België heeft meer doden per miljoen inwoners dan de VS. Praat niet zoveel poep. Angsthaasje.quote:Op zondag 19 april 2020 00:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Weer dikke onzin. Wat er in de VS gebeurd is mild?
Doe niet zo dom .

Jij. Lees je eigen TT.quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het bizarre is dat hij mij beschuldigd van onrust zaaien, omdat ik niet meega in de bewering dat er een tweede en derde golf van het virus zullen komen die veel dodelijker zijn!!
Wie zaait nu paniek?

De ziekenhuizen zijn echt war zones daar ja.quote:Op zondag 19 april 2020 00:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Doe niet zo dom .

Ze hebben wel allemaal van die plastic handschoentjes aan he, dus in principe raken ze helemaal niks aan.quote:Op zondag 19 april 2020 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ondanks dat scherm raken die cassieres wel de producten aan die net daarvoor door de klant zijn aangeraakt! En dat duizenden keren per dag. Maar ze vallen niet dood achter hun kassa's .

Nee dat is kolder.quote:Op zondag 19 april 2020 00:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In principe is alles wat je thuis achter je pc kunt doen ook over te nemen door software.
 Nu iig nog lang niet.
 Nu iig nog lang niet.

De tests zijn ook niet echt betrouwbaar.quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen hebben echt een beeld van dit virus alsof het Ebola is.
Wij hebben thuis allemaal al covid19 gehad en het viel enorm mee. Alleen mijn vrouw had wat stevige koorts, ik en de kinderen nauwelijks klachten.
Dit geld voor 97% vd NL bevolking.

Spaanse griep?quote:Op zondag 19 april 2020 00:35 schreef Lospedrosa het volgende:
De Spaanse griep is nooit gemuteerd. Alleen in de 2e golf veel meer verspreid.

Omdat ze de media geloven. Mensen kunnen niet zelf inzien dat dit virus weinig voor stelt. Want alles wat de media zegt, dat klopt.quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben thuis allemaal al covid19 gehad en het viel enorm mee. Alleen mijn vrouw had wat stevige koorts, ik en de kinderen nauwelijks klachten.

Een sterftepercentage onder de 1%. Weet je wat de percentages voor de pest, de pokken, ebola, vogelgriep zijn? Een veelvoud hiervan. Dus ja, corona is een vrij mild virus.quote:Op zondag 19 april 2020 00:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Doe niet zo dom .

Meer dan 30K doden in een paar weken tijd, maar ga vooral schijtlollig lopen doen.quote:Op zondag 19 april 2020 00:35 schreef kontkapje het volgende:
[..]
De ziekenhuizen zijn echt war zones daar ja.
[ afbeelding ]

Welke tests?quote:Op zondag 19 april 2020 00:35 schreef kontkapje het volgende:
[..]
De tests zijn ook niet echt betrouwbaar.

Ik vind dit een bijzonder naar account.quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef kol7680 het volgende:
[..]
België heeft meer doden per miljoen inwoners dan de VS. Praat niet zoveel poep. Angsthaasje.

quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef Shotty het volgende:
[..]
Dus al die jongere mensen liggen voor hun lol in het ziekenhuis? die zouden ook wel overleven zonder medische hulp? zonder zware medische complicaties de rest van hun leven?
nogmaals, graag medisch bewijs daarvan.
Dat zegt niemand. Maar wat wel word gezegd is dat dit maar een heel klein aantal is.quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef Shotty het volgende:
[..]
Dus al die jongere mensen liggen voor hun lol in het ziekenhuis? die zouden ook wel overleven zonder medische hulp? zonder zware medische complicaties de rest van hun leven?
nogmaals, graag medisch bewijs daarvan.

Lol. Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een sterftepercentage onder de 1%. Weet je wat de percentages voor de pest, de pokken, ebola, vogelgriep zijn? Een veelvoud hiervan. Dus ja, corona is een vrij mild virus.
het punt is dat jij blijkbaar over geen enkele capaciteit tot zelfstandig nadenken beschikt en hysterisch loopt te gillen dat we allemaal dood gaan. En als mensen dan rustig blijven en zeggen dat dit wel mee zal vallen dan word je boos.

Dit! België heeft zelfs meer doden per miljoen inwoners dan de VS.quote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een sterftepercentage onder de 1%. Weet je wat de percentages voor de pest, de pokken, ebola, vogelgriep zijn? Een veelvoud hiervan. Dus ja, corona is een vrij mild virus.
het punt is dat jij blijkbaar over geen enkele capaciteit tot zelfstandig nadenken beschikt en hysterisch loopt te gillen dat we allemaal dood gaan. En als mensen dan rustig blijven en zeggen dat dit wel mee zal vallen dan word je boos.

Ik vind ook weleens iets.quote:Op zondag 19 april 2020 00:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dit een bijzonder naar account.
Geen idee bij wie je hoort, maar je hebt veel succes

Buiten dat worden de death certificates in de VS ook nog eens gemanipuleerd:quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef kol7680 het volgende:
[..]
België heeft meer doden per miljoen inwoners dan de VS. Praat niet zoveel poep. Angsthaasje.

Ik had echt heel veel spierpijn en zelfs pijn tot in mijn tanden. Maar geen moment me bezorgd gemaakt.quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef Lospedrosa het volgende:

En waar haal jij je informatie vandaan? De betrouwbare duimquote:Op zondag 19 april 2020 00:36 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Omdat ze de media geloven. Mensen kunnen niet zelf inzien dat dit virus weinig voor stelt. Want alles wat de media zegt, dat klopt.

Er werd beweerd dat het virus zou muteren tot een meer dodelijke variant. Het punt is dat virussen dit in het algemeen niet doen omdat dit contra-productief is voor het virus.quote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het goed is minder dodelijk. Jouw theorie.
Het bestaat ook al langer dan veertig jaar. Dus veel kan aids tegenwoordig niet meer betekenen, toch?

Gelukkig ben jij een voorbeeld voor iedereenquote:Op zondag 19 april 2020 00:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik had echt heel veel spierpijn en zelfs pijn tot in mijn tanden. Maar geen moment me bezorgd gemaakt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |