Wtfquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Ik belandde net op vieze ranzige chinese eet tiktoks.... hoe ik dat had weet ik niet
Echt Chinees eten is dan ook amper binnen te houden voor westerlingen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Ik belandde net op vieze ranzige chinese eet tiktoks.... hoe ik dat had weet ik niet
Ja met van die half levende zeedieren die dan smakelijk 'weggevroten' worden door een iel meisje vol in de make-up....quote:
Weet ik het.... allemaal smut en sappen...quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Overal zit sowieso dikke amper gekookte aal bij.
Welcome to the world Covid-19quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja met van die half levende zeedieren die dan smakelijk 'weggevroten' worden door een iel meisje vol in de make-up....
Kan er niet naar kijken....
Nee die leeftijd ben ik ontstegenquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
had jou eigenlijk wel met een treintjes dekbed verwacht Fles
Pas jij hier lengte technisch in?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
VIER minuten werk. En flink wat stof doen opwaaien![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
De eerste nacht dat ik van varen thuis kom slaap ik altijd bij m'n ouders.
Want zelf niks in huis etc. etc. is 'handiger'. Dan legt mn ma altijd een piratendekbed op
ff pic zoeken
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
De eerste nacht dat ik van varen thuis kom slaap ik altijd bij m'n ouders.
Want zelf niks in huis etc. etc. is 'handiger'. Dan legt mn ma altijd een piratendekbed op
ff pic zoeken
Dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
ik ben 180 maar hang met een bed van 200 altijd met mn voeten over de rand
Denk je dat? Ik heb al jaaaaaaren 220 en moet altijd naar de beddenzaak voor spul.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
ik ben 180 maar hang met een bed van 200 altijd met mn voeten over de rand
heb nu 210x180 maar had beter 220x180 genomen.. makkelijker om beddengoed voor te vinden.
Waarom geel, waarom?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
VIER minuten werk. En flink wat stof doen opwaaien![]()
210 is een kutmaat. 220 is overla op internet te vindenquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik heb al jaaaaaaren 220 en moet altijd naar de beddenzaak voor spul.
Stoffen en hij is beroemdquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mensen en rode leren bank?
Weet ik veel, slaap ik lekker onder. Zal wel gekregen, geërfd of goedkoop geweest zijn. It serves the purpose. Kleur is totaal onbelangrijk.quote:
idd.. materiaal welquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, slaap ik lekker onder. Zal wel gekregen, geërfd of goedkoop geweest zijn. It serves the purpose. Kleur is totaal onbelangrijk.
Niemand durft er echt op te zitten want die kennen teveel verhalenquote:
uit Guillermo de Gerbil?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand durft er echt op te zitten want die kennen teveel verhalen![]()
Maar ik ben eraan gehecht, ik ga nu een naam kiezen, Guillermo
Whehehe, Dit klinkt inderdaad als een bank met vlektyfusquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand durft er echt op te zitten want die kennen teveel verhalen![]()
Maar ik ben eraan gehecht, ik ga nu een naam kiezen, Guillermo
Ik heb een keer een gehad die plakte.... Ik ging voor de 'leuk' verder niet gekeken was het zo'n vieze synthetische *ril*quote:
ik neem eigenlijk alleen maar katoen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gehad die plakte.... Ik ging voor de 'leuk' verder niet gekeken was het zo'n vieze synthetische *ril*
ah bah ja da's niks iddquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gehad die plakte.... Ik ging voor de 'leuk' verder niet gekeken was het zo'n vieze synthetische *ril*
Percal of twillquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik neem eigenlijk alleen maar katoen.
* FranticDJ heeft het nogal snel warm..
en wordt dan ook wel eens badend wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |