SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het wipje met de man in de douche?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoofd gemakeupt. Nu nog echte kleding aan.
jemagradenwaarikwélzininhad
Ik durf niet te raden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat tof! Hoewel ik mijn basis toch vrijwel zeker altijd in Nederland wil houden, zou het ook wel de ultieme droom zijn om een paar jaar op die manier te werken en dan en beetje de hele wereld over te hopsen. Misschien, ooit, wie weetquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies. een oud klasgenote woont zo al jaren in Hong Kong en werkt precies op die manier.
kleding aantrekken is overrated.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
tja ik moet een vaste werkplek hebben.. ik ben denk ik ook te ongedisciplineerd om volcontinue te thuiswerken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat tof! Hoewel ik mijn basis toch vrijwel zeker altijd in Nederland wil houden, zou het ook wel de ultieme droom zijn om een paar jaar op die manier te werken en dan en beetje de hele wereld over te hopsen. Misschien, ooit, wie weet.
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat tof! Hoewel ik mijn basis toch vrijwel zeker altijd in Nederland wil houden, zou het ook wel de ultieme droom zijn om een paar jaar op die manier te werken en dan en beetje de hele wereld over te hopsen. Misschien, ooit, wie weet.
Die is er niet eens op 't moment.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het wipje met de man in de douche?
Kakzooi was te laat.quote:
Eerst maar eens een vast contract regelenquote:
Lekker freelance joh.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerst maar eens een vast contract regelen.
Niks mis meequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik chill 'm dus nog steeds in m'n vloerkleerdoutfit.
Ik moet nog naar buiten vandaag.quote:
is dat niet veel te warm nu?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik chill 'm dus nog steeds in m'n vloerkleerdoutfit.
Trui is weg, zat nog een bandshirt onder.quote:
Wat is een bandshirt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trui is weg, zat nog een bandshirt onder.
Shirt-met-bandlogo.quote:
oh, hier werden die gewoon door tokkies verkocht.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die die Hiawatha indianen altijd verkopen op braderieën enzo
dat had ik vroeger ook. tot iemand die ritueel verbrandde :/quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
Mijn collega heeft een zwak voor Hawaïshirts, ook mooi
ik heb een collega met truien van winnie de pooh.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
Mijn collega heeft een zwak voor Hawaïshirts, ook mooi
Hij heeft er velen, en videobelt er rustig meer terwijl hij met allemaal hotemetoten zit te vergaderen. Love itquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat had ik vroeger ook. tot iemand die ritueel verbrandde :/
Een man?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een collega met truien van winnie de pooh.
het kan altijd erger.
ja ik droeg ze ook altijdquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij heeft er velen, en videobelt er rustig meer terwijl hij met allemaal hotemetoten zit te vergaderen. Love it
We hadden hier vanmorgen een draaiorgel voor de deurquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:55 schreef Bos81 het volgende:
Leuk. er is nu live muziek in de binnentuin van de laagbouw. Niet helemaal mijn muziek, maar het zorgt wel voor sfeer...
Je moet wat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
We hadden hier vanmorgen een draaiorgel voor de deur
Die rijdt hier nu alle straten door nu de markten er niet meer zijn
Dit is wel iets beter dan orgel muziek. Gewoon een zangeres met een begeleider op gitaarquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Awwwwquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik had Sjefke even op het balkon laten komen, wil die mafkees door een niet open te zetten raam naar binnen![]()
Zag er super knullig/grappig uit
Vanaf de 12e verdieping een paar euros in de richting van de draaier smijten, gaat ie blij wordenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:
Was wel geinig, zat in gesprek en hoorde een pokkeherrie. Collega's 'wat is dat voor geluid bij jou??'quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is wel iets beter dan orgel muziek. Gewoon een zangeres met een begeleider op gitaar
zo word je wel snel oudquote:
WTFquote:
Mijn huis heeft maar drie lagenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf de 12e verdieping een paar euros in de richting van de draaier smijten, gaat ie blij worden
Stuur haar hier heenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
heb mijn tante het huis uit gezet. ze wilde het terras gaan schrobben
Domme keus denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
heb mijn tante het huis uit gezet. ze wilde het terras gaan schrobben
is helemaal niet goed voor haar,. rug problemen., loopt mank vanwege knie.quote:
haha ja die hoeft niet zo lang meer als jij!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh ook al bijna een senior :p
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
haha ja die hoeft niet zo lang meer als jij!
Dan niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is helemaal niet goed voor haar,. rug problemen., loopt mank vanwege knie.
Nu komt ze alsnog helpen met grofvuil de 20ste. nee zeggen heeftgeen nut want ze komt toch
Moet wel door kunnen werken ofnietdan.quote:
Hoe is het met je kast?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is helemaal niet goed voor haar,. rug problemen., loopt mank vanwege knie.
Nu komt ze alsnog helpen met grofvuil de 20ste. nee zeggen heeftgeen nut want ze komt toch
Bonkquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik had Sjefke even op het balkon laten komen, wil die mafkees door een niet open te zetten raam naar binnen![]()
Zag er super knullig/grappig uit
Ja, wat is het nut anders?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Moet wel door kunnen werken ofnietdan.
Uitstraling, ben jij het?quote:
Reroute tante bitterbal [ENTER]quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:10 schreef Fogel het volgende:
Mijn terras maakt zichzelf niet schoon verdomme...
Dat net niet.. Wel met zijn pootje tegen het raam aan duwen..quote:
quote:
Kruip je onder hem door.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Help, ik heb al de hele tijd dorst maar ik kan niet naar de keuken, want zodra ik beweeg zit ik in de belangrijke presentatie van mijn vriend.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Help, ik heb al de hele tijd dorst maar ik kan niet naar de keuken, want zodra ik beweeg zit ik in de belangrijke presentatie van mijn vriend.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Zelfreinigend terras klinkt wel als een gat in de marktquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:10 schreef Fogel het volgende:
Mijn terras maakt zichzelf niet schoon verdomme...
Zelftuinierende tuin gaarne.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfreinigend terras klinkt wel als een gat in de markt
Haagsiequote:
Gewoon doen, doet iedereen toch nowadaysquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, fantastischquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zitten jullie ook te klooien met die achtergrondjes in Teams?
![]()
![]()
Heb je je ballonnen nog? Of wat was het voor kleurige aids?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, fantastisch![]()
![]()
![]()
Ik werk hier ook weer met Teams maar moet zeggen dat een volledig account en goede inrichting het wel 3 miljard keer beter maken
Plus idd die achtergrondjes
Nu alleen nog een goede functionaliteit voor de digitale vrijdagmiddagborrel met spelletjes en multiple mensen in beeld mogelijk
quote:
Ik hoor hem toevallig net "doeidoei" zeggen, Man, die presentatie duurde langquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon doen, doet iedereen toch nowadays
Oh nee dat nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zitten jullie ook te klooien met die achtergrondjes in Teams?
![]()
![]()
Ik reageer even in het originele topic, omdat ik die reeks niet kenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik duim voor je![]()
Bij ons werd er al redelijk veel remote gewerkt omdat je als consultant veel onderweg bent. Maar nu denk ik dat er bij ons om kosten te besparen ook veel meer met video gewerkt gaat worden in de toekomst, want het kan dus gewoon. En dan zou ik graag de dagen dat ik normaal op reis ben gewoon thuis werken.
Een die de katten van de buren reinigtquote:
Ik stapte erna dus per ongeluk meeting met mijn manager in met die para-ballonnen jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je je ballonnen nog? Of wat was het voor kleurige aids?
Dat eerste is wat mij betreft inderdaad een goeie optie.quote:
Ik vind echt dat dat soort miepregels nu niet geldend meer zouden moeten zijn, en gewoon helemaal weg met dat soort vormgeneuk hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor hem toevallig net "doeidoei" zeggen, Man, die presentatie duurde lang.
Normaal doe ik dat ook wel gewoon, maar dit was met een grote klant en alles moest netjes en blabla je kent het wel.
[..]
Oh nee dat niet. Een van mijn eigen collega's zette laatst wel een baardfilter aan in de hoop dat iedereen dacht dat hij een coole stoppelbaar gekregen had, maar dat werkte niet zoals hij hoopte
.
[..]
Ik reageer even in het originele topic, omdat ik die reeks niet ken.
Klinkt alsof er bij jullie ook wel het een en ander gaat veranderen dan, yay!
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stapte erna dus per ongeluk meeting met mijn manager in met die para-ballonnen ja![]()
Je kunt ook voor een klaslokaal kiezen
Hadden we van de week voor de gein gedaan, was de docent helemaal in de war want die dacht dat meerderen bij elkaar in één ruimte zaten![]()
Mijn mentale leeftijd speelt weer op af en toe
'reinigt'quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een die de katten van de buren reinigt
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier ging laatst iemand per ongeluk een meeting in met de eierfilter aan, even kijken of ik hem kan vinden.
Relnichtquote:
Pics?!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:29 schreef Karzai het volgende:
Goedemiddag, keukentje is weer wat verder af, de apparatuur zit er allemaal in
Morgen is het wel klaar denk ik
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:29 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk hoor, ligt best lekker, snel droog, en ik heb er nog nooit wat aan hoeven doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat eerste is wat mij betreft inderdaad een goeie optie.
Oh sorry haha, ik het verkeerde topic gepostquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor hem toevallig net "doeidoei" zeggen, Man, die presentatie duurde lang.
Normaal doe ik dat ook wel gewoon, maar dit was met een grote klant en alles moest netjes en blabla je kent het wel.
[..]
Oh nee dat niet. Een van mijn eigen collega's zette laatst wel een baardfilter aan in de hoop dat iedereen dacht dat hij een coole stoppelbaar gekregen had, maar dat werkte niet zoals hij hoopte
.
[..]
Ik reageer even in het originele topic, omdat ik die reeks niet ken.
Klinkt alsof er bij jullie ook wel het een en ander gaat veranderen dan, yay!
fotosquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:29 schreef Karzai het volgende:
Ben ikquote:
Tof!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:29 schreef Karzai het volgende:
Ja mee eens hoor, ik zou echt niet op zijn werkplek kunnen werken. Doe mij maar informeel, gezellig en toch productiefquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind echt dat dat soort miepregels nu niet geldend meer zouden moeten zijn, en gewoon helemaal weg met dat soort vormgeneuk hoor.
Hoppa, leven![]()
Tevens had mijn collega met bruin haar en bruine ordners op de achtergrond vanmorgen ineens helemaal geen haar meer door de blur functie
Die noemden ze in de vergadering daarom 'vleespet'
Wat collega's en ik hebben Snap Filter gedownload, het is een programma van Snapchat waarmee je allerlei gekke filters kan instellen. Daarna kun je je camera met filter in ieder programma gebruiken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed
Is dat ook Teams? Zo ja, ga ik even zeuren bij ICT of we die ook kunnen krijgen
Tofquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier achter een mobiele shishadrive in gestart
Jaaa, het "hoe krijg ik die aardappel weg" berichtje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor, ik zou echt niet op zijn werkplek kunnen werken. Doe mij maar informeel, gezellig en toch productief.
Hahaha, die filter ken ik ja, werkt perfect zolang je volledig stil zit.
[..]
Wat collega's en ik hebben Snap Filter gedownload, het is een programma van Snapchat waarmee je allerlei gekke filters kan instellen. Daarna kun je je camera met filter in ieder programma gebruiken.
Deze was het dus.
[ afbeelding ]
Er zitten gewoon echt heel veel filters bij waarmee je niet per ongeluk een meeting in wil gaan.
[ afbeelding ]
Hier komt door de tijd na heel veel overwegingen kunstgras in de voortuin. Paadje van keitjes in beton erbij, één appelboompje, hekje erom en klaarquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, ligt best lekker, snel droog, en ik heb er nog nooit wat aan hoeven doen.
Oh jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaaa, het "hoe krijg ik die aardappel weg" berichtje.
En dan klaar?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:33 schreef Karzai het volgende:
als het klaar is stuur ik wel weer een foto,
Helaas gingen de deurtjes van de koelkast kast niet helemaal dicht omdat ie wat te ver naar voren stond vanwege de stekker, die hebben we er maar af gehaald.
Moesten een onderkastje verplaaten die stond niet goed
maar afzuigkap hangt, koelkast, oven en wasmachine staan ook op hun plek
Nu nog gasstel aansluiten afvoer goed zetten, gootsteen erin kraan en het keukenbladblad
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:33 schreef FranticDJ het volgende:
Zoude meubelwinkel hier meelezen. Ze willen nu maandag de tafel komen brengen
Hier ga ik het stuk gras dat "boven" ligt vervangen door grind. Met een houten pad ernaast, zodat de ingang rechtsom gaat ipv nu linksom. Doe toch niks met dat gras.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier komt door de tijd na heel veel overwegingen kunstgras in de voortuin. Paadje van keitjes in beton erbij, één appelboompje, hekje erom en klaar![]()
Gewoon grote opruiming. Is toch allemaal ingecalculeerd, hier net zo trouwensquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:32 schreef Fogel het volgende:
Meanwhile, in Sweden...
[ afbeelding ]
"Niks aan de hand bij ons hoor, het dagelijkse leven gaat door en we hebben niet zoveel last van corona".
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja. Ik geloofde dat eerst dus echt niet. En toen kwam er twee dagen later een collega per ongeluk als ei de vergadering binnen
.
Ja, dankzij dat je dat zei, ben ik erover gaan nadenken. Want Joop wil wel gras, maar dat wil 'ie al 7 jaar en het is nog steeds een bende.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier komt door de tijd na heel veel overwegingen kunstgras in de voortuin. Paadje van keitjes in beton erbij, één appelboompje, hekje erom en klaar![]()
Ik dacht eerst van 'hoezo faal je zo hard dat dat niet lukt', maar toen bedacht ik me dat mensen sukkels zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja. Ik geloofde dat eerst dus echt niet. En toen kwam er twee dagen later een collega per ongeluk als ei de vergadering binnen
.
Doet me denken aan dat filmpje met die touringcarsquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:32 schreef Fogel het volgende:
Meanwhile, in Sweden...
[ afbeelding ]
"Niks aan de hand bij ons hoor, het dagelijkse leven gaat door en we hebben niet zoveel last van corona".
Het is bij ons soms ernstig formeel, maar ook daar zijn nu de ongeschreven regels anders, want thuiswerken met kinderen, partners en huisdieren erbijquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor, ik zou echt niet op zijn werkplek kunnen werken. Doe mij maar informeel, gezellig en toch productief.
Hahaha, die filter ken ik ja, werkt perfect zolang je volledig stil zit.
[..]
Wat collega's en ik hebben Snap Filter gedownload, het is een programma van Snapchat waarmee je allerlei gekke filters kan instellen. Daarna kun je je camera met filter in ieder programma gebruiken.
Deze was het dus.
[ afbeelding ]
Er zitten gewoon echt heel veel filters bij waarmee je niet per ongeluk een meeting in wil gaan.
[ afbeelding ]
Prettig!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:36 schreef mschol het volgende:
bevestiging binnen dat niet gebruikte hotelovernachting bij disney volledig vergoed wordt
Disney zal nog wel goed in de slappe was zittenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik waardebonnen verwacht inmiddels(ook prima overigens)
Ja, als het maar niet definitief "doeidoeigeld" is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik waardebonnen verwacht inmiddels(ook prima overigens)
Fijn dat ze er zo veel rekening mee houden!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is bij ons soms ernstig formeel, maar ook daar zijn nu de ongeschreven regels anders, want thuiswerken met kinderen, partners en huisdieren erbij
En Jezus, dat ei is ook echt nog behoorlijk vunzig uit te leggen ook
Helaas niks zelf te installeren dus dat wordt m niet hier. Jammer!
Dat idd, al gaat dat dadelijk ook voorkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als het maar niet definitief "doeidoeigeld" is.
disney parijs staat er bekend om niet goed in slappe was te zittenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Disney zal nog wel goed in de slappe was zitten
Ja snap ik wel, is alleen maar onderhoud en weinig bruikbaar danquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier ga ik het stuk gras dat "boven" ligt vervangen door grind. Met een houten pad ernaast, zodat de ingang rechtsom gaat ipv nu linksom. Doe toch niks met dat gras.
idd, al had ik mij daar ook beetje op ingesteld; was 'maar' ~200 euro maar tochquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als het maar niet definitief "doeidoeigeld" is.
Hoe? Heb een boeking voor eind juni... voorlopig bericht is dat ik het kostenloos kan verzetten, that's it.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:36 schreef mschol het volgende:
bevestiging binnen dat niet gebruikte hotelovernachting bij disney volledig vergoed wordt
nee, maar dat zal wel van de grote 'Disney' pot afgaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
disney parijs staat er bekend om niet goed in slappe was te zitten
Via vouchers?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe? Heb een boeking voor eind juni... voorlopig bericht is dat ik het kostenloos kan verzetten, that's it.
Het is wel leuker als je daarmee daadwerkelijk wat kan in plaats van dat het in rook opgaat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
idd, al had ik mij daar ook beetje op ingesteld; was 'maar' ~200 euro maar toch
Heb geen problemen met waterafvoer.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, is alleen maar onderhoud en weinig bruikbaar dan
Zorgt grint ook voor betere waterafvoer daar?
Wij wonen hier al elf jaar met het idee 'gras in de voortuin is wel 'leuk'quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dankzij dat je dat zei, ben ik erover gaan nadenken. Want Joop wil wel gras, maar dat wil 'ie al 7 jaar en het is nog steeds een bende.
Je hebt een voortuin? Ik dacht dat jullie een bos voor het huis hadden?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij wonen hier al elf jaar met het idee 'gras in de voortuin is wel 'leuk'
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja, je hebt de tuin gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij wonen hier al elf jaar met het idee 'gras in de voortuin is wel 'leuk'
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het mij niet meer heel goed herinneren, maar volgensmij was ie vrij leeg....quote:
Vol met onkruid en naalden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet meer heel goed herinneren, maar volgensmij was ie vrij leeg....
Weinig rekening mee houden, is puur overmacht, als je het strikter wilt, dat gaat gewoon nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fijn dat ze er zo veel rekening mee houden!
En misschien is het maar beter dat je het niet kunt installeren, het is best een kloteprogramma eigenlijk als je je camera ook nog serieus moet gebruiken.
Die wil ik niet. Als ik nu niet kan gaan, ga ik gewoon helemaal niet.quote:
Bos hout voor de deur jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt een voortuin? Ik dacht dat jullie een bos voor het huis hadden?
mijn boekeing was 13 maart;quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe? Heb een boeking voor eind juni... voorlopig bericht is dat ik het kostenloos kan verzetten, that's it.
uiteindelijk vermoed ik dat wel ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar dat zal wel van de grote 'Disney' pot afgaan
eens; al zie ik mijzelf ook echt wel weer een keer een disneyhotel boeken (ookal is dat echt veel duurder tov hotels in de buurt)quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel leuker als je daarmee daadwerkelijk wat kan in plaats van dat het in rook opgaat.
Hier net zo, ik snap gerust wel dat bepaalde kosten gewoon gemaakt zijn, en dus weg, maar wat ik terug kán krijgen, krijg ik graag terug.
Ah, da's wel een verschil inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn boekeing was 13 maart;
verblijven tot 1 juni kon je probleemloos annuleren daarna golden andere regels toen dit begon
[..]
uiteindelijk vermoed ik dat wel ja.
[..]
eens; al zie ik mijzelf ook echt wel weer een keer een disneyhotel boeken (ookal is dat echt veel duurder tov hotels in de buurt)
sowiesow een jaarkaart die verlengt wordt zolang het park dicht is
Ben ik nooit geweestquote:
Lekker, een goeie bos hout voor de deur.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Bos hout voor de deur ja![]()
Mijn buurvrouw van straten verder vroeg of ik tegels gelegd had ipv gras en mos wat er eerst lag![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die wil ik niet. Als ik nu niet kan gaan, ga ik gewoon helemaal niet.
was voor mij ook last minute besluit niet te gaan: op de avond voor vertrek: jaarpas avond geannuleerd (volgende avond) vrijdag op zaterdag een overnachting en die zaterdag was het park ook nog eens dicht...quote:
Altijd leuk, zo'n envelopje met geld voor jezelfquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Oppleuren met je vouchers
Vandaag geld binnen van mijn extended Londen tripje. Toch mooi ¤660,- terug![]()
Ja het was vrij ergquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker, een goeie bos hout voor de deur.
En ik snap je buurvrouw
Yesssquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n envelopje met geld voor jezelf
Mijn trip was 9 weken terug. Wanneer was Rhodos?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb anders nog wel vouchers staan voor het snoepweekendje Engeland van vorige maand.
En nog steeds niet die ¤ 630 van Rhodos binnen.
Ik moet misschien eens achter mijn geld van Riga aan. Zowel AirBaltic als Radisson hotels hebben bevestigd (weken geleden al) dat ze mijn geld terugstorten maar heb daar nog niks van gezien. Ik snap dat ze het druk hebben, maar het begint nu toch stiekum wel erg lang te duren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Oppleuren met je vouchers
Vandaag geld binnen van mijn extended Londen tripje. Toch mooi ¤660,- terug![]()
daadwerkelijk het geld terug gaat ook nog even duren heb ik begrepen uit de mail, prima.. ik heb zwart op wit dat ik wel geld zou moeten krijgen..quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb anders nog wel vouchers staan voor het snoepweekendje Engeland van vorige maand.
En nog steeds niet die ¤ 630 van Rhodos binnen.
heb ik eind maart geannuleerd. Ik had uiterlijk vandaag het geld binnen moeten krijgen, zeiden ze.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn trip was 9 weken terug. Wanneer was Rhodos?
Het is nog vandaag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik eind maart geannuleerd. Ik had uiterlijk vandaag het geld binnen moeten krijgen, zeiden ze.
ja ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
daadwerkelijk het geld terug gaat ook nog even duren heb ik begrepen uit de mail, prima.. ik heb zwart op wit dat ik wel geld zou moeten krijgen..
wij zijn zoonlief erg dankbaar dat ie eigenlijk examen had moeten doen in mei. Dus on hem te kunnen laten studeren maar geen meivakantie geboekt dit jaar.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou eind maart een lang weekend in Rusland geweest zijn. Ik heb om een onbekende reden niet doorgezet met boeken. Was ik enkele weken later heel erg blij mee.
Ik snap dat het stress geeft, maar het is pas 15:00. Misschien maken ze het later vandaag pas in orde. Of misschien hebben ze dat al gedaan, maar duurt de bankverwerking een dag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik eind maart geannuleerd. Ik had uiterlijk vandaag het geld binnen moeten krijgen, zeiden ze.
Oh ja inderdaad. En nu geen vakantie en geen examensquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij zijn zoonlief erg dankbaar dat ie eigenlijk examen had moeten doen in mei. Dus on hem te kunnen laten studeren maar geen meivakantie geboekt dit jaar.
Scheelt een hoop gedoel wel
Nee bellen kan al weken nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dat het stress geeft, maar het is pas 15:00. Misschien maken ze het later vandaag pas in orde. Of misschien hebben ze dat al gedaan, maar duurt de bankverwerking een dag.
Kun je ze niet bellen voor je eigen geruststelling?
inplaats daarvan een weekje Kreta geboekt in de herfstvakantie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad. En nu geen vakantie en geen examens. Wat een gekke tijden.
Ja idem hier. Mijn Londentrip duurde twee dagen langer vanwege storm Ciara. Dus pre Corona. Wel gek hoor. Ietsjes meer dan twee maanden terug en het voelt alsof het jaren geleden is, zoveel is er inmiddels veranderdquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik had echt per toeval nog helemaal niks geboekt, terwijl ik normaal altijd wel iets op het programma heb staan. Ben ik nu toch wel blij mee als ik dit zie.
Oh wat, zijn ze overbelast of zo? Wat een toestandenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bellen kan al weken nietMaar goed, ik kan er weinig aan doen ook. Misschien komt het vandaag nog. Misschien staat het er morgen ineens. En anders kan ik maandag wel weer even een mailtje eraan wijden. Of dinsdag. Verder ben je vrij machteloos.
Ja idem hier dus. Heeft echt wel lang geduurd na bevestigingquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet misschien eens achter mijn geld van Riga aan. Zowel AirBaltic als Radisson hotels hebben bevestigd (weken geleden al) dat ze mijn geld terugstorten maar heb daar nog niks van gezien. Ik snap dat ze het druk hebben, maar het begint nu toch stiekum wel erg lang te duren.
Kan prima zonder die ca 400 euro leven, dat is het punt niet.
ik ben nog een klein uurtje aan het "werk"quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar weer even aan het werkwerkwekr
Als je er dan toch achteraan gaat, vraag dan meteen of ze het naar mij willen overboekenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Fogel het volgende:
Kan prima zonder die ca 400 euro leven, dat is het punt niet.
Iets meer geduld, is daar absurd druk nuquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wij zitten te kijken om in Augustus maar iets simpels in Nederland te regelen voordat het allemaal vol zit. Wil toch een beetje een vakantiegevoel krijgen en thuis lukt dat nooit zo bestquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:56 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blij dat ik nog even in de wintervakantie naar NL ben geweest met de kinderen. Gaat waarschijnlijk niks worden met de zomervakantie.
Ipv Frankrijk en NL gewoon hier ergens de lavvo in het bos opzetten ofzo.
het is overal waar gewerkt wordt in tourisme sector absurd druk nu vrees ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets meer geduld, is daar absurd druk nu
Ik heb persoonlijk te weinig verstand van de reisbranche om zelf tot de conclusie te komen dat ze wegens drukte maar geheel moeten stoppen met telefoondienstenquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou eind maart een lang weekend in Rusland geweest zijn. Ik heb om een onbekende reden niet doorgezet met boeken. Was ik enkele weken later heel erg blij mee.
in het algemeen: telefoon kost veel meer tijd dan mailtjes beantwoorden..quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk te weinig verstand van de reisbranche om zelf tot de conclusie te komen dat ze wegens drukte maar geheel moeten stoppen met telefoondiensten.
Ja, wat dat betreft heb ik de mazzel om in Noorwegen te wonen. Hoef niet erg ver te rijden voor iets compleets anders dan thuis.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij zitten te kijken om in Augustus maar iets simpels in Nederland te regelen voordat het allemaal vol zit. Wil toch een beetje een vakantiegevoel krijgen en thuis lukt dat nooit zo best
Cool zo'n ding!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:56 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blij dat ik nog even in de wintervakantie naar NL ben geweest met de kinderen. Gaat waarschijnlijk niks worden met de zomervakantie.
Ipv Frankrijk en NL gewoon hier ergens de lavvo in het bos opzetten ofzo.
hoop wel dat in Augustus er in NL dan wat faciliteiten open zijn, iets om te bezoeken en restaurants etc. Zwembad waarschijnlijk teveel gevraagdquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik de mazzel om in Noorwegen te wonen. Hoef niet erg ver te rijden voor iets compleets anders dan thuis.
Op vakantie in eigen land is zo erg nog niet, zie je eens wat anders/meer dan de normale dingen.
Krugerquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:00 schreef UitStraling het volgende:
De leeuwen vinden het allemaal wel dikke prrrrriiiima zo dat de apen ziek zijn.
https://twitter.com/SANPa(...)li-intl%2Findex.html
Een stuk vakantiebudget gaan we aan een oven spenderen voor in dat ding. Want 's nachs is het ook in de zomer koud.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Cool zo'n ding!
En ja man, niks te klagen daar als je wel in het land mag reizen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
Hè bah, iemand reageert op mijn FoBo, dus ik wil terug reageren maar dat kan niet. Bekijk ik zijn stats: twee weken geleden geregistreerd, 42 posts, vreemd dat hij bij mij uitkomt. Bekijk ik zijn PoHi:
[ afbeelding ]
Nee, vriendelijk bedankt.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weer jarig![]()
nu ben ik 19 geworden
Ik dacht dat dat juist veel (tijds)efficiënter was joh! Nee dan begrijp ik inderdaad wel dat ze zeggen mail maar.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
in het algemeen: telefoon kost veel meer tijd dan mailtjes beantwoorden..
althans, dat is mijn ervaring bij ons op de zaak
whahahahahahquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
Hè bah, iemand reageert op mijn FoBo, dus ik wil terug reageren maar dat kan niet. Bekijk ik zijn stats: twee weken geleden geregistreerd, 42 posts, vreemd dat hij bij mij uitkomt. Bekijk ik zijn PoHi:
[ afbeelding ]
Heb je vast wel voor ze over ,quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:02 schreef Fogel het volgende:
https://www.visitnorway.c(...)he-trollkirka-caves-(484-m-a-s-l-)/7488/
Daar willen mijn kinderen weer heen, en daar ook overnachten. Ik zie het alleen niet helemaal zitten om alle meuk de berg op te slepen. Zeker die lavvo niet, want die is vrij zwaar.
Nu ging ik lurken en een groot aantal fotos is weg joh. Tinypicquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Neen. Meerdere personen moeten dan twee keer omhoog om alles mee te krijgen. Ik ga daar niet aan beginnen, zo fit ben ik niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je vast wel voor ze over ,
Weet ik toggggg skatj0nquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets meer geduld, is daar absurd druk nu
Ik zag het laatst ook ja, toen ik er voor het eerst in 5 jaar weer eens een kijkje nam. En de foto's kunnen nu niet meer te lang zijn voor het FoBo, waardoor je niet meer dingen uit je FoBo kunt laten steken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu ging ik lurken en een groot aantal fotos is weg joh. Tinypic
klotezooi dat Tinypic.... Oude topics nalopen is ook ietwat irritant zoquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu ging ik lurken en een groot aantal fotos is weg joh. Tinypic
Niet gelezenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaaaaaaaa
SEX / sex met jongere vrouw
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaaaaaaaa
SEX / sex met jongere vrouw
Was het lekker?quote:
Gaat wel rap zo.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weer jarig![]()
nu ben ik 19 geworden
aLs DAt GeEn NeUkEn wOrdTquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een collega uitgenodigd om een dagje bij mij te komen thuiswerken
die nieuwe?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is al wat langer spanning tussen ons, dus dat zou heel goed kunnen
Jij in een videocall terwijl ze onder je bureau zit...quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, iemand met wie ik al langer samenwerk.
Wow, ik maakte eigenlijk gewoon een stom, flauw grapje. Blijkt het nog waar te zijn ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is al wat langer spanning tussen ons, dus dat zou heel goed kunnen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij in een videocall terwijl ze onder je bureau zit...
Dit gaan een heleboel kleine witte burgemeestertjes wordenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zorg voor een goede fles wijn, lunch en dinerdan zorgt zij voor het dessert.
Eventueel zonder zijn overhemd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
loopt ze in eens door 't beeld in zijn overhemd om een glas water te halen
He bah, Nijntjequote:Op vrijdag 17 april 2020 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
Als je toch bezig bent, kun je dan ook niet even over die zuurpruim heen?
Dan wordt ze misschien wat relaxter.quote:
welke?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Die vrouwelijke collega waar hij ruzie mee heeft via e-mail.quote:
welke?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
ah.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Die vrouwelijke collega waar hij ruzie mee heeft via e-mail.
We hebben nog geen datum, maar ze zag het idee wel zitten. Twee jaar geleden hadden we een periode dat we nog net niet zaten te vozen op kantoor. Maar dat was een beetje weggezakt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaan een heleboel kleine witte burgemeestertjes worden
Zou raar zijn om daar seks mee te hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Die vrouwelijke collega waar hij ruzie mee heeft via e-mail.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah.
Ach.wie weet wil Ab_Sauerhaus er wel wat mee
Hm, ja maar haar heb ik nog nooit in RL ontmoet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt ze misschien wat relaxter.
1 + 1 = 2quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben nog geen datum, maar ze zag het idee wel zitten. Twee jaar geleden hadden we een periode dat we nog net niet zaten te vozen op kantoor. Maar dat was een beetje weggezakt.
En als je het onveilig doet kan het 3 worden...quote:
Ja of 1 + 1 = ICquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als je het onveilig doet kan het 3 worden...
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
Maar de hamvraag, Budadonis.. Gaat ze in op de uitnodiging?
Door creatief neuken of corona?quote:
En als je goed zaad hebt zelfs 4 of 5.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als je het onveilig doet kan het 3 worden...
Dat was ons beste argument ook, nou ja het was meer een wederzijdse blik van nou fuck itquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zij zit ook al weken opgehokt.
En lager Nederlands.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is hogere wiskunde Jognens
nee man.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is hogere wiskunde Jognens
Jawohl!quote:
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man.
ik heb dikke kans om een tweeling te krijgen. Via m'n vaders kant slaat dat telkens 1 generatie over.. al zo'n 200+ jaar.
Ik heb een tweeling. Kan het niet aanraden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man.
ik heb dikke kans om een tweeling te krijgen. Via m'n vaders kant slaat dat telkens 1 generatie over.. al zo'n 200+ jaar.
Ik neuk mijn collega. Geen probleeem.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
Maar even, is een collega doen niet mokeronhandig op 100 verschillende manieren?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
Maar even, is een collega doen niet mokeronhandig op 100 verschillende manieren?
Ai... Nou ja, weet waar je aan begintquote:
Ook vast wel handig om een aantal manieren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
ik heb ook wel collega's waar ik ondanks getrouwd geen nee tegen zou kunnen zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
Wat schattigquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Neuh, 10.000++ werknemers en we werken met compleet verschillende dingen op compleet verschillende unitsquote:
Tof! Pics als je m hebt graagquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een stuk vakantiebudget gaan we aan een oven spenderen voor in dat ding. Want 's nachs is het ook in de zomer koud.
Ach ja, zoveel relaties die op het werk beginnen. Dat is vooral onhandig als de een de baas is van de ander. Maar dat is niet zo.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ai... Nou ja, weet waar je aan begint.
gebroken ribbenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Shit ik moest drie keer achter elkaar niezen
anderhalvemetergodquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6¬if_t=live_video
rutte
Koenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook wel collega's waar ik ondanks getrouwd geen nee tegen zou kunnen zeggen
Komt hij nou gewoon niet opdagen of is het nog geen tijdquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6¬if_t=live_video
rutte
buuf mag zelf een borstel pakken?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
buuf vind dat ik niet snel genoeg ben op terras
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb geen collegae waar ik het mee zou willen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |