abonnement Unibet Coolblue
pi_192674263
Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken/doen we stiekem wel eens Spuiten en Slikken

liv.gifwcpotfokavatar.jpgFokUI.jpgpizza.jpg60paint2.pngsierd1.gif2352.jpgb5qzhw.jpgKeen.gifddd.jpghaha.jpg28vb034.png2eyut8g.jpgappelgod.pngRUSNAKUI5.giffok.jpgnaamloos2.pngmax.gifath.pngimage-2018-07-12.pngui.png

nanny_fok.jpg
praadje de lieveling van de TVSC'ers ^) *; O+

yellow_lab_ui.jpg
Snowsquall
gatootje.jpg
Ole
avatar.gif
Jayhovah

Studiotje, WcPot, Toto69, Maraca, Pizzalucht, Stickertje tralalala, Tassendief, AF_, MrBanaan1, Fylax, Oscar, DKUp, Van_Poppel, sinterklaaskapoentje, Dagoduck, potjecreme, Rodgrod, monkyyy, praadje, Snowsquall, Ole, Jayhovah,
Wij heten u van harte welkom in deze Slowchat


• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: Topicreeks: FMT Slowchat.

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan!

• Bovenstaande regels gelden niet voor: Maraca, Studiotje, Oscar, DKUp en Rodgrod.

En een keurmerk van Rob!

Man man man!

SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!

FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter

Stoute Slowchatters zijn stout!


Game on vriendjes :)

VANAF 01/03/2020 TOT 30/03/2020 BEGINT DE CHALLENGE. WIE LUKT HET OM HET VAAKST OM 18.00.00 TE POSTEN. DE WINNAAR MAG ZICH TV SLOWCHATTER VAN HET JAAR 2020 NOEMEN EN KRIJGT DE EER. *O* *O* *O* *O* *O*



De winnaar en slowchatter van het jaar 2020 is geworden...... WcPot *O* _O_ *O*




De eindresultaten van de maart challange 2020 zijn.

WcPot. 21 punten _O_
De eerste plaats is voor WcPot. WcPot was niet te stoppen ook niet door de server errors.

Praadje. 15 punten ^O^
Verrassende tweede plaats is voor Praadje na een behoorlijke inhaalrace in de slotfase ging ze Tassendief voorbij.

Tassendief. 11 punten *O*
Het was een nek aan nek race tussen WcPot en Tassendief met maar 2 a 3 punten verschil. Uiteindelijk door de spanning afgehaakt. Tijdens deze challenge eindigde Tassendief toch nog op een nette derde plek.

Monkyyy 4 punten 8-)
Ook zeer goed gedaan niet altijd aanwezig. Maar de keren van aanwezigheid ook gelijk goed gepost om 18:00:00 uur

Van_Poppel 1 punt :7
En de hekkensluiter is Van_Poppel met één punt

Allemaal bedankt voor het meedoen. Grote dank aan Praadje de notaris van deze challenge.
Druk en typefouten onder voorbehoud.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192674264
Fipo
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192674266
Hier weer verder
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 17 april 2020 @ 21:23:34 #4
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_192674268
Bijna fipo *O*
pi_192674274
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna fipo *O*
:Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192674312
Happy new topic *O*
pi_192674321
quote:
U ontvangt allereerst een besluit van het CBR waarin staat dat u moet meewerken aan een onderzoek. Hiertegen kunt u binnen zes weken in bezwaar. Ook krijgt u van het CBR twee facturen. Eén factuur voor de zogeheten “opleggingskosten” en één factuur voor de kosten van het onderzoek.
Vervolgens krijgt u bericht dat u een afspraak kunt maken met een psychiater. U ondergaat een psychiatrisch onderzoek, een lichamelijk onderzoek, een bloedonderzoek en in voorkomende gevallen een urineonderzoek
En hier gaat het straks mis met onze Kree :)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192674323
quote:
0s.gif
Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef praadje het volgende:

Vanaf nu negeer ik het gezeik. Ben er wel een beetje klaar mee ondertussen.
Amen!

Nog wilde plannen voor het weekend praadje? Ga je nog over de Trump-muur klimmen tussen België en Nederland? Pas op voor de scherpschutters dan hè! Ik wil je nog niet kwijt lieverd...

Ahh wat ben je toch een schatje. Maar die muur over gaat echt echt echt never nooit niet lukken. :'(
pi_192674344
Ja ik ga morgen een kappa knoffo maken 8-) (lees wat donervlees bakken en er een plakje kaas overheen leggen).

Spannender gaat het niet worden dit weekend. En jij?
pi_192674350
Ha nouja wilde eigenlijk nog reageren. Maargoed het verhaal is allemaal wel duidelijk voor iedereen en weet dat dit voor mij echt wel een probleem is. Niet eens nu gelijk financieel. Maar ook geestelijk. Maargoed die last hoeft niet voor jullie te zijn. Tis mijn eigen schuld en ok beetje iets lastigere gevolgen als verwacht. Moeilijk is t wel

Maar ok. Weer over naar tv enzo


En weet ik reageer er weer op omdat erom gevraagd werd he. Hierdoor krijg ik een ban nl. Omdat anderen vragen en ik erop reageer en vervolgens dan klagen dat ik aan het doorzeuren ben.

Whatever t zal wel. Nouja laten we er maar over ophouden even
Do what you love, love what you do!
pi_192674388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 21:28 schreef praadje het volgende:
Ja ik ga morgen een kappa knoffo maken 8-) (lees wat donervlees bakken en er een plakje kaas overheen leggen).

Spannender gaat het niet worden dit weekend. En jij?
pi_192674394
Fipo
pi_192674406
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2020 21:31 schreef Tassendief het volgende:
Fipo
Bijna Fipo :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192674447
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 21:31 schreef WcPot het volgende:

[..]

Bijna Fipo :Y
Net telaat helaas :P
  vrijdag 17 april 2020 @ 21:35:45 #15
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_192674456
Ik kijk nu Vet Hard op RTL7 :@
pi_192674466
Ik kijk nog even kees, Maar herhaling. Weet de afloop al enzo en ik zeg het. Te triest voor woorden dat eigenlijk wel. Ik weet dat het tv is. Maar kan er toch verdrietig over worden
Do what you love, love what you do!
pi_192674542
Ik kijk diabolical deadly love :@
pi_192675071
Oh sorry mensen, ik zie nu de schade die ik heb aangericht _O-
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_192675131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:23 schreef Oostblokkert het volgende:
Oh sorry mensen, ik zie nu de schade die ik heb aangericht _O-
Ook een paar krasjes? :o
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192675149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:27 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ook een paar krasjes? :o
_O- _O-

Waar jullie voor moeten betalen in het laatste topic. :'( ;)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_192675326
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:28 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

_O- _O-

Waar jullie voor moeten betalen in het laatste topic. :'( ;)
Tis dat ik erom moet lachen toch wel weer :D. Maarja he. Schade had ik al betaald trouwens

Ben zo fucked nu enzo. Hahahaha en kan erom lachen, maar er zit allemaal ook een veel serieuzer verhaal eraan vooraf.
Wat mij struggles geeft nog steeds maar ok niet het juiste topic ervoor en weet niet of ik wel durf er wel een serieus topic over te maken.
Do what you love, love what you do!
pi_192675357
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:38 schreef kree het volgende:

[..]

Tis dat ik erom moet lachen toch wel weer :D. Maarja he. Schade had ik al betaald trouwens
Ik weet het vriend, ik dolde maar wat. Je zei dat je het leuk vond tenslotte, dus ja :D
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_192675388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 22:39 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Ik weet het vriend, ik dolde maar wat. Je zei dat je het leuk vond tenslotte, dus ja :D
Jawel t mag hoor geintjes over maken. ;). Geen onwijze problemen mee.

Sommige opmerkingen kunnen mij wel kwetsen trouwens maar is niet speciaal voor hier maar meer in het algemeen. En tja kan ik het ze kwalijk nemen dan... Neuh ook weer niet echt want weten ze niet.


Nouja iig maakt het aantal humor topics enzo. Hahaha


Er is een grens eraan trouwens wel. Maar je kunt bij mij wel aardig ver gaan zonder dat ik boos ga worden ofzo ;)

Verder zijn jullie allemaal wel gezellig hoor, het zijn niet jullie die ik wat kwalijk neem.
Altijd gezellig om hier te posten. Maar ik moet me beetje inhouden enzo want offtopic al sowieso en eigenlijk is het gewoon ook niet leuk om over te praten. Maaar 1 ding neem van me aan dat het voor mij wel een compleet heel serieus verhaal is en waardoor ik mss wel in een cel kom. Dus geintjes mag graag zelfs. Maar vergeet niet dat het voor mij wel een drama is.

[ Bericht 11% gewijzigd door kree op 17-04-2020 22:54:08 ]
Do what you love, love what you do!
pi_192679361
Morgen allen! :W
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 21:28 schreef praadje het volgende:
Ja ik ga morgen een kappa knoffo maken 8-) (lees wat donervlees bakken en er een plakje kaas overheen leggen).

Spannender gaat het niet worden dit weekend. En jij?
Zometeen weer arbeiten, vanavond mijn eigen Chili Sin Carne maken en daarna de laatste zonnestralen oppakken tijdens een rondje lopen.

Praadje zonder kappa knoflook het weekend in kan natuurlijk niet hè!
pi_192680159
Morgen :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')