Ja, maarquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende: [..] De ranzige dokter en het Polenhotel vormen samen Foqueville’s achterbuurt. Wat is een dorp zonder achterbuurt..
![]()
Ja, true, maar ik wil ook in de Highlands wonenquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar dit is alleen je praktijk. Je kunt toch ergens anders wonen? Naast IJs?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is omdat ijsdraakje vroeg om een overgang bij haar huisNu zijn er slagbomen voor de veiligheid, maar ze moet wel even over het spoor lopen
lekkerbekjequote:
Molo kan ook bij de brug in de buurt wonen, kunnen de juniors hier mooi op Molo d'r spruit passen, doen ze ook wat nuttigsquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar dit is alleen je praktijk. Je kunt toch ergens anders wonen? Naast IJs?
Ik heb weleens gratis wijn van hem op, champagne kan vast ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef kwiwi het volgende:
Verkoopt @:crv ook champagne in zijn chateau?
De elsässische en badische variant (Cremant en Sekt)quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef kwiwi het volgende:
Verkoopt @:crv ook champagne in zijn chateau?
Oh dit klinkt wel topquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Molo kan ook bij de brug in de buurt wonen, kunnen de juniors hier mooi op Molo d'r spruit passen, doen ze ook wat nuttigs
Nu heb ik het volgende liedje in mijn hoofd..quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja, maar
[..]
Ja, true, maar ik wil ook in de Highlands wonen
Beffen met een mondkapjequote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
@:franticDJ
mijn stiefmoeder zegt dat ik met dat schuren alles inadem en iets voor mij mond moet doen?
Ja duhquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn stiefmoeder zegt dat ik met dat schuren alles inadem en iets voor mij mond moet doen?
Bitterbal is meer van het pijpen denk ikquote:
doe ik wel iets met een theedoek.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja duh
Maar vind maar eens een mondkapje
Alhoewel theedoek ook wel kan
ja was vandeweek al. Met alleen aan de pootjes strepen toch?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
Er is een zezeltje geboren, een kruising tussen een ezel en een zebra.
En dan met een ambulancekabelbaan naar Foqueville voor spoedgevallen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja, maar
[..]
Ja, true, maar ik wil ook in de Highlands wonen
Wel zo handig jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Over de schtting gluren?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, Molo als buur en dan de godganse dag bij d'r gluren.
Dat hep op stiefmoederboek gestaan dus dan is et waarquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hep op stiefmoederboek gestaan dus dan is et waar
Ja. Also known as "zwaartekracht"quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan met een ambulancekabelbaan naar Foqueville voor spoedgevallen?
Misschien eet ze wel van 2 walletjes, je weet het nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bitterbal is meer van het pijpen denk ik
Ik ga niet klikkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Waarom heb ik dit nu door m'n hoofd spoken
A dirty mind ?......quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Ja! Echt te schattig gewoonquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was vandeweek al. Met alleen aan de pootjes strepen toch?
dat zulke wanstaltelijke rommel muziek genoemd wordtquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Hier nu dezequote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu heb ik het volgende liedje in mijn hoofd..![]()
![]()
Kan het ook in de Highlands met kabelbaantje voor Koens kinderopvang?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal morgen even een huis voor je bouwen
idd..quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier nu deze
Ik vind het deuntje echt te leuk voor de aids die het eigenlijk is
Wel goeie aanpak voor 'de jeugd' en zwakbegaafden onder ons denk ik
Ja hee, wie gaat er nou op wie passen dan daarzo?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan het ook in de Highlands met kabelbaantje voor Koens kinderopvang?
vochtige theedoek zelfsquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal wat dacht je danje schuurt, je maakt stof. dan adem je dat in ja
vochtige theedoek of als een echte Aziaat een t-shirt over je hoofd.
Yep, want schuren is (fijn)stofquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe ik wel iets met een theedoek.
maar zelfs als dus de grond doet ?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan het ook in de Highlands met kabelbaantje voor Koens kinderopvang?
Ja, filtert beter.quote:
Gaarnequote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan met een ambulancekabelbaan naar Foqueville voor spoedgevallen?
Jij mag dat welquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, Molo als buur en dan de godganse dag bij d'r gluren.
Huhquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
oke ga morgen dan met een theedoek op mijn smoel ;p
dit..quote:
JUdeska vind ik echt totaal niet grappig...quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier nu deze
Ik vind het deuntje echt te leuk voor de aids die het eigenlijk is
Wel goeie aanpak voor 'de jeugd' en zwakbegaafden onder ons denk ik
Vergeet de tomatensoep niet!quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
oke ga morgen dan met een theedoek op mijn smoel ;p
Ik was echt niet meegegaan hoorquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit..
mn zus had bedacht om mn vader en mn ma mee te nemen naar Jandino voor haar verjaardag. maar deze jongen was op zee dus maar 3 kaarten.
toen was deze jongen ineens wel thuis dus MOEST ik mee ipv mn pa want 'je bent nu eindelijk ook eens thuis'
heb werkelijk waar 3 uur lang mn mondhoeken niet eens omhoog gekruld gekregen
Koens juniors op Miepjequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hee, wie gaat er nou op wie passen dan daarzo?
Oh toch wel, okeequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef Molo het volgende:
Ja hee, wie gaat er nou op wie passen dan daarzo?
'Awyeahhhh'quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik kan het "kom niet in mijn aura" waarderen. Daarmee houdt het echter wel op.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik werd zowat met een mes op mn keel de auto in gevoerd.
Ditquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn familie weet hoe ik ben als ze me ergens toe verplichten waar ik geen zin in heb. Dan zijn ze me sowieso liever kwijt dan rijk
Oh jezus musicals, ook zoietsquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Mijn zusje vroeg tijdje terug nog of ik mee wilde naar een musical
Wat denk je zellufff
Van die mensen die dan heel enthousiast gaan uitleggen wat er zo tof aan isquote:
oh zo een uitje was het ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn familie weet hoe ik ben als ze me ergens toe verplichten waar ik geen zin in heb. Dan zijn ze me sowieso liever kwijt dan rijk
Jij was toch ook naar Book of Mormons geweest? Dat is toch ook een musical?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Van die mensen die dan heel enthousiast gaan uitleggen wat er zo tof aan is
Ja, weet je, dat ik er dom uit zie wil nog niet zeggen dat ik het ben en dus niet snap wat het ís. Ik wíl er alleen écht niet heen![]()
Ik zou wel naar de Back to the Future musical in Manchester gaan trouwens, maar dat is anders. En hopelijk kan dat ooit nog/weer
"Al die argumenten waarom het tof zou zijn, klinken als de hel"quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Van die mensen die dan heel enthousiast gaan uitleggen wat er zo tof aan is
Ja, weet je, dat ik er dom uit zie wil nog niet zeggen dat ik het ben en dus niet snap wat het ís. Ik wíl er alleen écht niet heen![]()
Ik zou wel naar de Back to the Future musical in Manchester gaan trouwens, maar dat is anders. En hopelijk kan dat ooit nog/weer
Gelijk opgelost voor de toekomstquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh zo een uitje was het ookdenk ook niet gauw dat het nog eens plaats gaat vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij was toch ook naar Book of Mormons geweest? Dat is toch ook een musical?
Jazekers!quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Al die argumenten waarom het tof zou zijn, klinken als de hel"
Zoiets?
Zijn wij familie?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers!
Net zoiets als de voordelen van een animatieteam op een camping opnoemen
Zitten daar voordelen aan? Ik heb nooit gekampeerd op een plaats met animatieteam, dus geen idee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers!
quote:
Volgens mijn kipkrokantzusje wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zitten daar voordelen aan? Ik heb nooit gekampeerd op een plaats met animatieteam, dus geen idee.
Preciesquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Daarom mag ik vast wel bij je in de Highlands toch?
Sommigen hebben wel een paar voordelen hoor, doet geen pijn om naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers!
Ik val niet op stagiairemeisjes van 17 jonguhquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sommigen hebben wel een paar voordelen hoor, doet geen pijn om naar te kijken
Oh, ja, nee. Dat klinkt als een type waarbij al het tegenovergestelde van wat ze beweert waar is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mijn kipkrokantzusje wel ja
Snifff
zodat ze niks met dr gebroed moet doen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mijn kipkrokantzusje wel ja
Snifff
Dat klopt ongeveer wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, nee. Dat klinkt als een type waarbij al het tegenovergestelde van wat ze beweert waar is.
Ik zeg niet dat ik er op val, alleen dat het geen pijn doet om er naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik val niet op stagiairemeisjes van 17 jonguh
nee maar ernst jan met z'n grote penor wel?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik val niet op stagiairemeisjes van 17 jonguh
Dat uiteraard ook jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zodat ze niks met dr gebroed moet doen?
Mentaal wel, want ik denk alleen maar 'ik wil weg, nuuuu'quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er op val, alleen dat het geen pijn doet om er naar te kijken
vorige buren an mn ouders waren ook zo.. wel de vrouw bezwangeren maar zo min mogelijk met die snotneus te maken hebben. man wat een irritant kutkind is dat.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook ja
En dat ze vooral niet vies worden in de speeltuin of in het bos ook
Ernst Jan? Was toch Ernst Bobbie?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee maar ernst jan met z'n grote penor wel?
Ernstige Bobbel.quote:
van die geforceerde animatie vind ik sowieso kut.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:39 schreef Fogel het volgende:
Overigens geen idee of animatieteams op campings erger zijn dan bij hotels, campings zijn niet mijn terrein
Ze doet wel moeite, maar gewoon heel anders dan ikquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vorige buren an mn ouders waren ook zo.. wel de vrouw bezwangeren maar zo min mogelijk met die snotneus te maken hebben. man wat een irritant kutkind is dat.
Heerlijk hoor. Je kinderen droppen en zelf vrije tijd!quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zitten daar voordelen aan? Ik heb nooit gekampeerd op een plaats met animatieteam, dus geen idee.
je ouders waren a-seksueel?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze doet wel moeite, maar gewoon heel anders dan ik
Dat ze mijn zusje is is nog steeds redelijk een wonderlijk iets
"kom meedoen met -insert een of ander iets waar je van gaat zweten-" Nou nee, ik heb het druk met bier drinken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die geforceerde animatie vind ik sowieso kut.
ja aquarobics.. met ron brandsteder..quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
"kom meedoen met -insert een of ander iets waar je van gaat zweten-" Nou nee, ik heb het druk met bier drinken.
Ik snap de link nietquote:
Verklaart waar je 't van hebtquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap de link niet![]()
Maar meermaals met mijn duffe en dronken kop binnen gelopen toen mijn ouders lagen te batsen dus dat zat wel goed
Nee bal zei dat ze op d'r smoel ging, dus daar horen dan wat rituele attributen bij en zo hequote:
Tsja, ver van mijn bed-show enzo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Je kinderen droppen en zelf vrije tijd!
LOL. Door het sturen van die penorplaatjes?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verklaard waar je 't van hebt
Nouja, zou kunnen dat je verwonderd bent dat ze je zusje is, omdat je ouders vies waren van
kipshoarma of champignons dat bakje bovenaan?quote:
Oeh ja ik ging jou ook nog penorplaatjes sturenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL. Door het sturen van die penorplaatjes?![]()
Ik ga even eten en dan stukje wandelen want het is droogggggg hier![]()
![]()
hier schijnt de zon, ik ga de ribeye eens dichtschroeienquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL. Door het sturen van die penorplaatjes?![]()
Ik ga even eten en dan stukje wandelen want het is droogggggg hier![]()
![]()
Er is iets mis met de vlees/geen vlees ratio hierquote:
een selectie uit eigen werk?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja ik ging jou ook nog penorplaatjes sturen
Dat weet ik niet. In de gelukkige gerbil is nog plekquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal is 't druk in de gebalzakte gerbil?
Ze vindt het echt niet leukquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. In de gelukkige gerbil is nog plek
ja ja, daarom vroeg je er ook naar natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wees maar niet bangwas ook totaal niet geīnteresseerd
Ben graag op de hoogtequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ja, daarom vroeg je er ook naar natuurlijk
De Glitterende Gerbil, ik ben fan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
Na het eten is er bij de glitter gerbil een speciaal desert![]()
watten?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
Zo'n taart met vuurwerk? Of danst het aan een paal?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:52 schreef Karzai het volgende:
ja dat is een verrassingquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n taart met vuurwerk? Of danst het aan een paal?
Ah zo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bal zei dat ze op d'r smoel ging, dus daar horen dan wat rituele attributen bij en zo he
een taart die danst aan een paal met vuurwerk?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n taart met vuurwerk? Of danst het aan een paal?
de Granny Gerbilquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
een taart die danst aan een paal met vuurwerk?
Nee. Gewoon nee.quote:
or net iets meer heb je er een met een plantje ipv zaadquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_38.44.ProductTitle
ja maar dat haalt de fun weg :pquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
vo
[..]
or net iets meer heb je er een met een plantje ipv zaad
https://www.bonsaishop.nl/bonsai-kopen/startersetsquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_38.44.ProductTitle
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
vo
[..]
or net iets meer heb je er een met een plantje ipv zaad
Ze heeft liever zaad. Snap dat dan.quote:
de Genotszaadvragende Gerbilquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft liever zaad. Snap dat dan.
Mee op de boot.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man..
maar ik ben echt te veel weg op dit moment voor zulke hobby's..
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Die tomaat was na 2 maanden zo groot dat ie tegen 't onderdeks kwam
En een WC-rollen printer, ding moet goud geld waard zijn tijdens covidquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
haha pielietsie, kom hier de wietkwekerij maar halen!quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet die pleerol kosten trouwens?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
nee manquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha pielietsie, kom hier de wietkwekerij maar halen!
moet je zelf nog kloven?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:14 schreef Fogel het volgende:
Heb net 3 kuub hout besteld
Komen we de volgende winter wel mee door gok ik.
2 ruggenquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet die pleerol kosten trouwens?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Ik heb nog wel wat Zim-dollars voor je, lelijkerdquote:
ja hier was een bestelfoutje gedaan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
En een WC-rollen printer, ding moet goud geld waard zijn tijdens covid
alleen uuuuuro'squote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Zim-dollars voor je, lelijkerd
'k zie geen wiet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha pielietsie, kom hier de wietkwekerij maar halen!
Ja, komop, ga geen werk kopen he.quote:
Ik had stammen (van bomen die op mijn grond stonden voordat mijn huis erop kwam) maar die heb ik aan de buurman gegeven. Zie dat gepruts allemaal niet zitten voor iets wat je gewoon kant en klaar kan kopen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja weet ik veel
mijn schoon pa laat stammen komen en heeft zelf een kloof machine. Mooi werk
Hahaha. Wat een sukkel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
Heb een leerling met wiet aan boord gehad..
Zijn stage heeft welgeteld 45 minuten geduurd.
Champignonsquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kipshoarma of champignons dat bakje bovenaan?
alles kapotscriptenquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:19 schreef Fogel het volgende:
Repetitief werk is niet mijn sterkste punt
Ja. Die ouwe wilde 'm nog wel aan boord houden als ie er afstand van deed. Daarop weigerde ik om hem te begeleiden en verbood het gelijk mijn ondergeschikten. Mag je drastisch vinden /care.quote:
Mooi ditquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ja dat je daar zero tolerance hanteert geloof ik welquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja. Die ouwe wilde 'm nog wel aan boord houden als ie er afstand van deed. Daarop weigerde ik om hem te begeleiden en verbood het gelijk mijn ondergeschikten. Mag je drastisch vinden /care.
Ik heb sowieso iets tegen drugsgebruik. En moet er echt niet van weten dat potentieel mijn leven (of dat van anderen) van iemand afhangt waarbij je niet zeker weet of deze onder invloed is ja of nee.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had stammen (van bomen die op mijn grond stonden voordat mijn huis erop kwam) maar die heb ik aan de buurman gegeven. Zie dat gepruts allemaal niet zitten voor iets wat je gewoon kant en klaar kan kopen.
Tentspullen bij elkaar zoeken ennnnnnnn. 'k heb twee slaapzakken waar één grote van is te maken.quote:
Is dat ons toetje?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
daar issie dan, de glitter donut![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb ik ook wel eens een stagiaire voor ontslagen, die zat tijdens de lunch op een bankje om de hoek te blowenquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja. Die ouwe wilde 'm nog wel aan boord houden als ie er afstand van deed. Daarop weigerde ik om hem te begeleiden en verbood het gelijk mijn ondergeschikten. Mag je drastisch vinden /care.
Ik heb sowieso iets tegen drugsgebruik. En moet er echt niet van weten dat potentieel mijn leven (of dat van anderen) van iemand afhangt waarbij je niet zeker weet of deze onder invloed is ja of nee.
Ja. Maar ook in het 'dagelijkse normale' leven heb ik een zero tolerance houding jegens drugs. Maar ook alcohol bv. ja ik drink ook wel eens een cider, of een wijntje. Maar dat blijft bij 1. En ik ga daarna geen dingen doen als auto rijden ofzo waar bij ik anderen in gevaar kán brengen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat je daar zero tolerance hanteert geloof ik welLogisch ook.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Tentspullen bij elkaar zoeken ennnnnnnn. 'k heb twee slaapzakken waar één grote van is te maken.
Wel op basis van gerbilmelk? Of echt helemaal vegan?quote:
Nee is met Gemalen Gerbil denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel op basis van gerbilmelk? Of echt helemaal vegan?
Neeeee vast niet. Het is een zoete snackquote:
Ja ach, deze jongen maakte bij mij al geen beste indruk. Roken is binnen verboden. En hij zat onder de aanzuig van de AC buiten te roken, waar ik een opmerking over maakte. Waarna ik met meneer in een discussie ging om hem een en ander educatief bij te brengen. Hierbij kwam ook het feit dat ik astma aan bod, zijn antwoord was: oh dan moet je 2x flink adem halen heb je nergens meer last van.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens een stagiaire voor ontslagen, die zat tijdens de lunch op een bankje om de hoek te blowen
Een Gesuikerde Gerbil is ook zoet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeee vast niet. Het is een zoete snack
Nu al mijn favorietquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ze zijn gewoon lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel op basis van gerbilmelk? Of echt helemaal vegan?
gaafquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Fogel het volgende:
Wanneer gaan we dit vliegtuig huren? https://my.matterport.com/show/?m=cak3WNCTyWn linksonder op play drukken og en met je muis doorheen"wandelen".
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
Gedeegde Geronde Gerbil Gedoopt in Gegranuleerde Gesuikerde Gerbil
Met Glitters.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
sjiek. wat kost dat?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Fogel het volgende:
Wanneer gaan we dit vliegtuig huren? https://my.matterport.com/show/?m=cak3WNCTyWn linksonder op play drukken og en met je muis doorheen"wandelen".
komt ie met peeskamertjes?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Fogel het volgende:
Gedeegde Gerbil is gewoon Gerbil Wellington.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
55.000 dollar per uur zag ik ergens.quote:
Achterin is een trap naar de crew rest, is vast ook daarvoor geschikt.quote:
En met jam erbij wordt het dan Gerbil Gellingtonquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gedeegde Gerbil is gewoon Gerbil Wellington.
daar heb ik wel eens verhalen over gehoord jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achterin is een trap naar de crew rest, is vast ook daarvoor geschikt.
Cool! Ik sta achter de bar jongensquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Fogel het volgende:
Nee joh gek daar hebbe ze coronaquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen dan naar londen vliegen?
Ding vliegt waar je heen wil, heel veel is ook gewoon non-stop mogelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen dan naar londen vliegen?
Gewoon een biertje zit er niet aan zeker?quote:
Intrigerend!quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb glitterbier voor vanavondHoop wel dat het wat is
Long Island ice teaquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een biertje zit er niet aan zeker?
Wel glitterbierquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een biertje zit er niet aan zeker?
is dat zoiets als die wijn die lijkt alsof die leeft?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb glitterbier voor vanavondHoop wel dat het wat is
Het heet Cherry Cotton Candy Glitter Extravaganza.quote:
Ik zal een foto makenquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat zoiets als die wijn die lijkt alsof die leeft?
Zeg maar alsof je zeep in epoxy giet ofzo?
o? van Kees?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zal een foto makenKomt bij jou uit de buurt vandaan volgens mij.
ja gewoon alle sterke drank doormekaar geflikkerd. Kan je net zo goed gelijk je vinger in je keel stekenquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het heet Cherry Cotton Candy Glitter Extravaganza.![]()
(m.a.w. alsof het niet te zuipen is)
Is ie echt vies dan heb ik nog een tripple karmeliet.
o wacht ja die ken ik ook welquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zal een foto makenKomt bij jou uit de buurt vandaan volgens mij.
Dit klinkt ernstigquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit wordt geen goeie avondquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
beter dat dan een IPAquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit wordt geen goeie avondAls de redding van een Tripel Karmeliet moet komen...
Oh die vind ik over het algemeen best lekker, al was het even wennen. Maar jij drinkt sowieso geen bier toch?quote:
ik ben geen liefhebber neequote:Op zaterdag 18 april 2020 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die vind ik over het algemeen best lekker, al was het even wennen. Maar jij drinkt sowieso geen bier toch?
Whehe dit klinkt als de daiquiri van fat tuesday waar ik nog net niet nokkie out van gingquote:
Dat is leuk zo'n pakketquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ciderwinkel.nl/toch-op-reis-ciderpakket.html
heb deze trouwens ook nog ontvangen deze week
Wauw, schappelijk geprijsd ook zo te zienquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ciderwinkel.nl/toch-op-reis-ciderpakket.html
heb deze trouwens ook nog ontvangen deze week
IPA is zo'n typisch product van brouwers die nog moeten leren brouwen. Gewoon flink veel hop erdoor en je proeft niks meer van de fouten.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, schappelijk geprijsd ook zo te zien
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens verhalen over gehoord ja
Goeie omschrijving dit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
IPA is zo'n typisch product van brouwers die nog moeten leren brouwen. Gewoon flink veel hop erdoor en je proeft niks meer van de fouten.
Wat ben je met de stenen aan het doen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Liggen al twee stenen te drogen.Moet nog wel even het proces perfectioneren maar er is voorruitgang. En misschien heb ik grotere ballonnen nodig.
Wat doe of maak je?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Liggen al twee stenen te drogen.Moet nog wel even het proces perfectioneren maar er is voorruitgang. En misschien heb ik grotere ballonnen nodig.
pic?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Van haar balonnen? Foei!quote:
Heb je best kans van jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
IPA is zo'n typisch product van brouwers die nog moeten leren brouwen. Gewoon flink veel hop erdoor en je proeft niks meer van de fouten.
Oh jee, Liesje's Labquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ziet er erg vrolijk uit jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een keer zulke stenen gemaakt voor in de groententuin van m'n ouders. Maakt het wat vrolijker![]()
[ afbeelding ]
hipquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een keer zulke stenen gemaakt voor in de groententuin van m'n ouders. Maakt het wat vrolijker![]()
[ afbeelding ]
Geef je eigen scheepsgeld uitquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
En toch.. lijkt het me wel leuk om eens een product op de markt te brengen met een kleine markt..
Zoals veel van die microbrouwerijen doen.
Ook al heb ik echt 0 met bier dus
que?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:23 schreef Ygritte het volgende:
Nog nooit van Tukker gehoord, maar kennelijk is het Joe exotic 2.0![]()
Wat dan ?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is iets mis met de vlees/geen vlees ratio hier
Nee papier natuurlijkquote:
Dat moet je gewoon aan de Groningers over latenquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:20 schreef FranticDJ het volgende:
Ben wel eens bezig geweest met (droge) worst..
Maar goed, dat is een beetje een stille dood gestorvenwas wel vraag naar maar goed. Ik kon toen niet leveren
Maak wel regelmatig worst met een maatje van me die een restaurant heeft. Die worsten komen dan bij hem op de kaart.
Een ballenbakquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat vcoor apparaat op de grillrooster?
Ik zit die "live" stream te kijken, waar ik mij van afvraag in hoeverre dat nou live is, allemaal van die vage artiesten waarvan ik denk que?quote:
interessantquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee papier natuurlijkis een uitgebreid verzamelgebied hoor
![]()
Dit soort dingen https://www.ebay.com/itm/(...)5:g:I8oAAOSwutZeiidl
Totdat je in Zo‘n steen hapt ....quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Als ik kruidnagel wil, eet ik wel een kruidnagelquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon aan de Groningers over laten![]()
Ja naja ik kon 't wel bijhouden, als ik niet zou moeten varenquote:Volgens mij is het met veel van die projectjes zo, je doet het naast je werk (eerst) loopt het snel (te) goed, tja.... wat dan....
quote:
Ahquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit die "live" stream te kijken, waar ik mij van afvraag in hoeverre dat nou live is, allemaal van die vage artiesten waarvan ik denk que?
hahaha ik weet niks van geld, behalve uitgeven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wil je een stuk in mijn blad schrijven?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahaha ik weet niks van geld, behalve uitgeven.
Ja weet ik ook welquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahaha ik weet niks van geld, behalve uitgeven.
Heb je ook een titanic muntje? Of doe je alleen briefjes?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik ook welMaar scheepsgeld is dus echt een dingetje
Tof!quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik doe alleen papiergeld. En als de Titanic al eigen scheepsgeld had (wat ik betwijfel) dan is daar waarschijnlijk bar weinig van over geblevenquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je ook een titanic muntje? Of doe je alleen briefjes?
ben je nou cement in ballonnen aan het gieten of wat??quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
Ik probeer echt de stenen zelf te maken met cement maar is nog een beetje klooien met de weerstand van de ballonnen. Wil lieveheersbeestje stapstenen maken voor in de tuin op het werk
Ja?????quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben je nou cement in ballonnen aan het gieten of wat??
Ah, wat is het idee (hoe werkt het) wil je gewoon van allerlei landen iets hebben of werkt dat ook met speciale uitgaves die dan extra begeerlijk zijn enzo?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik doe alleen papiergeld. En als de Titanic al eigen scheepsgeld had (wat ik betwijfel) dan is daar waarschijnlijk bar weinig van over gebleven
Dat is leuk! Begrijp alleen niet hoe de ballon en het cement samen gaan daarbij?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
Ik probeer echt de stenen zelf te maken met cement maar is nog een beetje klooien met de weerstand van de ballonnen. Wil lieveheersbeestje stapstenen maken voor in de tuin op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |