Opgesloten...… je kunt gaan en staan waar je wilt....in Nederland dan. Terrasje pakken op balkon of in de tuin..... Je kunt natuurlijk ook een beetje overdreven reageren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:18 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ja en omdat jij je leven zo belangrijk vind, zitten 18 miljoen Nederlanders opgesloten.![]()
Ik kies voor kwaliteit, jij voor kwantiteit blijkbaar.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]bij deze post moest ik aan deze meme denken
[ afbeelding ]
Hier alleen tussen 9 en 5 .. op afspraak .. daarna is het ziekenhuis je halteplaats.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker realistisch ookKomt er iemand bij de dokter, "oh je hebt covid-19, zoek het maar uit, doei"
Ooit van de Eed van Hippocrates gehoord? Een dokter helpt per definitie iedereen die zich aandient. Dat moeten ze.
We kunnen werken, boodschappen doen en je huis opruimen. Top leven! Ohja en als het echt moet, mag je een rondje in de buurt lopen. Ik wil gewoon kunnen reizen, naar feestjes gaan, dingen doen met vrienden ipv alleen thuis zitten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat een snowflake-reactie, joh. Je kunt gewoon naar buiten, je kunt reizen waar je maar wil, veel winkels zijn nog open, de meeste bedrijven draaien gewoon door. Er is geen sprake van een lock-down in Nederland. Natuurlijk is het vervelend dat er geen horeca, evenementen of scholen zijn, maar iedereen doet hartstikke hard z'n best om er toch wat van te maken. Al met al is het hier vergeleken met de landen om ons heen hartstikke soepeltjes.
Tot 9 mei, ik ben die lockdown spuugzat ondertussenquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:25 schreef Jane het volgende:
In Spanje is de noodtoestand net verlengt tot 9 mei en 93% van de Spanjaarden is tevreden over dat beleid. (Teletekst)
Ga er maar vanuit dat het hier ook nog niet voorbij is. We lijken qua uitbraak helaas meer op Spanje dan Denemarken.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
We kunnen werken, boodschappen doen en je huis opruimen. Top leven! Ohja en als het echt moet, mag je een rondje in de buurt lopen. Ik wil gewoon kunnen reizen, naar feestjes gaan, dingen doen met vrienden ipv alleen thuis zitten.
Voor mij is het leven in de huidige situatie in z'n geheel niets waard en ik kan deze maanden niet meetellen als levensmaanden met enige kwaliteit. Je kan werkelijk helemaal niets doen wat leuk is, alleen wat noodzakelijk is om in leven te blijven.
Als je in Congo geboren wordt dan kan je dat nooit. Jij kan het misschien een jaartje niet. Boehoe.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
We kunnen werken, boodschappen doen en je huis opruimen. Top leven! Ohja en als het echt moet, mag je een rondje in de buurt lopen. Ik wil gewoon kunnen reizen, naar feestjes gaan, dingen doen met vrienden ipv alleen thuis zitten.
Voor mij is het leven in de huidige situatie in z'n geheel niets waard en ik kan deze maanden niet meetellen als levensmaanden met enige kwaliteit. Je kan werkelijk helemaal niets doen wat leuk is, alleen wat noodzakelijk is om in leven te blijven.
Nee, soms kun je alles willen in het leven maar kan het even niet he.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Wauw... zelfs op zaterdag werken....... om je RawThemHigh te doen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:30 schreef MissionPhailed het volgende:
Trump weer aan het woord. Strekking is natuurlijk USA best![]()
Ik zou er een eind makenquote:Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat andere mensen een pandemie leuk vinden ofzo? News flash: dit is voor iedereen zwaar. Maar het wordt een stukje dragelijker als mensen niet zo zouden zeuren en gewoon er het beste van proberen te maken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kunnen reizen, naar feestjes gaan, dingen doen met vrienden ipv alleen thuis zitten.
En ik doe het dus liever een jaartje gewoon wel, zodat ik nu van m'n leven kan genieten, met als gevolg daarvan dat we gemiddeld een paar maanden aan het eind van ons leven afstrepen. Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:31 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Als je in Congo geboren wordt dan kan je dat nooit. Jij kan het misschien een jaartje niet. Boehoe.
Wees blij dat je een huis hebt om op te ruimen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
dit is nog maar het begin, gaat nog wel 2 jaar duren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Boehoe in Congo lopen ze nog rond met peniskokers en hier kopen we gelijk een nieuwe broek als er een scheurtje in zit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:31 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Als je in Congo geboren wordt dan kan je dat nooit. Jij kan het misschien een jaartje niet. Boehoe.
Het wordt een verdraagzamer als we gewoon accepteren dat er af en toe mensen doodgaan en verder gewoon lekker doorgaan met ons leven en daarvan kunnen genieten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat andere mensen een pandemie leuk vinden ofzo? News flash: dit is voor iedereen zwaar. Maar het wordt een stukje verdraagzamer als mensen niet zo zouden zeuren en gewoon er het beste van proberen te maken.
Trump god!quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wauw... zelfs op zaterdag werken....... om je RawThemHigh te doen.
Mwah, als er een vaccin is kan het snel gaan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is nog maar het begin, gaat nog wel 2 jaar duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |