Oh die moet je echt kijken, ik hou helemaal niet van Marvel, maar de Punisherquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hun standoff was gewoon de schuld van die slet die haar benen niet bij elkaar kon houden, maar ook haar waffel niet kon opentrekken
Nee dat is niet zo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is toch zo???
Like Yuh Miss Me, a song by Collie Buddz on Spotify
Heb je Gotham gezien?quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh die moet je echt kijken, ik hou helemaal niet van Marvel, maar de Punisher
Nu de stress om mijn vader weg is gaat het best goed, geen problemen met de lockdown en zo.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nu de stress om mijn vader weg is gaat het best goed, geen problemen met de lockdown en zo.
Lekker rustig
Zeker een aanraderquote:
Flauwekul en buiten dat geen antwoord.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Come Around, a song by Collie Buddz on Spotify
[..]
Zeker een aanrader
[..]
Flauwekul en buiten dat geen antwoord.
Ook weinig verschil, enige is dat ik niet meer kom eten bij mn ouders. Voor de rest hou ik contact met mn familie via whatsapp en videochat.quote:
Werd hij gemaakt ja!! Toen hij wist dat Rick leefde wilde hij gelijk eerlijk zijn, Lori hield dit steeds tegen! Alles was anders gelopen als Rick direct was geïnformeerd en zijn character was overduidelijk het type die het had begrepen. Zij heeft de boel op stelten lopen zetten.quote:
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook weinig verschil, enige is dat ik niet meer kom eten bij mn ouders. Voor de rest hou ik contact met mn familie via whatsapp en videochat.
En ik ben toch nog 4 dagen per week bezig met vrijwilligerswerk.
Nobelquote:Op zaterdag 18 april 2020 02:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook weinig verschil, enige is dat ik niet meer kom eten bij mn ouders. Voor de rest hou ik contact met mn familie via whatsapp en videochat.
En ik ben toch nog 4 dagen per week bezig met vrijwilligerswerk.
Ik als vrouw zijnde zie het totaal anders. Haantjesgedrag en dan vooral van Shane.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werd hij gemaakt ja!! Toen hij wist dat Rick leefde wilde hij gelijk eerlijk zijn, Lori hield dit steeds tegen! Alles was anders gelopen als Rick direct was geïnformeerd en zijn character was overduidelijk het type die het had begrepen. Zij heeft de boel op stelten lopen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |