Nog niet, Deleckere ga ik volgende week even een pakketje bestellen en dan fiets ik er even langs, is bij mij in de buurt en dat scheelt 7 euro bezorgkosten. Oproer vind ik het jammer dat je niet per stuk kan bestellen, dus kan ik dan beter bij een lokale slijter langsgaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dat je ze ook per stuk kan bestellen. Prima.
Al besteld bij DeLeckere of Oproer?
Ik heb inmiddels mijn bier van Brouwerij Vandeoirsprong binnen. Doosje van 24 voor 25 piek.
Begin van de lockdown kon je volgens mij wel langs om los spul te kopen maar die mogelijkheid zie ik niet meer staan op Facebook of de website.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog niet, Deleckere ga ik volgende week even een pakketje bestellen en dan fiets ik er even langs, is bij mij in de buurt en dat scheelt 7 euro bezorgkosten. Oproer vind ik het jammer dat je niet per stuk kan bestellen, dus kan ik dan beter bij een lokale slijter langsgaan.
Of kan ik ook bij Oproer zelf langs en wat bieren uitzoeken? Ben jij daar wel eens geweest?
Dat per stuk niet kan vind ik ook wel echt jammer. Ik ben daar nooit geweest. Ik kom zelden nog in Utrecht.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog niet, Deleckere ga ik volgende week even een pakketje bestellen en dan fiets ik er even langs, is bij mij in de buurt en dat scheelt 7 euro bezorgkosten. Oproer vind ik het jammer dat je niet per stuk kan bestellen, dus kan ik dan beter bij een lokale slijter langsgaan.
Of kan ik ook bij Oproer zelf langs en wat bieren uitzoeken? Ben jij daar wel eens geweest?
Ja, dat kan; het is wel een enorme hipsterplek, maar het personeel is zeer oké. Ik weet alleen niet of ze nu open zijn; maar toen ik daar een paar biertjes gedronken had met vrienden kon ik gewoon een paar flesjes meenemen (er was toen op een of andere manier een tekort aan refuse/resist bij alle slijters, dus daar kon ik er wel wat van gebruikenquote:Op donderdag 30 april 2020 15:46 schreef Blik het volgende:
[..]
De brewpub van oproer is dicht nu, de brouwerij staat in Maarssen. Als je iets wil afhalen moet je het blijkbaar daar doen (kwam later vandaag achter). Deleckere zit inderdaad op 5 minuten (lopenquote:Op donderdag 30 april 2020 23:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja, dat kan; het is wel een enorme hipsterplek, maar het personeel is zeer oké. Ik weet alleen niet of ze nu open zijn; maar toen ik daar een paar biertjes gedronken had met vrienden kon ik gewoon een paar flesjes meenemen (er was toen op een of andere manier een tekort aan refuse/resist bij alle slijters, dus daar kon ik er wel wat van gebruiken)
Tja de leckere en oproer liggen vijf minuten fietsen van elkaar vandaan ofzo?
Maar als je toch lokaal wil stimuleren, bestel dan ook wat bij de kromme haring; die komen het voor je op de iets langs brengen!
Ik heb ook even gekeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:07 schreef Blik het volgende:
[..]
De brewpub van oproer is dicht nu, de brouwerij staat in Maarssen. Als je iets wil afhalen moet je het blijkbaar daar doen (kwam later vandaag achter). Deleckere zit inderdaad op 5 minuten (lopen)
Kromme haring stond ook op mijn lijstje, maar ik moet 75 euro bestellen voor gratis bezorging. Dus ik moet weer ff met de buurman samen bestellen, of zelf langsgaan
Ik had 7 dozenquote:Op donderdag 30 april 2020 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dat je ze ook per stuk kan bestellen. Prima.
Al besteld bij DeLeckere of Oproer?
Ik heb inmiddels mijn bier van Brouwerij Vandeoirsprong binnen. Doosje van 24 voor 25 piek.
Ik betaal me scheel aan verzendkosten, net ook weer 20 euro voor een pakket uit Duitsland maar wel een Cantillon seasonal kunnen scoren.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken.
Zou er zo een stuk of 10 bestellen. Dan kom je op een 33 Euro uit. Alleen ik vind die verzendkosten dan toch wel zuur die erbij komen.
Dat houdt me een beetje tegen. Zelfde bij Deleckere. Al is het niet helemaal terecht. Als ze alle biertjes 50 cent duurder zouden maken en de verzendkosten gratis, dan had ik waarschijnlijk wel besteld.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had 7 dozen(waarvan 5 voor vrienden en familie). Alleen de tripel en dunkelweizen vind ik bovengemiddeld lekker, de rest zozo.
Ik denk pas maandag weer maar als ik de berichten mag geloven was het binnen een paar seconden weg. Ook een aantal mensen met een backorder, dus die zijn nog niet eens zeker van hun bottle en misschien gaat dat wel af van de resterende flessen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De hele dag al de webshop van Etre Gourmet aan het refreshen maar nog geen flesje Antidoot te bekennen.
Maar ook mensen met meer dan één fles, en dat moet nog worden gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:35 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk pas maandag weer maar als ik de berichten mag geloven was het binnen een paar seconden weg. Ook een aantal mensen met een backorder, dus die zijn nog niet eens zeker van hun bottle en misschien gaat dat wel af van de resterende flessen.
Zit je alweer klaar om op F5 te rammen de hele dag?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ook mensen met meer dan één fles, en dat moet nog worden gecorrigeerd.
Ik vond die op zich best lekker, maar die hazelnoot smaak was wel heel sterk en kunstmatig voor mijn gevoel.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze zat in een pakket dat ik onlangs heb gekregen:
[ afbeelding ]
Heerlijk! Meer voor een koude avond dan een warme dag!
Tussen mijn werk door ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:13 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zit je alweer klaar om op F5 te rammen de hele dag?
Appels met sinaasappels vergelijken?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:57 schreef Spanky78 het volgende:
Hij is vast niet speciaal genoeg maar ik vind het lekkerder dan West-Vleteren: Lowenbrau hefe weizen.
Heerlijk in het zonnetje in de tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |