Ja, maarquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende: [..] De ranzige dokter en het Polenhotel vormen samen Foqueville’s achterbuurt. Wat is een dorp zonder achterbuurt..
![]()
Ja, true, maar ik wil ook in de Highlands wonenquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar dit is alleen je praktijk. Je kunt toch ergens anders wonen? Naast IJs?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is omdat ijsdraakje vroeg om een overgang bij haar huisNu zijn er slagbomen voor de veiligheid, maar ze moet wel even over het spoor lopen
lekkerbekjequote:
Molo kan ook bij de brug in de buurt wonen, kunnen de juniors hier mooi op Molo d'r spruit passen, doen ze ook wat nuttigsquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar dit is alleen je praktijk. Je kunt toch ergens anders wonen? Naast IJs?
Ik heb weleens gratis wijn van hem op, champagne kan vast ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef kwiwi het volgende:
Verkoopt @:crv ook champagne in zijn chateau?
De elsässische en badische variant (Cremant en Sekt)quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef kwiwi het volgende:
Verkoopt @:crv ook champagne in zijn chateau?
Oh dit klinkt wel topquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Molo kan ook bij de brug in de buurt wonen, kunnen de juniors hier mooi op Molo d'r spruit passen, doen ze ook wat nuttigs
Nu heb ik het volgende liedje in mijn hoofd..quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja, maar
[..]
Ja, true, maar ik wil ook in de Highlands wonen
Beffen met een mondkapjequote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
@:franticDJ
mijn stiefmoeder zegt dat ik met dat schuren alles inadem en iets voor mij mond moet doen?
Ja duhquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn stiefmoeder zegt dat ik met dat schuren alles inadem en iets voor mij mond moet doen?
Bitterbal is meer van het pijpen denk ikquote:
doe ik wel iets met een theedoek.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja duh
Maar vind maar eens een mondkapje
Alhoewel theedoek ook wel kan
ja was vandeweek al. Met alleen aan de pootjes strepen toch?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
Er is een zezeltje geboren, een kruising tussen een ezel en een zebra.
En dan met een ambulancekabelbaan naar Foqueville voor spoedgevallen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja, maar
[..]
Ja, true, maar ik wil ook in de Highlands wonen
Wel zo handig jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Over de schtting gluren?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, Molo als buur en dan de godganse dag bij d'r gluren.
Dat hep op stiefmoederboek gestaan dus dan is et waarquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hep op stiefmoederboek gestaan dus dan is et waar
Ja. Also known as "zwaartekracht"quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan met een ambulancekabelbaan naar Foqueville voor spoedgevallen?
Misschien eet ze wel van 2 walletjes, je weet het nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bitterbal is meer van het pijpen denk ik
Ik ga niet klikkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Waarom heb ik dit nu door m'n hoofd spoken
A dirty mind ?......quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Ja! Echt te schattig gewoonquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was vandeweek al. Met alleen aan de pootjes strepen toch?
dat zulke wanstaltelijke rommel muziek genoemd wordtquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Hier nu dezequote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu heb ik het volgende liedje in mijn hoofd..![]()
![]()
Kan het ook in de Highlands met kabelbaantje voor Koens kinderopvang?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal morgen even een huis voor je bouwen
idd..quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier nu deze
Ik vind het deuntje echt te leuk voor de aids die het eigenlijk is
Wel goeie aanpak voor 'de jeugd' en zwakbegaafden onder ons denk ik
Ja hee, wie gaat er nou op wie passen dan daarzo?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan het ook in de Highlands met kabelbaantje voor Koens kinderopvang?
vochtige theedoek zelfsquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal wat dacht je danje schuurt, je maakt stof. dan adem je dat in ja
vochtige theedoek of als een echte Aziaat een t-shirt over je hoofd.
Yep, want schuren is (fijn)stofquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe ik wel iets met een theedoek.
maar zelfs als dus de grond doet ?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan het ook in de Highlands met kabelbaantje voor Koens kinderopvang?
Ja, filtert beter.quote:
Gaarnequote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan met een ambulancekabelbaan naar Foqueville voor spoedgevallen?
Jij mag dat welquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, Molo als buur en dan de godganse dag bij d'r gluren.
Huhquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
oke ga morgen dan met een theedoek op mijn smoel ;p
dit..quote:
JUdeska vind ik echt totaal niet grappig...quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier nu deze
Ik vind het deuntje echt te leuk voor de aids die het eigenlijk is
Wel goeie aanpak voor 'de jeugd' en zwakbegaafden onder ons denk ik
Vergeet de tomatensoep niet!quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
oke ga morgen dan met een theedoek op mijn smoel ;p
Ik was echt niet meegegaan hoorquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit..
mn zus had bedacht om mn vader en mn ma mee te nemen naar Jandino voor haar verjaardag. maar deze jongen was op zee dus maar 3 kaarten.
toen was deze jongen ineens wel thuis dus MOEST ik mee ipv mn pa want 'je bent nu eindelijk ook eens thuis'
heb werkelijk waar 3 uur lang mn mondhoeken niet eens omhoog gekruld gekregen
Koens juniors op Miepjequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hee, wie gaat er nou op wie passen dan daarzo?
Oh toch wel, okeequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef Molo het volgende:
Ja hee, wie gaat er nou op wie passen dan daarzo?
'Awyeahhhh'quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik kan het "kom niet in mijn aura" waarderen. Daarmee houdt het echter wel op.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik werd zowat met een mes op mn keel de auto in gevoerd.
Ditquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn familie weet hoe ik ben als ze me ergens toe verplichten waar ik geen zin in heb. Dan zijn ze me sowieso liever kwijt dan rijk
Oh jezus musicals, ook zoietsquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Mijn zusje vroeg tijdje terug nog of ik mee wilde naar een musical
Wat denk je zellufff
Van die mensen die dan heel enthousiast gaan uitleggen wat er zo tof aan isquote:
oh zo een uitje was het ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn familie weet hoe ik ben als ze me ergens toe verplichten waar ik geen zin in heb. Dan zijn ze me sowieso liever kwijt dan rijk
Jij was toch ook naar Book of Mormons geweest? Dat is toch ook een musical?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Van die mensen die dan heel enthousiast gaan uitleggen wat er zo tof aan is
Ja, weet je, dat ik er dom uit zie wil nog niet zeggen dat ik het ben en dus niet snap wat het ís. Ik wíl er alleen écht niet heen![]()
Ik zou wel naar de Back to the Future musical in Manchester gaan trouwens, maar dat is anders. En hopelijk kan dat ooit nog/weer
"Al die argumenten waarom het tof zou zijn, klinken als de hel"quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Van die mensen die dan heel enthousiast gaan uitleggen wat er zo tof aan is
Ja, weet je, dat ik er dom uit zie wil nog niet zeggen dat ik het ben en dus niet snap wat het ís. Ik wíl er alleen écht niet heen![]()
Ik zou wel naar de Back to the Future musical in Manchester gaan trouwens, maar dat is anders. En hopelijk kan dat ooit nog/weer
Gelijk opgelost voor de toekomstquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh zo een uitje was het ookdenk ook niet gauw dat het nog eens plaats gaat vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij was toch ook naar Book of Mormons geweest? Dat is toch ook een musical?
Jazekers!quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Al die argumenten waarom het tof zou zijn, klinken als de hel"
Zoiets?
Zijn wij familie?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers!
Net zoiets als de voordelen van een animatieteam op een camping opnoemen
Zitten daar voordelen aan? Ik heb nooit gekampeerd op een plaats met animatieteam, dus geen idee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers!
quote:
Volgens mijn kipkrokantzusje wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zitten daar voordelen aan? Ik heb nooit gekampeerd op een plaats met animatieteam, dus geen idee.
Preciesquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Daarom mag ik vast wel bij je in de Highlands toch?
Sommigen hebben wel een paar voordelen hoor, doet geen pijn om naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers!
Ik val niet op stagiairemeisjes van 17 jonguhquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sommigen hebben wel een paar voordelen hoor, doet geen pijn om naar te kijken
Oh, ja, nee. Dat klinkt als een type waarbij al het tegenovergestelde van wat ze beweert waar is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mijn kipkrokantzusje wel ja
Snifff
zodat ze niks met dr gebroed moet doen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mijn kipkrokantzusje wel ja
Snifff
Dat klopt ongeveer wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, nee. Dat klinkt als een type waarbij al het tegenovergestelde van wat ze beweert waar is.
Ik zeg niet dat ik er op val, alleen dat het geen pijn doet om er naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik val niet op stagiairemeisjes van 17 jonguh
nee maar ernst jan met z'n grote penor wel?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik val niet op stagiairemeisjes van 17 jonguh
Dat uiteraard ook jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zodat ze niks met dr gebroed moet doen?
Mentaal wel, want ik denk alleen maar 'ik wil weg, nuuuu'quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er op val, alleen dat het geen pijn doet om er naar te kijken
vorige buren an mn ouders waren ook zo.. wel de vrouw bezwangeren maar zo min mogelijk met die snotneus te maken hebben. man wat een irritant kutkind is dat.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook ja
En dat ze vooral niet vies worden in de speeltuin of in het bos ook
Ernst Jan? Was toch Ernst Bobbie?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee maar ernst jan met z'n grote penor wel?
Ernstige Bobbel.quote:
van die geforceerde animatie vind ik sowieso kut.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:39 schreef Fogel het volgende:
Overigens geen idee of animatieteams op campings erger zijn dan bij hotels, campings zijn niet mijn terrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |