LOL :quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
Er staat nu op de NICE-site: 0![]()
Ik teken ervoor, maar het lijkt me niet echt te kloppen.
Edit: nu weer 885.
Die is mooiquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:12 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ]
staat voor MCL Leeuwarden. 2.5m hoog![]()
![]()
Elke 2 wkn een verdubbeling maakt 8 weken tot groepsimmuniteit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:06 schreef Mishu het volgende:
In België is het aantal immune bloeddonor in 2 weken van 2% naar 4% verdubbeld. Dat betekent dat we nog max 1 jaar en 2 maanden tot groepsimmuniteit te gaan hebben.
Sneek!quote:Op zondag 26 april 2020 19:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
Sneek-GGD Fryslân meldt dat er de afgelopen 24 uur geen nieuwe coronasterfgevallen zijn gemeld. Het aantal blijft op 58 staan. Vier mensen zijn besmet met het coronavirus, daarmee komt het aantal op 498 positief geteste personen. Het aantal ziekenhuisopnamen is gelijk gebleven: 52.
Bron: https://www.grootsneek.nl(...)HUEOzkORIuFNQACQmc3A
Dit is veel belovend voor Fryslan
Ik heb het in het uiterst negatieve geval berekend. Door de maatregelen kan het ook stagneren die opbouw van immuniteit.quote:Op zondag 26 april 2020 12:12 schreef Za het volgende:
[..]
Elke 2 wkn een verdubbeling maakt 8 weken tot groepsimmuniteit.
Wanneer je uitgaat van 500.000 asymptomatischen die in de maatschappij rondlopen, weliswaar beperkt maar niet beperkt genoeg blijkbaar om het aantal met antibodies in 2 wkn te laten verdubbelen.
Ze doen daar ook geen flikker die gepensioneerden dus dan kan je ook niet besmet raken.quote:Op zondag 26 april 2020 20:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Sneek!![]()
Overigens worden de ziekenhuisopnames alleen op maandag, woensdag en vrijdag geactualiseerd, volgens GGD Fryslân. Het "mooie" is dat er ook nog mensen liggen van buiten het noorden. Dus daar is nog ruimte voor. Exacte aantal weet ik niet. Meende dat een derde van alle mensen die hier in het noorden in het ziekenhuis liggen, uit overige provincies komen.
En inderdaad fijn dat er geen overlijdens waren. Ook voor het eerst in best een tijdje...
En Fryslân an sich is altijd positief(valt het al op dat ik een oprjochte Fries ben?
)
Tot de immuniteit niet zo lang/goed blijkt te werken..quote:Op maandag 27 april 2020 00:57 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb het in het uiterst negatieve geval berekend. Door de maatregelen kan het ook stagneren die opbouw van immuniteit.
oprjochte Fries ben?quote:Op zondag 26 april 2020 20:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
En inderdaad fijn dat er geen overlijdens waren. Ook voor het eerst in best een tijdje...
En Fryslân an sich is altijd positief(valt het al op dat ik een oprjochte Fries ben?
)
*kuch* positiviteitstopic *kuch*quote:Op maandag 27 april 2020 00:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze doen daar ook geen flikker die gepensioneerden dus dan kan je ook niet besmet raken.
quote:Op maandag 27 april 2020 09:24 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
oprjochte Fries ben?) #metoo
hahaquote:Op maandag 27 april 2020 11:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op maandag 27 april 2020 11:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het, daarom doe ik bewust het tegenovergestelde.quote:Op maandag 27 april 2020 00:57 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het in het uiterst negatieve geval berekend. Door de maatregelen kan het ook stagneren die opbouw van immuniteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |