quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Zonde wel, het is een prachtige dame mét inhoud.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ze heeft geen keus, want die kerel geeft 0,0 input
Welke?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zonde wel, het is een prachtige dame mét inhoud.
En ze weet ook precies wat ze wil en staat met haar beide benen in de grond.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zonde wel, het is een prachtige dame mét inhoud.
Blondie, die nu op de stoel zit.quote:
Maar wat als een vrouw wil betalen en dan “nee” zegt. Is het dan ook niet meteen “ze betaalt maar wilt me niet meer zien, wat een bitch”.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ze heeft tenminste betaald, kan je van vele valse dozen niet zeggen.
Niet zulke moeilijke vragen stellen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat als een vrouw wil betalen en dan “nee” zegt. Is het dan ook niet meteen “ze betaalt maar wilt me niet meer zien, wat een bitch”.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen.
Niks mis mee en ze waren niet vervelend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Beste vrienden for life. Maar geen relatie.
Oké Harry.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks mis mee en ze waren niet vervelend.
Net als die First Dates voor BN'ers, alsof er mensen zijn die niet weten dat ze bijv. Giel Beelen voor zich hebben zitten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een deel nep is? Dat geloof ik wel.
quote:
Volgens mij komt ze zelf ook vrij ver in die categoriequote:Op maandag 20 april 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Arme meid ziet gelijk dat het een sjonnie is.
Dat.quote:Op maandag 20 april 2020 19:33 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze zelf ook vrij ver in die categorie
Ze twijfelt of ze niet vergeten is om het gas uit te draaien.quote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef itchycoo het volgende:
Ze kijkt een beetje verdwaasd/verbaasd uit haar ogen
Het had leuk geweest als ze dat zielige muziekje eronder hadden gezet.quote:
Nou een lekkere skinny jeans vind ik toch wel verdomd aantrekkelijk.quote:
Bij vrouwen ja.quote:Op maandag 20 april 2020 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Nou een lekkere skinny jeans vind ik toch wel verdomd aantrekkelijk.
Iedereen wordt mooier met een goeie skinnyquote:
I beg to differquote:Op maandag 20 april 2020 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen wordt mooier met een goeie skinny
De in ontvangstname was ook lekker hartelijkquote:Op maandag 20 april 2020 19:44 schreef itchycoo het volgende:
Ah zo subtiel en sensitief hoe hij die chocolaatjes gaf![]()
quote:Op maandag 20 april 2020 19:46 schreef itchycoo het volgende:
Het gaat over kippen en mevrouw leeft helemaal op
Ze is immers die oude fiets waarop ze het leren.quote:Op maandag 20 april 2020 19:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Die kapster weet wel te flirten, I like it.
Leuke vrouw. Hij is veel te burgerlijk voor haar.quote:Op maandag 20 april 2020 19:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze is immers die oude fiets waarop ze het leren.
Eens hoor. Ik zit maar wat te geinen.quote:Op maandag 20 april 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke vrouw. Hij is veel te burgerlijk voor haar.
quote:
Ik niet.quote:Op maandag 20 april 2020 19:57 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zou zo een avondje kunnen vullen met deze kapster, lekkere prater.
En straks bij opsporing verzocht.quote:Op maandag 20 april 2020 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Leuk Surinaams, leuk kleurtje, leuk basketball.
Zij lijkt mij nou zo’n eeuwige vrijgezelquote:Op maandag 20 april 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Zij is enorm zelfstandig en hij is al eeuwen in relaties en luiers verwikkeld. Nul match.
Ze had wel iets van een aseksueel.quote:Op maandag 20 april 2020 19:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zij lijkt mij nou zo’n eeuwige vrijgezel
Zou best kunnen ja. Maar niet omdat ze stom is maar omdat ze de drang naar het vaste leven niet heeft.quote:Op maandag 20 april 2020 19:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zij lijkt mij nou zo’n eeuwige vrijgezel
Ja.quote:
Scherpquote:Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef itchycoo het volgende:
Google search: vragen om te stellen tijdens de date.
Resultaat 1: Voor welk eten kan ik jou ‘s nachts wakker maken?
Hij heeft wel een dragstem, zou me niet verbazen als die hormonen slikt.quote:Op maandag 20 april 2020 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
Niet drag maar ik doe wel een pruik op en een jurk aan
Haha.quote:Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef itchycoo het volgende:
Google search: vragen om te stellen tijdens de date.
Resultaat 1: Voor welk eten kan ik jou ‘s nachts wakker maken?
Ja!quote:Op maandag 20 april 2020 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt wel of die gozer een allergische reactie heeft gehad op een bijensteek in zijn gezicht.
We hebben ergere mannen gehadquote:Op maandag 20 april 2020 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik kots echt van dit soort aanstellerige homo’s.
sowquote:Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef NevermindTheName het volgende:
[..]
Hoe krijg je deze woorden uit je bek, jezus.
Ik had het over die vorige, niet die kinderfysio.quote:Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Heerlijk, dat gegil en gekrijs en getwerk de hele tijd.
Niveautje weer dit.quote:
Ik ook, ik vergelijk zequote:Op maandag 20 april 2020 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik had het over die vorige, niet die kinderfysio.
Ze heeft een prachtig figuur, jammer dat zij (Zowy) er dan zo bij hangt.quote:
Pierre Wind na Crossfitquote:Op maandag 20 april 2020 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik kom maar niet van Pierre Wind af. Bah.
Bij Zowy moet ik aan Fidan denken.quote:Op maandag 20 april 2020 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik kom maar niet van Pierre Wind af. Bah.
Oh ja, die is wel leuk om te zien.quote:Op maandag 20 april 2020 20:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Bij Zowy moet ik aan Fidan denken.
Nee. Wel van dat het met the A-team wederom goed is afgelopenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef itchycoo het volgende:
Iedereen nog zo onder de indruk van de persconferentie?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Dierckxsens het volgende:
[..]
Nee. Wel van dat het met the A-team wederom goed is afgelopen
We were therequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef KennyPowers het volgende:
Niemand kijkt dus we krijgen 5 matches vandaag
quote:
Ik had eigenlijk gehoopt dat toen zij vroeg “hoe heet je dochtertje dan?”, dat hij zou zeggen: “dat staat er toch?!”quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Niet runen kennen
Ik kijk nog wat terug...
Zijn ze allebei te aardig voor om dat te doen of te horen te krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:58 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat toen zij vroeg “hoe heet je dochtertje dan?”, dat hij zou zeggen: “dat staat er toch?!”
Haha, 'smerige Strontboer!'quote:Op woensdag 22 april 2020 19:34 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haha als deze date daarom ontspoort
Lekker sport kijkenquote:Op woensdag 22 april 2020 19:37 schreef tralalala het volgende:
Stel je haar voor zonder die debiele bril. fap fap
1950 wilde z'n bril terug idd.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:37 schreef tralalala het volgende:
Stel je haar voor zonder die debiele bril. fap fap
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:38 schreef itchycoo het volgende:
Containerplanner.
Ene week grijs. Andere week groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |