Ja en jij vindt de lama's leuk en je eet je tosti's met 16 sauzen.quote:
Haten op mijn tosti'squote:Op zaterdag 18 april 2020 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en jij vindt de lama's leuk en je eet je tosti's met 16 sauzen.
Dus eigenlijk ben jij een hele smakeloze man.
Ik was van plan hem later te kijken maar kan dus beter iets anders uitzoeken...quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
1 uur en 50 minuten
Het slaat nog steeds compleet nergens op
@:ggmm @:lange_lans
Gewoon doorkijken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
1 uur en 50 minuten
Het slaat nog steeds compleet nergens op
@:ggmm @:lange_lans
Mwa, Caland gebruikt veel drugs en drank. Heeft net nog een halve liter wijn op.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was van plan hem later te kijken maar kan dus beter iets anders uitzoeken...
LEUGENS.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doorkijken.
Ik beloof je dat het einde zo tof is dat je denkt goh wat blij dat ik hierop gewacht heb!
een vol verstandquote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Caland gebruikt veel drugs en drank. Heeft net nog een halve liter wijn op.
Ik denk dat het voor iemand met een vol verstand veel beter te volgen is.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je totaal geen historisch besef hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het sowieso beter zelf te kijken ipv meningen van anderen, met het risico op een kutfilm voor lief.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Caland gebruikt veel drugs en drank. Heeft net nog een halve liter wijn op.
Ik denk dat het voor iemand met een vol verstand veel beter te volgen is.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar, dit is duidelijk niet aan jou besteed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:57 schreef Caland het volgende:
2:10
Aan het overwegen hem gewoon af te zetten
CDquote:Op zaterdag 18 april 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk is alleen de muziek goed
Ik had net zo goed een CD kunnen opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |