Ohquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:00 schreef junkiexp het volgende:
Weer te vroeg offline Braad, wij hoorden alleen nog kijken
Zal wel met vertraging oid te maken hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
OhWat kut. Ik druk namelijk pas op stream stoppen als ik klaar ben met praten
Nou ja het is ook niet heel duidelijk wanneer het echt stopt dus ja inderdaad. Jammer dat het niet wat beter gesynchroniseerd isquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zal wel met vertraging oid te maken hebben.
Maar ik snap het wel, jij bent bang dat je heel akward met een lachend gezicht nog 10 seconden in beeld bent![]()
Ja, zit een vertraging van 5-8 seconden in of zoquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zal wel met vertraging oid te maken hebben.
Maar ik snap het wel, jij bent bang dat je heel akward met een lachend gezicht nog 10 seconden in beeld bent![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, zit een vertraging van 5-8 seconden in of zo![]()
Maar goed, dan ga ik in vervolg wel een seconde of 2 "" zitten
Wat is jouw favoriete zanger/danser?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, zit een vertraging van 5-8 seconden in of zo![]()
Maar goed, dan ga ik in vervolg wel een seconde of 2 "" zitten
Zanger Freddie Mercuryquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete zanger/danser?
Zangeres en danseres?quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zanger Freddie Mercury
Danser Michael Jackson
Hilversumse welvaartquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:36 schreef Welvaert het volgende:
Hoe zwaar weeg je nu Braadklep? 280 kilotjes ondertussen? Je wordt met de week dikker lijkt het
quote:Discussiëren mag, zuigen niet. Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan. Dank voor uw medewerking
Doe ff normaal of zo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:36 schreef Welvaert het volgende:
Hoe zwaar weeg je nu Braadklep? 280 kilotjes ondertussen? Je wordt met de week dikker lijkt het
Rond kwart voor 12quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:25 schreef junkiexp het volgende:
Hopelijk straks nog wat live muzikaal vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |