Soort van. Niet alles in één bakje maar ik kan het wel zo samenstellenquote:
quote:Op zondag 19 april 2020 18:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Soort van. Niet alles in één bakje maar ik kan het wel zo samenstellen![]()
Lekker hoor, maar ik ben aan het afvallenquote:
Je moet ook niet elke dag een waterfiets naar binnen werken. En zo heul slecht is een waterfiets nu ook weer niet. Er zitten ook uitjes op en dat is gezondquote:Op zondag 19 april 2020 19:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Lekker hoor, maar ik ben aan het afvallen
En eiwitten enzoquote:Op zondag 19 april 2020 19:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je moet ook niet elke dag een waterfiets naar binnen werken. En zo heul slecht is een waterfiets nu ook weer niet. Er zitten ook uitjes op en dat is gezond
quote:Op zondag 19 april 2020 19:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Lekker hoor, maar ik ben aan het afvallen
Je bent wel heel druk bezig geweest met afvallen maar het resultaat mag er zijn.quote:
Precies, of pizzaquote:Op zondag 19 april 2020 20:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je bent wel heel druk bezig geweest met afvallen maar het resultaat mag er zijn.En dan mag je natuurlijk best een waterfiets of een andere snack naar keuze
De laatste keer dat ik je zag was augustus 2016. Was jij toen ook al zo zwaar was mij eigenlijk nooit zo opgevallenquote:
Ik ben in 2018 heel veel aangekomen. Al woog ik toen ik jouw zag de laatste keer rond de 125 kiloquote:Op zondag 19 april 2020 20:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je zag was augustus 2016. Was jij toen ook al zo zwaar was mij eigenlijk nooit zo opgevallenOf ben jij na de laatste meet nog wat kilootjes gegroeid
En wat was het hoogste getal wat je zag op de weegschaal en wat ben je nuquote:Op zondag 19 april 2020 20:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben in 2018 heel veel aangekomen. Al woog ik toen ik jouw zag de laatste keer rond de 125 kilo
Stalk je me niet meer?quote:Op zondag 19 april 2020 20:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
En wat was het hoogste getal wat je zag op de weegschaal en wat ben je nu
quote:Op zondag 19 april 2020 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stalk je me niet meer?
Ik woog 141 kilo en weeg nu 83,6kg. Streefgewicht alles
Ik zie nog wel eens foto's voorbij komen dat je in de trein naar je werk gaat en je kantoor. En dat je een rondje gaat fietsen. Maar de gewichten zijn mijn even ontschoten.quote:Op zondag 19 april 2020 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stalk je me niet meer?
Ik woog 141 kilo en weeg nu 83,6kg. Streefgewicht alles
quote:Op zondag 19 april 2020 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zie nog wel eens foto's voorbij komen dat je in de trein naar je werk gaat en je kantoor. En dat je een rondje gaat fietsen. Maar de gewichten zijn mijn even ontschoten.Maar heel knap dat je zoveel bent afgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |