Wtfquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Ik belandde net op vieze ranzige chinese eet tiktoks.... hoe ik dat had weet ik niet
Echt Chinees eten is dan ook amper binnen te houden voor westerlingen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Ik belandde net op vieze ranzige chinese eet tiktoks.... hoe ik dat had weet ik niet
Ja met van die half levende zeedieren die dan smakelijk 'weggevroten' worden door een iel meisje vol in de make-up....quote:
Weet ik het.... allemaal smut en sappen...quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Overal zit sowieso dikke amper gekookte aal bij.
Welcome to the world Covid-19quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja met van die half levende zeedieren die dan smakelijk 'weggevroten' worden door een iel meisje vol in de make-up....
Kan er niet naar kijken....
Nee die leeftijd ben ik ontstegenquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
had jou eigenlijk wel met een treintjes dekbed verwacht Fles
Pas jij hier lengte technisch in?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
VIER minuten werk. En flink wat stof doen opwaaien![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
De eerste nacht dat ik van varen thuis kom slaap ik altijd bij m'n ouders.
Want zelf niks in huis etc. etc. is 'handiger'. Dan legt mn ma altijd een piratendekbed op
ff pic zoeken
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
De eerste nacht dat ik van varen thuis kom slaap ik altijd bij m'n ouders.
Want zelf niks in huis etc. etc. is 'handiger'. Dan legt mn ma altijd een piratendekbed op
ff pic zoeken
Dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
ik ben 180 maar hang met een bed van 200 altijd met mn voeten over de rand
Denk je dat? Ik heb al jaaaaaaren 220 en moet altijd naar de beddenzaak voor spul.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
ik ben 180 maar hang met een bed van 200 altijd met mn voeten over de rand
heb nu 210x180 maar had beter 220x180 genomen.. makkelijker om beddengoed voor te vinden.
Waarom geel, waarom?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
VIER minuten werk. En flink wat stof doen opwaaien![]()
210 is een kutmaat. 220 is overla op internet te vindenquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik heb al jaaaaaaren 220 en moet altijd naar de beddenzaak voor spul.
Stoffen en hij is beroemdquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mensen en rode leren bank?
Weet ik veel, slaap ik lekker onder. Zal wel gekregen, geërfd of goedkoop geweest zijn. It serves the purpose. Kleur is totaal onbelangrijk.quote:
idd.. materiaal welquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, slaap ik lekker onder. Zal wel gekregen, geërfd of goedkoop geweest zijn. It serves the purpose. Kleur is totaal onbelangrijk.
Niemand durft er echt op te zitten want die kennen teveel verhalenquote:
uit Guillermo de Gerbil?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand durft er echt op te zitten want die kennen teveel verhalen![]()
Maar ik ben eraan gehecht, ik ga nu een naam kiezen, Guillermo
Whehehe, Dit klinkt inderdaad als een bank met vlektyfusquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand durft er echt op te zitten want die kennen teveel verhalen![]()
Maar ik ben eraan gehecht, ik ga nu een naam kiezen, Guillermo
Ik heb een keer een gehad die plakte.... Ik ging voor de 'leuk' verder niet gekeken was het zo'n vieze synthetische *ril*quote:
ik neem eigenlijk alleen maar katoen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gehad die plakte.... Ik ging voor de 'leuk' verder niet gekeken was het zo'n vieze synthetische *ril*
ah bah ja da's niks iddquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gehad die plakte.... Ik ging voor de 'leuk' verder niet gekeken was het zo'n vieze synthetische *ril*
Percal of twillquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik neem eigenlijk alleen maar katoen.
* FranticDJ heeft het nogal snel warm..
en wordt dan ook wel eens badend wakker.
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als de titel van een goede fantasy
Ik wist hetquote:Een dekbed van percal katoen voelt erg zacht, soepel en koel aan en geeft een luxe uitstraling aan je slaapkamer.
Als nou al je overtrekken eens 'opgebruikt' zijn moet je er eens een kopen.quote:
Ik koop echt eens per anderhalve maand of zo een nieuw dekbed, is altijd weer een cadeautje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als nou al je overtrekken eens 'opgebruikt' zijn moet je er eens een kopen.![]()
Een goed bed, lekker matras kussen en beddengoed is echt zóóóó erg de hemel
Ik zou het gevoel hebben dat ze naar mij zitten te kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook zo'n gaaf schilderij
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als nou al je overtrekken eens 'opgebruikt' zijn moet je er eens een kopen.![]()
bed en bank heb ik echt 0,0 op bezuinigd. dan de rest maar wat meer ikeaquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nee johquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou het gevoel hebben dat ze naar mij zitten te kijken
Dekbed of overtrekquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop echt eens per anderhalve maand of zo een nieuw dekbed, is altijd weer een cadeautje.
Ik vind Miguel Delie supertof.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee johmooi man dit. maar goed ik houd wel van die schilderijen waar je naar blijft kijken.
Als we dit jaar 'toch niet op vakantie gaan'quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
hmm dekbed geen idee. doe nog steeds met mn 1e haha
bij m'n ouders kreeg ik er ook 1x in de tien jaar een.. tenzij hij echt versleten was.
wat kost zo'n uit bed meppertquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we dit jaar 'toch niet op vakantie gaan'Zit ik er over te denken om de hele boel te vernieuwen. Die auping uit bed meppert is dan echt een optie
linkquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
1645 per stukDat is alleen de bedbodem dan
https://www.auping.com/nl/bedbodemsquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
link? wel benieuwd hoe 't werkt haha
ahquote:
Je mot ff miguel googlen... als je nu naar Disney luistert vind je dat ook tof!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
zit nu trouwens naar de Disney singalong van gisteren te kijken op ABC
Zwaar levenquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
nja ik heb niet zoveel met elektrisch verstelbaarmaar als je een chronische snurker naast je hebt kan ik me er wel iets bij voorstellen.
ik zie heel bijzondere Miguels op YouTubequote:Op vrijdag 17 april 2020 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je mot ff miguel googlen... als je nu naar Disney luistert vind je dat ook tof!
huh?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie heel bijzondere Miguels op YouTube
Je moet gewoon één zo'n goeie unit ergens neerhangen en that's itquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh
wel heel zuurstokkerig haha.. maar ik heb ook een Spongebob kunstwerkje van Dave Pollot
ja ik wil dus die koala in de woonkamer hangen zodra ik 'm ingelijst heb.. en spongebob hangt op m'n kantoor ruimte dingquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet gewoon één zo'n goeie unit ergens neerhangen en that's it
In die anderen zit sponge bob trouwens wel vaak verwerkt zie ik net.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik wil dus die koala in de woonkamer hangen zodra ik 'm ingelijst heb.. en spongebob hangt op m'n kantoor ruimte ding
yupquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In die anderen zit sponge bob trouwens wel vaak verwerkt zie ik net.
Deze vind ik leukig!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
www.dulk.es vind dat ie wel mooi werk heeft.. Maar er zitten er ook veel bij die het gewoon niet doen voor mij.
Ja op een donkere achtergrond ofzo.. of met een donkere passe-partout en een mooie lijstquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik leukig!
https://www.dulk.es/art/broken_thoughts.html
* Ygritte vraagt zich af wat het kostquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja op een donkere achtergrond ofzo.. of met een donkere passe-partout en een mooie lijst
geen flauw idee..quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
* Ygritte vraagt zich af wat het kost
Pig a la creme kost maar 265 euro... reken bij die ander er 'wat' bij... moet te doen zijnquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dulk.es/art/the_poacher_sculpture.html
deze vind ik ook gaaf
haha naja vermoed dat alle dingen die niet in de shop staan 'one-offs' zijn.. pig a la crème niet.. en zou dan eerder die twee skateboards halenquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pig a la creme kost maar 265 euro... reken bij die ander er 'wat' bij... moet te doen zijn
Denk ik ook. Artbook is ook wel leuk om lekker door te bladeren, tenminste interessant als coffee table bookquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha naja vermoed dat alle dingen die niet in de shop staan 'one-offs' zijn.. pig a la crème niet.. en zou dan eerder die twee skateboards halen
Minste wat je kan doen is ff je experia box of whatever providerkastje er tussen zit, een power cycle geven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Moet echt eens uitzoeken of mijn telefoon buggy wordt of dat m'n WiFi hier bokt, te vaak geen response
yep dat ga ik inderdaad ook doen als iedereen straks slapen isquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minste wat je kan doen is ff je experia box of whatever providerkastje er tussen zit, een power cycle geven.
kolen op het vuur Winkeltje, of water bijvullenquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Moet echt eens uitzoeken of mijn telefoon buggy wordt of dat m'n WiFi hier bokt, te vaak geen response
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kolen op het vuur Winkeltje, of water bijvullen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kolen op het vuur Winkeltje, of water bijvullen
computer says no.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
mag je dan ook je huis niet uit ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een week in de twee maanden gemiddeld.
alweer? gisteren ook alquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kappertje, lekker uit eten, terrasje pakken, bioscoopje, theatertje.... je kent het....
Nou dat nog net wel, maar niet te ver weg. Je moet binnen een kwartier na oproep aan het werk kunnen zijn. Dus als ik net in de winkel sta als ik gebeld word, dan kan ik beter meteen naar de kassa lopen eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag je dan ook je huis niet uit ofzo?
Scheppen met geld in de zak houden dusquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kappertje, lekker uit eten, terrasje pakken, bioscoopje, theatertje.... je kent het....
Dat dan wel weerquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheppen met geld in de zak houden dus
wow dat moet goed betalen welquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat nog net wel, maar niet te ver weg. Je moet binnen een kwartier na oproep aan het werk kunnen zijn. Dus als ik net in de winkel sta als ik gebeld word, dan kan ik beter meteen naar de kassa lopen eigenlijk.
hier vliegt het eruit wegens vervelingquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheppen met geld in de zak houden dus
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
wow dat moet goed betalen wel
Ik heb week op-week af "standby" dienst, maar dat is minder veeleisend
quote:Wat zijn de regels bij consignatie (oproepdienst)?
Als u geconsigneerd bent, moet u in uw vrije tijd bereikbaar zijn voor spoedgevallen. De regels voor deze oproepdienst staan in de Arbeidstijdenwet. Zo mag u 14 dagen per 4 weken consignatiedienst hebben. U heeft geen wettelijk recht op vergoeding. In uw cao kunnen hierover afspraken staan.
Ja als jij dure kunstwerken gaat uitzoeken tikt het aardig aan jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier vliegt het eruit wegens verveling
oh nee die heb ik al een tijdjequote:Op vrijdag 17 april 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als jij dure kunstwerken gaat uitzoeken tikt het aardig aan ja
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier vliegt het eruit wegens verveling
ik heb geen recht op overuren uitbetaling, krijg alleen een vast bedrag extra per week standbyquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?Onze regeling is behoorlijk ruimhartig: 10 % voor uren door de week en 15 % voor uren in het weekend, en als je opgeroepen wordt schrijf je minimaal 3 uur.
Maar wettelijk heb je geen enkel recht op vergoeding hoor.
[..]
Geen 20000 mijlen onder zee?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die vind ik meer wat voor @:Ijsdraakje
ik zou dat echt nooit ophangen
plus die keren dat je ook daadwerkelijk ingeschakeld wordt neem ik aanquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb geen recht op overuren uitbetaling, krijg alleen een vast bedrag extra per week standby
Dat kan dus ook niet dan in mijn gevalquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
zometeen toch maar eens een whisky inschenken ofzo
Jajajajajaaaaa met flesssssss spreekt u mee.... Wa moek doen??// zeg je?........ eeeeeven klik klik klikkkennn hoorr... ho.. ho.. nee klik...quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan dus ook niet dan in mijn geval
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jajajajajaaaaa met flesssssss spreekt u mee.... Wa moek doen??// zeg je?........ eeeeeven klik klik klikkkennn hoorr... ho.. ho.. nee klik...
nope, ik zit in een te hoge salarisschaal om overuren uitbetaald te worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plus die keren dat je ook daadwerkelijk ingeschakeld wordt neem ik aan
Gewoon X geld erbij, word je niet gebeld heb je mazzel, word je een week lang elke nacht gebeld, pech gehabt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ik zit in een te hoge salarisschaal om overuren uitbetaald te worden.
Maar voor hetgeen ik gemiddeld hoef te doen is die vergoeding behoorlijk ruim
zo werkt het bij mij wel..quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon X geld erbij, word je niet gebeld heb je mazzel, word je een week lang elke nacht gebeld, pech gehabt?
ik sta in principe alleen standby voor de batchverwerking van ons ERP systeem, verder niks.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon X geld erbij, word je niet gebeld heb je mazzel, word je een week lang elke nacht gebeld, pech gehabt?
Dat klinkt wel als een luizenleventje jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik sta in principe alleen standby voor de batchverwerking van ons ERP systeem, verder niks.
En die is normaal gesproken voor middernacht echt wel klaar, En in het weekend draait er niks
ik kijk straks of alles klaar is, trap een paar processen die 's nachts nog wel eens bokken down en zet foon op stil. Door de week heb ik foon wel naast me liggen met SMS only aanquote:
Moet ik anders even zeggen dat er een 5G mast staat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, I will survive
Rustig wel in Foqueville
quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik anders even zeggen dat er een 5G mast staat?
zijn er geen menselijke vrijwilligers te vindenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
22:15
De krabbenetende makaak, beter bekend als de Java-aap, is inzetbaar om nieuwe medicijnen en experimentele vaccins te testen in de strijd tegen het coronavirus. Dat blijkt uit onderzoek van onder meer het Nederlandse apencentrum Biomedical Primate Research Centre, zo valt te lezen in het wetenschappelijke tijdschrift Science.
Krabbenetende makaakgod
mag nog niert denk ik. eerst dieren en pas stappen later mensenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er geen menselijke vrijwilligers te vinden
apart wel, die apen kunnen geen nee zeggen, maar moeten wel, terwijl als er mensen ja zouden zeggen ze niet mogenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag nog niert denk ik. eerst dieren en pas stappen later mensen
ja dieren zijn minder hequote:Op vrijdag 17 april 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart wel, die apen kunnen geen nee zeggen, maar moeten wel, terwijl als er mensen ja zouden zeggen ze niet mogen
ja, wie bepaalt dat? Mensenquote:
Dit klinkt als het begin van een film met een dodelijk virus ...quote:
Jepsquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, wie bepaalt dat? Mensen
wij van wc-eend vinden.........
en zonder hulpmiddelen maken we geen schijn van kans tegen de dieren :pquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Mensen zijn gewoon dieren met iets meer "verstand" (ook al zou je dat bij velen niet zeggen)
Maar we zijn wel zo arrogant dat we onszelf "anders en beter vinden"
dat dusquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en zonder hulpmiddelen maken we geen schijn van kans tegen de dieren :p
Ja zo.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haagsie
Zei je eerder niet al "prettig weekend"
Ik zat kalifat te kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Tiger king. Veel Jerry Springer figuren
quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Tiger king. Veel Jerry Springer figuren
Wat eigenlijk best een arrogante gedachte is want mensen zijn gewoon dierenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
En bij biologieles leren we kinderen dat er op aarde verschillende soorten leven bestaat, oa planten, dieren en mensen
dat dusquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat eigenlijk best een arrogante gedachte is want mensen zijn gewoon dieren
Ja tiger king trekt mij dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt mij net zo 'nope' in de oren dan Tiger King
Al die schreeuwerige Amerikaanse RLS meuk vreet ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tiger king trekt mij dan weer niet.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al die schreeuwerige Amerikaanse RLS meuk vreet ik niet
nou ja soms moet je er ff doorheenquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk niet dat het dan nog wat wordt.
True.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja soms moet je er ff doorheen
Neem aan dat Kalifat over ISIS gaat ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja soms moet je er ff doorheen
Uhuquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neem aan dat Kalifat over ISIS gaat ofzo?
Is de duivel.quote:
Uhuquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze lockdown duurt veel te lang dat ik Netflix moet kijken
Dat hoor ik.steeds. wat is het een spelletje?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Behaal ik net mijn doel met een park in RollerCoaster Tycoon en meteen crashed er een Achtbaan....
Geluk bij een ongeluk...![]()
![]()
![]()
Ja Roller Coaster Tycoon is een (best al oud) computerspelletje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoor ik.steeds. wat is het een spelletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit in Rijswijk, kende iemand die die apen hoorde krijsen vanuit zijn achtertuinquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
22:15
De krabbenetende makaak, beter bekend als de Java-aap, is inzetbaar om nieuwe medicijnen en experimentele vaccins te testen in de strijd tegen het coronavirus. Dat blijkt uit onderzoek van onder meer het Nederlandse apencentrum Biomedical Primate Research Centre, zo valt te lezen in het wetenschappelijke tijdschrift Science.
Krabbenetende makaakgod
Vannacht misschienquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:43 schreef Koen66 het volgende:
uitgebreid druk avondje KSC gaat het hem niet worden vanavond
quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom raar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Euhm...quote:
Lol Haags vat het even in 1 woord samen.quote:
Helemaal mee eens. Ik snap je heel goed en kan er eigenlijk ook weinig meer aan toevoegen dan wat jij allemaal al benoemd hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol Haags vat het even in 1 woord samen.
Zoiets ja. Niet passend bij de knuffels en verzorging die we de kinderen gewoon geven en ook in het geval van mijn locatie niet passend bij het type ouders dat bij ons komt en ook niet bij hoe ze zich tot nu toe gedragen.
Ik snap het helemaal hoorquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol Haags vat het even in 1 woord samen.
Zoiets ja. Niet passend bij de knuffels en verzorging die we de kinderen gewoon geven en ook in het geval van mijn locatie niet passend bij het type ouders dat bij ons komt en ook niet bij hoe ze zich tot nu toe gedragen.
Jij werkt ook op het kdv?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik snap je heel goed en kan er eigenlijk ook weinig meer aan toevoegen dan wat jij allemaal al benoemd hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
En dit is dus een van de redenen waarom wij geen gebruik maken van de noodopvang, ondanks dat we het zouden mogen doen. Het idee dat er 1,5 meter afstand gehouden wordt, zelfs bij baby's daar naar strevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bas zou zelfs op een andere locatie dan normaal komen nu, met vreemde leidsters. In alle mailtjes ook dat de kinderen bij het spelen en eten op de 1,5m geattendeerd worden. Nee dankje.
Die van mij laat momenteel overal een kwijlspoor achter en zit in een extreem aanhankelijke en eenkennige fase![]()
Oh ja dan kan ik het me ook wel voorstellen! (Maar dan zou ik denk ik het netter vinden als de stichting van die plakstroken zou regelen, dit staat ook gewoon een beetje kinderlijk) Ze kunnen er wel spelletjes mee doen met de kinderen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal hoor
En als de ouders netjes afstand van de medewerkers houden is er ook geen noodzaak toe
Bij mijn crèche (Miep gaat er nu niet heen, maar krijg de updates wel) hadden ouders wel moeite met die afstand (90% van de ouders werkt in het ziekenhuis![]()
![]()
) en hebben ze het ook met tape moeten afplakken na twee waarschuwingen
en wat is daar precies mis mee?quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dit is dus een van de redenen waarom wij geen gebruik maken van de noodopvang, ondanks dat we het zouden mogen doen. Het idee dat er 1,5 meter afstand gehouden wordt, zelfs bij baby's daar naar streven.
Lol nee. Je leest het niet goed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dit is dus een van de redenen waarom wij geen gebruik maken van de noodopvang, ondanks dat we het zouden mogen doen. Het idee dat er 1,5 meter afstand gehouden wordt, zelfs bij baby's daar naar streven. Bas zou zelfs op een andere locatie dan normaal komen nu, met vreemde leidsters. In alle mailtjes ook dat de kinderen bij het spelen en eten op de 1,5m geattendeerd worden. Nee dankje.
Die van mij laat momenteel overal een kwijlspoor achter en zit in een extreem aanhankelijke en eenkennige fase
1,5 meter afstand houden bij een baby van 10 maanden? Succes, echt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat is daar precies mis mee?
tuurlijk wordt allemaal wat onpersoonlijker.. maar dat geldt momenteel voor alles en iedereen..
Nee joh, die kinderen krijgen gewoon alle aandacht en knuffels. 1,5 meter kan toch helemaal niet voor die kleintjesquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dit is dus een van de redenen waarom wij geen gebruik maken van de noodopvang, ondanks dat we het zouden mogen doen. Het idee dat er 1,5 meter afstand gehouden wordt, zelfs bij baby's daar naar streven. Bas zou zelfs op een andere locatie dan normaal komen nu, met vreemde leidsters. In alle mailtjes ook dat de kinderen bij het spelen en eten op de 1,5m geattendeerd worden. Nee dankje.
Die van mij laat momenteel overal een kwijlspoor achter en zit in een extreem aanhankelijke en eenkennige fase
quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee. Je leest het niet goed.Natuurlijk houden we geen afstand van de kinderen. Dan kan je op een babygroep niet eens verschonen. Dat vind ik dus het kromme, de kinderen komen echt niets te kort, alle liefde en aandacht zelfs nog meer dan gebruikelijk want lage kindaantallen. Maar wanneer ze opgehaald worden dan vragen we ouders 1,5 meter afstand te houden, bij baby's streven we daar ook naar maar kan het soms wat ingewikkelder zijn, je hebt de baby op de arm, dan geef je die aan ouder. In plaats van in de box leggen, ouder haalt kind uit de box. Wanneer kind in de box ligt vragen we ouder het er uit te halen. Beetje dat idee. En als kinderen tijdens het eten en spelen gewezen wordt op 1,5 meter afstand vind ik dat schandalig en zorgelijk.
Maar dat is bij ons niet het geval.
Oh heerlijk zulke acties van die kleintjesquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Heb vandaag nog een klein mannetje geknuffeld die er elke dag is en ik ook want tuin. Dreumesje, gaat altijd bij het hek staan van de tuin waar ik aan werk. hele verhalen in brabbeltaal, probeert regelmatig over het hek te klimmen en had laatst zijn schoenen er al overheen gegooid. Hij wil gewoon daar bij mij zijn. Nou dan komt ie aan wobbelen en dan brabbel brabbel en binnen 3 minuten sta ik bij het hek om hem even te knuffelen. :")
En zag vandaag een paar kinderen van mijn groep die weer eens op school waren, zo lang niet gezien en echt gemist. Tja dan loop ik ook wel even heen voor een praatje.
Oh. -W- Wat een teleurstelling vooral voor haar zelf. Dan kan je iets en lukt het opeens niet meer.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit dus
Mooi wel, 12 uur lang in je schijtluier zitten als baby![]()
![]()
Bij ons zetten ze trouwens wipstoeltjes in voor de overdracht van baby's
Ik hoop zooooo onwijs dat de crèche weer open gaat binnenkort joh
Mijn kind is ineens de halve dag niet meer zindelijk door alles, zo zielig
Ah, gelukkig maarquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee. Je leest het niet goed.Natuurlijk houden we geen afstand van de kinderen. Dan kan je op een babygroep niet eens verschonen. Dat vind ik dus het kromme, de kinderen komen echt niets te kort, alle liefde en aandacht zelfs nog meer dan gebruikelijk want lage kindaantallen. Maar wanneer ze opgehaald worden dan vragen we ouders 1,5 meter afstand te houden, bij baby's streven we daar ook naar maar kan het soms wat ingewikkelder zijn, je hebt de baby op de arm, dan geef je die aan ouder. In plaats van in de box leggen, ouder haalt kind uit de box. Wanneer kind in de box ligt vragen we ouder het er uit te halen. Beetje dat idee. En als kinderen tijdens het eten en spelen gewezen wordt op 1,5 meter afstand vind ik dat schandalig en zorgelijk.
Maar dat is bij ons niet het geval.
Ze zijn flexibel en trekt allemaal vast weer snel bij dus ik verwacht geen lange termijn schade ofzo. Echter vragen we nu echt wel veel van ouders én van kinderen en dat is echt wel heel erg teveel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. -W- Wat een teleurstelling vooral voor haar zelf. Dan kan je iets en lukt het opeens niet meer.
Hier laatst ook, jongetje wat nu halve dagen kdv halve dagen middag bso draait in zijn broek geplast. Ik heb echt ALLE vertrouwen in de flexibiliteit van kinderen maar dit alles moet niet te lang duren. Denk dat misschien de impact op de sociale ontwikkeling van kinderen nog onderschat gaat zijn.
En het stukje van DE zet me wel aan het denken, Dat ze op sommige opvang dus wel de 1,5 hanteren, ook bij kinderen. Het was niet eens in me opgekomen. Niet goed voor hechtende baby's.
Zou ik ook lekker los laten als toko zijnd, te moeilijk, en kinderen hebben aanraking en nabijheid nodigquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar![]()
Met spelen en eten afstand houden was in het bericht-de voor de NSO-kinderen, maar alsnog
Ja jij mag zeker niet klagen met dat team daar! En wat ontzettend lief die taarten, zal gewaardeerd worden. Bij ons opeens een stoepkrijt bericht van 2 kinderen op de stoep, echt zoiets gaat in de groepsapp en iedereen smelt. Dus dank voor de taarten namens de collega's elders.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk zulke acties van die kleintjes![]()
Mag hij niet de tuin in?
En ja joh, superleuk. Koos heeft taarten gebakken en langs gebracht bij de crèche, zulke topwijffies en topgasten daar![]()
Leek me alleen te moeilijk voor die kleine hier om mee te gaan zwaaien. Want die mist hen enorm
Ik hoop echt, en dat is uit de grond van mijn hart dat er geen enkele opvang zo met de kinderen omgaat. En anders mogen ze wat mij betreft sluiten. Voorgoed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar![]()
Met spelen en eten afstand houden was in het bericht-de voor de NSO-kinderen, maar alsnog
Snap ik wel, jij lijkt me echt wel een lief leuk mensquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja jij mag zeker niet klagen met dat team daar! En wat ontzettend lief die taarten, zal gewaardeerd worden. Bij ons opeens een stoepkrijt bericht van 2 kinderen op de stoep, echt zoiets gaat in de groepsapp en iedereen smelt. Dus dank voor de taarten namens de collega's elders.
Ik heb hem vrijdag geloof ik, wel even bij me in de tuin gelaten. Maar dan moet ik er echt bij zitten, het joch is anderhalf en het staat nog steeds behoorlijk vol met brandnetels. Maar het KDV heeft echt een fantastische tuin alleen hij wil bij mij.
Naja.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik wel, jij lijkt me echt wel een lief leuk mens
Ik ben zo blij dat het mijn werk is en niet mijn leven. Dat je dan ongevraagd van die vervelende kinderen in je tuin krijgt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:38 schreef Molo het volgende:
Hier dus nu een paar buurtkinderen van het blok die ik tot voor kort niet kende. En wij hebben nu een trampoline, dus die komen steeds langs...
En gillen en krijsen en gaan grenzen opzoeken
Laat ik het zo zeggen... Ik ben geen kindervriend en respect als je het kunt enzo. En ik vind het prima ook dat ik gisteren te horen kreeg van die kinderen dat ik zo streng was
Prrrrrima
En dan daarna als ze weg zijn weet extra blij met en trots op mijn eigen chickie, wat een verademing tov andere kinderen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:38 schreef Molo het volgende:
Hier dus nu een paar buurtkinderen van het blok die ik tot voor kort niet kende. En wij hebben nu een trampoline, dus die komen steeds langs...
En gillen en krijsen en gaan grenzen opzoeken
Laat ik het zo zeggen... Ik ben geen kindervriend en respect als je het kunt enzo. En ik vind het prima ook dat ik gisteren te horen kreeg van die kinderen dat ik zo streng was
Prrrrrima
En dan daarna als ze weg zijn weet extra blij met en trots op mijn eigen chickie, wat een verademing tov andere kinderen![]()
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja.![]()
Bedankt, ben niet zo goed in complimentjes.
En ik ben ook altijd blij als ik jou weer even zie posten. Ik vind je altijd een fijne bijdrage in dit topic. Maar je schreef eerder al dat je het zo enorm druk hebt deze dagen. Hoop ook voor jou en je draak dat het snel weer rustiger en normaler wordt.
Ja man, kutkinderen, opbokkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het mijn werk is en niet mijn leven. Dat je dan ongevraagd van die vervelende kinderen in je tuin krijgt.
Doe je wel eens even in je uppie een stuk wandelen? Of fietsen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Thanks
En mja, behoorlijk overladen met alles ja, vol hoofd, lege batterij zeg maar.
Neem a.s. woensdagmiddag even vrij van werk om te chillen met die kleine. Aandacht voor haar. En op tijd slapen voor mij want afgelopen week weer veel te weinig van gekomen.
Dus kan hopelijk is dit snel eindig en normaler
Thuiswerken zelf vind ik no problem, met peuter echter niet te doen
Zit ik met twee tabellen voor mijn neus en een kwartier later denk ik 'mja, dit wordt niks zo qua concentratie'![]()
This shall pass too
Zo vaak mogelijk ja, maar komt effectief op twee keer per week neerquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je wel eens even in je uppie een stuk wandelen? Of fietsen?
Misschien dat iets opschroeven. 2x per week alleen zijn is echt te weinig lijkt me. Begrijp dat het lastig te organiseren is hoor maar wel belangrijk!quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo vaak mogelijk ja, maar komt effectief op twee keer per week neer
Normaal vaker, want hier altijd erg nodig om even alleen te zijn
Hahaha, ditquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos vindt het dus heel gezellig en iedereen leuk, ik.... niet
bij al die dingen geldt: gebruik gezond verstand en houd zoveel mogelijk 1,5m afstand, duh..quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
1,5 meter afstand houden bij een baby van 10 maanden? Succes, echt.
Gaat nu even niet, anders had ik het gedaanquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dat iets opschroeven. 2x per week alleen zijn is echt te weinig lijkt me. Begrijp dat het lastig te organiseren is hoor maar wel belangrijk!
Horror jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, dit![]()
Mwah, ik heb het soms wel te doen met mijn man. Ik ga gewoon nog 3 dagen per week naar m'n werk toe, hij zit al weken thuis te werken. Hij is echt zo blij als ik thuis ben, niet continu aan-staan vanwege Bas.
Herkenbaar. Ik ben ook een leukere moeder als ik ook regelmatig even wat tijd alleen heb. En dat hoeft echt niet veel te zijn, maar het is wel nodig.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Horror ja
Vind mijn kind leuk, maar mezelf ook
Hier wel veel eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben ook een leukere moeder als ik ook regelmatig even wat tijd alleen heb. En dat hoeft echt niet veel te zijn, maar het is wel nodig.
Ja is stukje makkelijker, al zullen die zich ook wel vervelen soms?quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:58 schreef Koen66 het volgende:
wel blij dat die van mij zichzelf wel vermaken
jazeker, ze zouden er intussen aardig wat voor over hebben dat alles weer normaal zou zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is stukje makkelijker, al zullen die zich ook wel vervelen soms?
Valt mee zo te zien.quote:
Bij ons hielden we ons er redelijk aan, tot die ene collega videobelde en mijn andere collega's in mijn nek hingenquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
bij al die dingen geldt: gebruik gezond verstand en houd zoveel mogelijk 1,5m afstand, duh...
ook op mijn werk: werkplekken staan we wel 1,5m uit elkaar maar soms moeten we supplies hebben, magazijn in ed, ja dan lukt het niet altijd maar dat probeer je wel te voorkomen
Nope, zo koeien melkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 05:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogge, ook al zo'n vertieft slaapritme?
Altijd fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |