...quote:Toevallig heb ik hem op facebook; maar denk dat we daar niets over los mogen laten.. nog niet iig.
Haha, goed om te horen dat er hier ook al wat mensen nieuwsgierig worden...quote:
Hahaquote:
16,5mm +/- 5,5gramquote:
Hehequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:54 schreef derLudolf het volgende:
Nu verbaasd die beste man ons wel vaker
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Dan heb ik dat goed vernomen
Tja, ach.. één ding is zeker de aanhouder wint !
Hahaha, nice verwoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:02 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:03 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb 'm niet op facebook (want ik heb geen facebook), maar ik kan het denk ik wel raden
Absoluut!quote:
Lolquote:
quote:
Klopt, een héle specialequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef valentijn101 het volgende:
16,5mm +/- 5,5gram En het rolt. Je bent een knikkerbaan aan het bouwen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |