Sanquin zegt na een onderzoek bij duizenden personen dat 3% anti-lichamen heeft en dus waarschijnlijk immuun isquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:46 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik raad je aan het onderzoek grondiger te bestuderen.
Dat is geen onderzoek. Enkel heb ik de tot nu toe bestaande cijfers gebruikt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:46 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik raad je aan het onderzoek grondiger te bestuderen.
Ja, negatief getest is niet hetzelfde als immuun. Ik hoop echt van harte dat je dat snapt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:48 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Juist 85 is negatief getest van de tot nog toe uitgevoerde testen.
Dus eehh voordat COVD-19 bestond, laten we zeggen tien jaar geleden, was 100% van de Nederlanders immuun?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:31 schreef Solingjan het volgende:
Tot nog toe zijn 154911 mensen getest.
Bij 31589 is positive test uit gekomen.
Waarom zijn deze mensen getest?
Uit voorzorg (ziekenhuis medewerkers)
Mensen met verschijnselen. Opname in ziekenhuis en/of ic of naar huis in isolatie.
.
123322 negatief.
Dat zou kunnen betekenen dat 15% van de populatie het virus heeft, had.
85% is dus immuun.
Althans uitkomst bij de tot nog toe uitgevoerde hoeveelheid tests.
Waarom komt er dan een negative uitslag uit?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, negatief getest is niet hetzelfde als immuun. Ik hoop echt van harte dat je dat snapt.
Omdat ze niet besmet zijn?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:50 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Waarom komt er dan een negative uitslag uit?
OMG, je loopt te trollen, hoop ik?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:50 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Waarom komt er dan een negative uitslag uit?
Nee dat zeg ik niet. Ik neem enkel de cijfers die nu bekend zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus eehh voordat COVD-19 bestond, laten we zeggen tien jaar geleden, was 100% van de Nederlanders immuun?
Toen testte 100% negatief. En nu 85%.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:51 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik neem enkel de cijfers die nu bekend zijn.
Als ze het gehad hebben, zouden ze antistoffen moeten hebben. Bij die steekproef laatst had zo'n 3% van de mensen deze in hun lijf. Kortom: 97% van de mensen heeft het virus niet gehad.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:53 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Idd. Maar dat wil niet zeggen dat ze het niet gehad hebben.
Ik denk het toch niet.quote:
Van de nog levende mensen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ze het gehad hebben, zouden ze antistoffen moeten hebben. Bij die steekproef laatst had zo'n 3% van de mensen deze in hun lijf. Kortom: 97% van de mensen heeft het virus niet gehad.
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe langer je het uitstelt des te massaler komen er mensen op af
Gewoon de boel weer open gooien dus
Klopt. Zo snel mogelijk open gooien is dan ook het advies.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe langer je het uitstelt des te massaler komen er mensen op af
Gewoon de boel weer open gooien dus
Het advies van leipo's, ja.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Klopt. Zo snel mogelijk open gooien is dan ook het advies.
Dan verschillen we van mening. Ik pleit voor alles zo snel mogelijk weer oppakken.quote:
Duizenden doden is bangmakerij van de media?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:04 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Ik pleit voor alles zo snel mogelijk weer oppakken.
Ditquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:04 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat het voor velen hier beter is dat ze voor zichzelf gaan accepteren dat dit nog wel het hele jaar gaat duren, in welke vorm dan ook. Ga op zoek naar andere dingen om je te vermaken. Dat is zinniger en minder stressvol dan blijven roepen dat alles weer open moet, terwijl de cijfers daar nog helemaal geen aanleiding voor geven.
Begrijp me niet verkeerd. Normaal ga ik zelf bijna elke dag zwemmen, ga ik regelmatig uit eten of op een terrasje zitten, ga ik graag op vakantie, ga ik graag naar optredens, etc. etc. Ik baal er ook enorm van dat dat voorlopig niet kan, maar ja, dat kan dat k*tvirus echt helemaal niks schelen.
Rutte heeft gewoon afgelopen drie dagen iedere dag aangegeven dat het echt geen optie is om het open te gooien en dat de cijfers nog niet dusdanig hoopvol zijn dat er grote versoepelingen gaan plaatsvinden. Dan nog blijven mensen roepen dat alles weer open moet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:04 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat het voor velen hier beter is dat ze voor zichzelf gaan accepteren dat dit nog wel het hele jaar gaat duren, in welke vorm dan ook. Ga op zoek naar andere dingen om je te vermaken. Dat is zinniger en minder stressvol dan blijven roepen dat alles weer open moet, terwijl de cijfers daar nog helemaal geen aanleiding voor geven.
Begrijp me niet verkeerd. Normaal ga ik zelf bijna elke dag zwemmen, ga ik regelmatig uit eten of op een terrasje zitten, ga ik graag op vakantie, ga ik graag naar optredens, etc. etc. Ik baal er ook enorm van dat dat voorlopig niet kan, maar ja, dat kan dat k*tvirus echt helemaal niks schelen.
De meeste roepen het ook vooral om te trollen. Slechts een enkeling is daadwerkelijk zo naïef om te denken dat de boel snel weer flink versoepeld kan worden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:04 schreef Jane het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |