Ja hoor, lekker de auto al uitgelaten. De kledingkamer opgeruimd, nu koffie en wat werken en vanmiddag komt de hulp. Kan ik mooi even een dutje doen. Jij ook al lekker bezig?quote:Op maandag 20 april 2020 10:17 schreef JayHovah het volgende:
Iedereen fris en fruitig begonnen aan de eerste maandag van de week?
Het is hier prachtig weer...alleen waait je broek bijna van je benen vandaan, beetje jammer!
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op maandag 20 april 2020 10:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar wel een einde met alleen maar verliezers. Ik kan me nog herinneren dat er heel veel misvormde kinderen werden geboren nog jaren na de ramp.
Edit, dat met die beesten en die oude vrouw was toch in aflevering 4?
Vandaag weer een dagje vrij.quote:Op maandag 20 april 2020 10:17 schreef JayHovah het volgende:
Iedereen fris en fruitig begonnen aan de eerste maandag van de week?
Het is hier prachtig weer...alleen waait je broek bijna van je benen vandaan, beetje jammer!
Aha, ik dacht dat jij erop doelde dat dat in de laatste aflevering was. Dus ik dacht dat je dan misschien de laatste nog niet gezien had. Was wel een steengoede serie, niets teveel gezegd. Aflevering 3 of 4 kon me niet zo pakken maar de rest van de afleveringen was ik toch wel even stil na afloop.quote:
Op de dag dat jij mij de link stuurde had ik gelijk alles achter elkaar gekekenquote:Op maandag 20 april 2020 10:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat jij erop doelde dat dat in de laatste aflevering was. Dus ik dacht dat je dan misschien de laatste nog niet gezien had. Was wel een steengoede serie, niets teveel gezegd. Aflevering 3 of 4 kon me niet zo pakken maar de rest van de afleveringen was ik toch wel even stil na afloop.
Ah ik heb geen Netflix, teveel werk op het moment en dat is dan zonde van mijn geld. Neem hem wel weer na de operatie en in de winter pak ik hem ook altijd even een maandje mee. Dat is het voordeel dat je geen abbo hoeft te nemen. Als iemand een serie of film aanraad dan gaat hij op mijn lijstje. Tiger king moet een bizarre serie/film zijn dus die staat sinds kort ook op mijn lijstje en natuurlijk Manifest, dankzij jou.quote:Op maandag 20 april 2020 10:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vandaag weer een dagje vrij.Ik zit een beetje te Netflixen. La casa de papel seizoen 4 aflevering 2 zit ik nu. Super spannend om te kijken en de serie zit heel mooi in elkaar
Ja dat wist ik maar omdat je nu over die koe en die vrouw begon dacht ik dat je de laatste gemist had.quote:Op maandag 20 april 2020 10:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Op de dag dat jij mij de link stuurde had ik gelijk alles achter elkaar gekeken
Het was wel een zielig stukje om te zien. Ik dacht echt laat die oude vrouw toch en ze gaat toch nergens anders naartoe met haar koe.quote:Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat wist ik maar omdat je nu over die koe en die vrouw begon dacht ik dat je de laatste gemist had.
Ja inderdaad. Maar ja, befehl ist befehlquote:Op maandag 20 april 2020 10:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het was wel een zielig stukje om te zien. Ik dacht echt laat die oude vrouw toch en ze gaat toch nergens anders naartoe met haar koe.
quote:Op maandag 20 april 2020 10:56 schreef praadje het volgende:
[..]
En daar is ons Tasjelief. Goedemorgen lieve Tas, lekker geslapen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |