quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:10 schreef Tourniquet het volgende:
In de PDF zie ik dat er een tiener is overleden.
[ afbeelding ]
Neem aan dat ze geen uitspraken doen over de medische omstandigheden van individuele gevallen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had die al wat medische aandoeningen, maar dat zal in de loop van de dag wel bekend worden denk ik
NOS.nlquote:Een van de sterfgevallen is een man van 18 of 19 jaar met onderliggend lijden. Het is het jongste slachtoffer tot nu toe.
Zeker niet, maar de media wel via familieledenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Neem aan dat ze geen uitspraken doen over de medische omstandigheden van individuele gevallen.
Hoe langer je het uitstelt des te massaler komen er mensen op afquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:15 schreef hooibaal het volgende:
Terrassen openen is wel echt het domste wat je kan doen, dan staan er meteen een miljoen mensen op een kluitje in de binnenstad. Daar kun je het beste tot midden in de winter mee wachten, dan komt tenminste niet iedereen tegelijk.
Een miljoen?? Ik denk dat er dan wel 45 miljoen mensen op een terras in Amsterdam zitten!quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:15 schreef hooibaal het volgende:
Terrassen openen is wel echt het domste wat je kan doen, dan staan er meteen een miljoen mensen op een kluitje in de binnenstad. Daar kun je het beste tot midden in de winter mee wachten, dan komt tenminste niet iedereen tegelijk.
En toch las ik hier gisteren dat het enorm uitmaakt of je binnen of buiten bent qua bemettelijkheid.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:15 schreef hooibaal het volgende:
Daar is overheidssteun voor. Ongetwijfeld gaan een aantal zaken het dan alsnog niet redden, maar dat is dan maar zo.quote:
Er zijn meer steden dan alleen Amsterdam.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:20 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Een miljoen?? Ik denk dat er dan wel 45 miljoen mensen op een terras in Amsterdam zitten!
AlLeEn OuDeReN sTeRvEn AaN CoRoNaquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:14 schreef Momo het volgende:
[..]
NOS.nl
Als nog. Dat kan dus diabetes of een longaandoening zijn.
Als je dicht op elkaar bent dan maakt het weinig uit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
En toch las ik hier gisteren dat het enorm uitmaakt of je binnen of buiten bent qua bemettelijkheid.
Denk dat alsnog best veel mensen onder de 50 jaar "onderliggend lijden" hebben ja...quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
AlLeEn OuDeReN sTeRvEn AaN CoRoNa
[ afbeelding ]
De mondiale depressie die nu aanstaande is gaat heel veel zaken de kop kosten. Daarom is het ook nogal kortzichtig om te roepen dat wij de economie moeten opstarten omdat we zo nodig terug naar het oude moeten gaan. de hele wereld zou dat weer moeten doen, en newsflash, dat gaat niet gebeuren. Zeg maar hallo tegen twee jaar recessie en krimp, en bid tot God dat je je baan blijft houden. Opgehokt zitten is de minste van je problemen straks, maar dat schijnen veel mensen nog niet te beseffen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar is overheidssteun voor. Ongetwijfeld gaan een aantal zaken het dan alsnog niet redden, maar dat is dan maar zo.
Overigens gaan er sowieso een hoop horecazaken over de kop dit jaar, want zelfs als het weer open zou gaan, zou de omzet flink tegenvallen. Al was het maar omdat er nauwelijks nog toeristen zijn.
Je had het over 1 binnenstadquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:22 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Er zijn meer steden dan alleen Amsterdam.
je moet dat vooral in ieder geval niet onderschatten, ''onderliggend lijden'' dat kan heel veel dingen zijnquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat alsnog best veel mensen onder de 50 jaar "onderliggend lijden" hebben ja...
Ik begon net te wennen aan mijn Haagse mat in wordingquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
Eerst maar eens zien of kappers en sportscholen op korte termijn weer kunnen draaien. Daar is het risico wat lager. Scholen zullen na de meivakantie wel open gaan (aangepast rooster om klassen te spreiden).
Horeca komt echt als laatste hoor; en zelfs dan met voorwaarden.
Die mag je gewoon houden hoor... Je bent niet verplicht te knippenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begon net te wennen aan mijn Haagse mat in wording
twitter:ragipsoylu twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 14:18:58Turkish gov’t has imposed 50% import tax on game consoles such as PlayStation and XBox, Haberturk daily reports.
Game console sales soared since the #COVID19 lockdown imposed in March.
The extra tax would be in force from today to the end of Sep. Then it’ll return to 20%. https://t.co/uNSclyFjsY reageer retweet
Zodat er die ene dag extra veel mensen gaan, slim.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:32 schreef Tyr80 het volgende:
1 weekend in de twee weken de horeca open. Gecontroleerde immunisatie zou het RIVM zoiets mogelijk noemen.
Misschien experimenteren in de noordelijke provincies met het openen van de horeca.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:32 schreef Tyr80 het volgende:
1 weekend in de twee weken de horeca open. Gecontroleerde immunisatie zou het RIVM zoiets mogelijk noemen.
Zodat het daar straks ook in alle hevigheid losbarst. Goed idee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Misschien experimenteren in de noordelijke provincies met het openen van de horeca.
Wel he? Of je het krijgt of niet blijft een loterij, alcohol zal ook zijn werk doen, je kunt het ziekenhuispersoneel gerichter inplannen (en vrij geven).quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zodat er die ene dag extra veel mensen gaan, slim.
Ja dat is wel een eind reizen voor mij, maar dat moet dan maar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Misschien experimenteren in de noordelijke provincies met het openen van de horeca.
Wat een complete onzin is dit weer .... Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om je logica te ontkrachten. Serieus. Kap aub. met dit soort totaal onzinnige posts.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:31 schreef Solingjan het volgende:
Tot nog toe zijn 154911 mensen getest.
Bij 31589 is positive test uit gekomen.
Waarom zijn deze mensen getest?
Uit voorzorg (ziekenhuis medewerkers)
Mensen met verschijnselen. Opname in ziekenhuis en/of ic of naar huis in isolatie.
.
123322 negatief.
Dat zou kunnen betekenen dat 15% van de populatie het virus heeft, had.
85% is dus immuun.
Althans uitkomst bij de tot nog toe uitgevoerde hoeveelheid tests.
Volgens mij zijn er nauwelijks besmettingen in het noorden dus dat in alle heftigheid zal reuze meevallenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:35 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zodat het daar straks ook in alle hevigheid losbarst. Goed idee.
Nog niet, nee. En waarom? Omdat iedereen netjes thuisblijft en afstand houdt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:37 schreef Slayage het volgende:
Volgens mij zijn er nauwelijks besmettingen in het noorden
Je ziet toch zelf hoeveel er tot nu toe getest zijn en hoeveel er positief zijn getest.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat een complete onzin is dit weer .... Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om je logica te ontkrachten. Serieus. Kap aub. met dit soort totaal onzinnige posts.
Nee hoor Vindicat bvb heeft al weken schijt aan alles.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nog niet, nee. En waarom? Omdat iedereen netjes thuisblijft en afstand houdt.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:40 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Kyran weer die onzin van jouw kant.
Je ziet de cijfers toch zelf staan of kun je niet lezen? Reken het dan zelf even na.
Hoezo is 85% immuun als 15% het virus gehad heeft (wat al niet zo is).quote:Dat zou kunnen betekenen dat 15% van de populatie het virus heeft, had.
85% is dus immuun.
Dat blijkt dus duidelijk uit de tests.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is 85% immuun als 15% het virus gehad heeft (wat al niet zo is).
Zie screenshottwitter:ncilla twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 13:35:42“We willen het niet verplichten maar als je niet gewoon netjes meedoet mag je het huis niet meer uit en je vrienden en familie ook niet en dan is het allemaal jouw schuld. Is dat wat je wil? Is it? IS IT??!” #vrijwilligtussenaanhalingstekens #appathon https://t.co/Sq2EUy6084 reageer retweet
Ongeveer 3% is immuun, volgens een onderzoek van de Bloedbank. Dus ergens zit er toch een foutje in je berekening, denk je niet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:43 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Dat blijkt dus duidelijk uit de tests.
Groningers houden van nature al afstand tot elkaar, heb je geen lockdown voor nodigquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nog niet, nee. En waarom? Omdat iedereen netjes thuisblijft en afstand houdt.
Leg me dat dan uit waar ik het fout heb.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ongeveer 3% is immuun, volgens een onderzoek van de Bloedbank. Dus ergens zit er toch een foutje in je berekening, denk je niet?
Ik raad je aan het onderzoek grondiger te bestuderen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is 85% immuun als 15% het virus gehad heeft (wat al niet zo is).
Nee, daar blijkt uit dat 85% geen corona heeft.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:43 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Dat blijkt dus duidelijk uit de tests.
Juist 85 is negatief getest van de tot nog toe uitgevoerde testen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, daar blijkt uit dat 85% geen corona heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |