Heb je bij mij naar binnen gekeken?quote:Op zaterdag 18 april 2020 23:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw was vanmiddag haar man met een tondeuse aan het bewerken. Het duurde ongeveer 1,5 uur, maar toen had hij ook wel een kapsel dat geen kapper ooit voor elkaar heeft gekregen.
Zal ik de foto’s van het resultaat maar delen dan?quote:Op zondag 19 april 2020 01:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je bij mij naar binnen gekeken?
@:anneloos
Ho hoquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Eerst @:skysherrif vervangen.
Eén ding tegelijk, asjeblaf.
Bij deze besloten!quote:Op zondag 19 april 2020 07:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun jij niet beter mod worden van ONZ? 99% van je posts zijn toch daar?
Opeltje, zie pag 3quote:
prima dingquote:Op zondag 19 april 2020 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Opeltje, zie pag 3
Uiteindelijk maar 3300 kwijt ook en bevalt me voor zo’n bak wel.
Ja, kleine ton op de teller, dealeronderhouden met alle boekjes en van een betrouwbaar overkomend vrouwtje geweest. Hopelijk kan ‘ie wat jaartjes probleemloos voor de deur staan, weet je toch nooit bij dit soort auto’s. Of bij elke auto.quote:
Welkom in de Opel familiequote:Op zondag 19 april 2020 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Opeltje, zie pag 3
Uiteindelijk maar 3300 kwijt ook en bevalt me voor zo’n bak wel.
Pfoe zeg dat wel, ik ging gisteren even naar de Jan Linders en toen trok ik al behoorlijk veel bekijks Buitendam!quote:Op zondag 19 april 2020 10:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat een mooie auto. Daar zullen heel wat vrouwen in smalle bikini's maar wat graag in willen stappen.
BraddieGodquote:Op zondag 19 april 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op
Die zit binnen dit jaar wel onder de 100 kilo hoor.quote:Op zondag 19 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BraddieGod
Ik voel me misselijk. Niet omdat ik teveel heb gegeten, want ik heb geen vol gevoel.
Een pizza en een kapsalon naar binnen gewerkt.
Echt hequote:Op zondag 19 april 2020 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit binnen dit jaar wel onder de 100 kilo hoor.
Daarvoor ook al een pizzaquote:Op zondag 19 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BraddieGod
Ik voel me misselijk. Niet omdat ik teveel heb gegeten, want ik heb geen vol gevoel.
Een pizza en een kapsalon naar binnen gewerkt.
3 deurs is wel matig, vooral straks als je weer met je matties de straat op magquote:Op zondag 19 april 2020 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, kleine ton op de teller, dealeronderhouden met alle boekjes en van een betrouwbaar overkomend vrouwtje geweest. Hopelijk kan ‘ie wat jaartjes probleemloos voor de deur staan, weet je toch nooit bij dit soort auto’s. Of bij elke auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |