SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het wipje met de man in de douche?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoofd gemakeupt. Nu nog echte kleding aan.
jemagradenwaarikwélzininhad
Ik durf niet te raden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat tof! Hoewel ik mijn basis toch vrijwel zeker altijd in Nederland wil houden, zou het ook wel de ultieme droom zijn om een paar jaar op die manier te werken en dan en beetje de hele wereld over te hopsen. Misschien, ooit, wie weetquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies. een oud klasgenote woont zo al jaren in Hong Kong en werkt precies op die manier.
kleding aantrekken is overrated.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
tja ik moet een vaste werkplek hebben.. ik ben denk ik ook te ongedisciplineerd om volcontinue te thuiswerken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat tof! Hoewel ik mijn basis toch vrijwel zeker altijd in Nederland wil houden, zou het ook wel de ultieme droom zijn om een paar jaar op die manier te werken en dan en beetje de hele wereld over te hopsen. Misschien, ooit, wie weet.
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat tof! Hoewel ik mijn basis toch vrijwel zeker altijd in Nederland wil houden, zou het ook wel de ultieme droom zijn om een paar jaar op die manier te werken en dan en beetje de hele wereld over te hopsen. Misschien, ooit, wie weet.
Die is er niet eens op 't moment.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het wipje met de man in de douche?
Kakzooi was te laat.quote:
Eerst maar eens een vast contract regelenquote:
Lekker freelance joh.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerst maar eens een vast contract regelen.
Niks mis meequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik chill 'm dus nog steeds in m'n vloerkleerdoutfit.
Ik moet nog naar buiten vandaag.quote:
is dat niet veel te warm nu?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik chill 'm dus nog steeds in m'n vloerkleerdoutfit.
Trui is weg, zat nog een bandshirt onder.quote:
Wat is een bandshirt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trui is weg, zat nog een bandshirt onder.
Shirt-met-bandlogo.quote:
oh, hier werden die gewoon door tokkies verkocht.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die die Hiawatha indianen altijd verkopen op braderieën enzo
dat had ik vroeger ook. tot iemand die ritueel verbrandde :/quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
Mijn collega heeft een zwak voor Hawaïshirts, ook mooi
ik heb een collega met truien van winnie de pooh.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
Mijn collega heeft een zwak voor Hawaïshirts, ook mooi
Hij heeft er velen, en videobelt er rustig meer terwijl hij met allemaal hotemetoten zit te vergaderen. Love itquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat had ik vroeger ook. tot iemand die ritueel verbrandde :/
Een man?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een collega met truien van winnie de pooh.
het kan altijd erger.
ja ik droeg ze ook altijdquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij heeft er velen, en videobelt er rustig meer terwijl hij met allemaal hotemetoten zit te vergaderen. Love it
We hadden hier vanmorgen een draaiorgel voor de deurquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:55 schreef Bos81 het volgende:
Leuk. er is nu live muziek in de binnentuin van de laagbouw. Niet helemaal mijn muziek, maar het zorgt wel voor sfeer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |