Ja, maarquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende: [..] De ranzige dokter en het Polenhotel vormen samen Foqueville’s achterbuurt. Wat is een dorp zonder achterbuurt..
![]()
Ja, true, maar ik wil ook in de Highlands wonenquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar dit is alleen je praktijk. Je kunt toch ergens anders wonen? Naast IJs?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is omdat ijsdraakje vroeg om een overgang bij haar huisNu zijn er slagbomen voor de veiligheid, maar ze moet wel even over het spoor lopen
lekkerbekjequote:
Molo kan ook bij de brug in de buurt wonen, kunnen de juniors hier mooi op Molo d'r spruit passen, doen ze ook wat nuttigsquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar dit is alleen je praktijk. Je kunt toch ergens anders wonen? Naast IJs?
Ik heb weleens gratis wijn van hem op, champagne kan vast ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef kwiwi het volgende:
Verkoopt @:crv ook champagne in zijn chateau?
De elsässische en badische variant (Cremant en Sekt)quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef kwiwi het volgende:
Verkoopt @:crv ook champagne in zijn chateau?
Oh dit klinkt wel topquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Molo kan ook bij de brug in de buurt wonen, kunnen de juniors hier mooi op Molo d'r spruit passen, doen ze ook wat nuttigs
Nu heb ik het volgende liedje in mijn hoofd..quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja, maar
[..]
Ja, true, maar ik wil ook in de Highlands wonen
Beffen met een mondkapjequote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
@:franticDJ
mijn stiefmoeder zegt dat ik met dat schuren alles inadem en iets voor mij mond moet doen?
Ja duhquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn stiefmoeder zegt dat ik met dat schuren alles inadem en iets voor mij mond moet doen?
Bitterbal is meer van het pijpen denk ikquote:
doe ik wel iets met een theedoek.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja duh
Maar vind maar eens een mondkapje
Alhoewel theedoek ook wel kan
ja was vandeweek al. Met alleen aan de pootjes strepen toch?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
Er is een zezeltje geboren, een kruising tussen een ezel en een zebra.
En dan met een ambulancekabelbaan naar Foqueville voor spoedgevallen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja, maar
[..]
Ja, true, maar ik wil ook in de Highlands wonen
Wel zo handig jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Over de schtting gluren?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, Molo als buur en dan de godganse dag bij d'r gluren.
Dat hep op stiefmoederboek gestaan dus dan is et waarquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hep op stiefmoederboek gestaan dus dan is et waar
Ja. Also known as "zwaartekracht"quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan met een ambulancekabelbaan naar Foqueville voor spoedgevallen?
Misschien eet ze wel van 2 walletjes, je weet het nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bitterbal is meer van het pijpen denk ik
Ik ga niet klikkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Waarom heb ik dit nu door m'n hoofd spoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |