Turkse kappersquote:Op zondag 19 april 2020 11:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De tandarts vertrouw ik wel wat meer wat betreft een steriele werkomgeving en regels naleven dan mijn Turkse kapper.
Gewoon voor die jaren 70 look gaan.
Jij weet het ook beter dusquote:Op zondag 19 april 2020 11:49 schreef Markesh het volgende:
Er gaan hier weer hier weer honderden pagina's gewijd worden aan het speculeren wat er allemaal open zal gaan volgende week.
De 1 weet het nog beter dan de ander.
Voor de meesten zal het een flinke domper worden
Een studie waar op elke pagina in grote letters WITHDRAWN op staat...quote:Op zondag 19 april 2020 11:52 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Ik lees het regelmatig al van voor de lockdown en het zou gaan om dit onderdeel van het virus.
Uncanny similarity of unique inserts in the 2019-nCoV spike protein to HIV-1 gp120 and Gag.
Wat ik ervan begrijp is dat het spike protein (attacht mechanisme van het virus) verdomt veel op die van HIV lijkt. En die van HIV is een baas onder de spike proteins.
Link naar de studie uit New Delhi hieronder.
https://www.google.com/ur(...)UvEAf_dfDxu-wnu-X40L
Whoopsquote:Op zondag 19 april 2020 12:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een studie waar op elke pagina in grote letters WITHDRAWN op staat...
Voor dat standaard hitler jugend kapsel wel een goede hoor voor 15 eur.quote:
https://www.news-medical.(...)s-just-like-HIV.aspxquote:Op zondag 19 april 2020 12:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een studie waar op elke pagina in grote letters WITHDRAWN op staat...
Wat ik zeker weet is dat het voor velen een flinke domper zal worden. Dat heeft niets met beter weten te maken of de kappers, scholen en/of horeca weer open gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij weet het ook beter dus, verder eens.
Waarom hebben zoveel mensen het over de kapper? Er zijn toch wel belangrijkere zaken dan of je haar op lengte is?quote:Op zondag 19 april 2020 11:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk zelf dat de kappers weer open gaan
https://thehill.com/busin(...)safety-concerns-growquote:USDA under pressure as food safety concerns grow
[..]
Experts noted that the USDA's Food Safety and Inspection Service has recalled only one product over the last two months. On Feb. 8, a product from the Family Traditions Meat Company was recalled due to misbranding. But there were no other recalls until two months later on April 10, when the USDA recalled chicken bowls from Conagra Brands over possible foreign matter contamination and pork products from Jowett Farms for missing some inspections.
Recalls, though, were flowing in regularly before February, with five in January, four in December, four in November, and three in October.
Tandartsen hebben die beslissing al genomen blijkbaar, die gaan morgen al open.quote:Op zondag 19 april 2020 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Basisscholen, kinderopvang, tandartsen en misschien fysiotherapeuten is eigenlijk het enige wat ik aan eventuele openstelling verwacht.
Rest zal wel tot 1 juni verlengd worden.
Ben benieuwd. Ik heb nog een behandeling staan die niet heel spoedeisend is, maar die toch wel een keer gedaan zal moeten worden.quote:Op zondag 19 april 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tandartsen hebben die beslissing al genomen blijkbaar, die gaan morgen al open.
Sport is lastig. Alle contactsporten vallen vooralsnog af. Fitness valt af.quote:Op zondag 19 april 2020 12:08 schreef Jane het volgende:
Buiten eventueel de basisscholen en kinderopvang zou ik niet teveel verwachten. Dan is het ook niet zo'n teleurstelling en hoef je niet zo boos te worden als de maatregelen (grotendeels) van kracht blijven. Dat ze effect blijken te hebben, betekent namelijk (juist) niet dat ze nu snel weer opgeheven worden. Het probleem (het virus) is namelijk de wereld nog niet uit.
Ik bedoel het niet negatief, maar gewoon om teleurstelling te voorkomen.
Sporten is wel een lastig geval. Bewegen in je eentje kun je nu ook doen, dus dat is niet waar mensen het over hebben als ze zeggen dat ze willen dat die maatregelen versoepeld worden. Waarom mensen zich zo op tennissen focussen is ook wel duidelijk. Dat is een van de weinige sporten die je samen doet en waarbij je toch afstand kunt houden. Maar zo zijn er natuurlijk niet zoveel en als iedereen massaal naar de tennisbaan gaat ontstaat er toch een probleem. Net als dat het strand geen probleem is als je er met een handjevol mensen bent, maar wel als half Nederland besluit te gaan.
Anyway, ik denk persoonlijk niet dat sporten (via clubs en sportscholen) heel hoog op het lijstje staat met activiteiten die weer snel hervat kunnen worden, wat de regering betreft. En voor de goede orde: daar baal ik zelf ook van, aangezien ik normaal bijna elke dag ga zwemmen.
JaapGODquote:Op zondag 19 april 2020 12:14 schreef Markesh het volgende:
Crisisberaad in het zonnetje
Net als vorige week zondag wordt er vandaag weer crisisberaad gehouden in het Catshuis. In de tuin van de officiële residentie van de premier wordt met RIVM-directeur Jaap van Dissel gepraat over mogelijk flexibilisering van de maatregelen.
Verschillende ministers en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Aalbergsberg zijn bij het overleg. Na afloop zal hoogstwaarschijnlijk niemand iets inhoudelijks vertellen, want het echte nieuws wordt pas dinsdag verwacht.
Het is niet de eerste keer dat er coronaoverleg plaatsvindt in het Catshuis. De afgelopen weken is de locatie vaker gebruikt.
NOS
[ afbeelding ]
1.5 meter was het toch Rutte?
Toch apart dat dat zomaar kan, zonder toestemming van de regering.quote:Op zondag 19 april 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tandartsen hebben die beslissing al genomen blijkbaar, die gaan morgen al open.
Retail en zorg zijn dan ook nooit verplicht gesloten geweestquote:Op zondag 19 april 2020 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch apart dat dat zomaar kan, zonder toestemming van de regering.
Zelfde geldt voor de Ikea, die gaat ook zomaar open.
Ik heb inderdaad het (online) schaken weer opgepakt. En thuis beetje met gewichten in de weer.quote:Op zondag 19 april 2020 12:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Sport is lastig. Alle contactsporten vallen vooralsnog af. Fitness valt af.
Online bootcamps, thuis trainen. Rennen, fietsen, tennis, golf, online schaken of andere denksporten.
Wat blijft nog meer over? Niet veel denk ik.
Dat komt omdat die helemaal nooit verplicht dicht hoefden. Er is hier helemaal niet zo'n strenge lockdown als sommigen hier doen voorkomen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, met het hardlopen in het park hier was ik vanaf deze week ook al constant aan het zigzaggen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het (online) schaken weer opgepakt. En thuis beetje met gewichten in de weer.
Verder gewoon op de fiets ritjes maken. Liefst niet in het weekend want dan zijn er veel te veel mensen die hetzelfde doen. Niet dat ik bang ben om besmet te raken maar het is gewoon bloedirritant als je continu voor alles en iedereen moet uitwijken.
Het is nooit verboden geweest vanuit de regering, dus het is logisch dat ze ook geen toestemming nodig hebben om weer open te gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kappers juist wel verplicht tochquote:Op zondag 19 april 2020 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is nooit verboden geweest vanuit de regering, dus het is logisch dat ze ook geen toestemming nodig hebben om weer open te gaan.
Hetzelfde geldt voor kappers trouwens. Er is alleen geadviseerd dat ze sluiten, maar het is geen verplichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |