SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het wipje met de man in de douche?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoofd gemakeupt. Nu nog echte kleding aan.
jemagradenwaarikwélzininhad
Ik durf niet te raden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat tof! Hoewel ik mijn basis toch vrijwel zeker altijd in Nederland wil houden, zou het ook wel de ultieme droom zijn om een paar jaar op die manier te werken en dan en beetje de hele wereld over te hopsen. Misschien, ooit, wie weetquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies. een oud klasgenote woont zo al jaren in Hong Kong en werkt precies op die manier.
kleding aantrekken is overrated.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
tja ik moet een vaste werkplek hebben.. ik ben denk ik ook te ongedisciplineerd om volcontinue te thuiswerken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat tof! Hoewel ik mijn basis toch vrijwel zeker altijd in Nederland wil houden, zou het ook wel de ultieme droom zijn om een paar jaar op die manier te werken en dan en beetje de hele wereld over te hopsen. Misschien, ooit, wie weet.
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat tof! Hoewel ik mijn basis toch vrijwel zeker altijd in Nederland wil houden, zou het ook wel de ultieme droom zijn om een paar jaar op die manier te werken en dan en beetje de hele wereld over te hopsen. Misschien, ooit, wie weet.
Die is er niet eens op 't moment.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het wipje met de man in de douche?
Kakzooi was te laat.quote:
Eerst maar eens een vast contract regelenquote:
Lekker freelance joh.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerst maar eens een vast contract regelen.
Niks mis meequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik chill 'm dus nog steeds in m'n vloerkleerdoutfit.
Ik moet nog naar buiten vandaag.quote:
is dat niet veel te warm nu?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik chill 'm dus nog steeds in m'n vloerkleerdoutfit.
Trui is weg, zat nog een bandshirt onder.quote:
Wat is een bandshirt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trui is weg, zat nog een bandshirt onder.
Shirt-met-bandlogo.quote:
oh, hier werden die gewoon door tokkies verkocht.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die die Hiawatha indianen altijd verkopen op braderieën enzo
dat had ik vroeger ook. tot iemand die ritueel verbrandde :/quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
Mijn collega heeft een zwak voor Hawaïshirts, ook mooi
ik heb een collega met truien van winnie de pooh.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
Mijn collega heeft een zwak voor Hawaïshirts, ook mooi
Hij heeft er velen, en videobelt er rustig meer terwijl hij met allemaal hotemetoten zit te vergaderen. Love itquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat had ik vroeger ook. tot iemand die ritueel verbrandde :/
Een man?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een collega met truien van winnie de pooh.
het kan altijd erger.
ja ik droeg ze ook altijdquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij heeft er velen, en videobelt er rustig meer terwijl hij met allemaal hotemetoten zit te vergaderen. Love it
We hadden hier vanmorgen een draaiorgel voor de deurquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:55 schreef Bos81 het volgende:
Leuk. er is nu live muziek in de binnentuin van de laagbouw. Niet helemaal mijn muziek, maar het zorgt wel voor sfeer...
Je moet wat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
We hadden hier vanmorgen een draaiorgel voor de deur
Die rijdt hier nu alle straten door nu de markten er niet meer zijn
Dit is wel iets beter dan orgel muziek. Gewoon een zangeres met een begeleider op gitaarquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Awwwwquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik had Sjefke even op het balkon laten komen, wil die mafkees door een niet open te zetten raam naar binnen![]()
Zag er super knullig/grappig uit
Vanaf de 12e verdieping een paar euros in de richting van de draaier smijten, gaat ie blij wordenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:
Was wel geinig, zat in gesprek en hoorde een pokkeherrie. Collega's 'wat is dat voor geluid bij jou??'quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is wel iets beter dan orgel muziek. Gewoon een zangeres met een begeleider op gitaar
zo word je wel snel oudquote:
WTFquote:
Mijn huis heeft maar drie lagenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf de 12e verdieping een paar euros in de richting van de draaier smijten, gaat ie blij worden
Stuur haar hier heenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
heb mijn tante het huis uit gezet. ze wilde het terras gaan schrobben
Domme keus denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
heb mijn tante het huis uit gezet. ze wilde het terras gaan schrobben
is helemaal niet goed voor haar,. rug problemen., loopt mank vanwege knie.quote:
haha ja die hoeft niet zo lang meer als jij!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh ook al bijna een senior :p
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
haha ja die hoeft niet zo lang meer als jij!
Dan niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is helemaal niet goed voor haar,. rug problemen., loopt mank vanwege knie.
Nu komt ze alsnog helpen met grofvuil de 20ste. nee zeggen heeftgeen nut want ze komt toch
Moet wel door kunnen werken ofnietdan.quote:
Hoe is het met je kast?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is helemaal niet goed voor haar,. rug problemen., loopt mank vanwege knie.
Nu komt ze alsnog helpen met grofvuil de 20ste. nee zeggen heeftgeen nut want ze komt toch
Bonkquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:57 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik had Sjefke even op het balkon laten komen, wil die mafkees door een niet open te zetten raam naar binnen![]()
Zag er super knullig/grappig uit
Ja, wat is het nut anders?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Moet wel door kunnen werken ofnietdan.
Uitstraling, ben jij het?quote:
Reroute tante bitterbal [ENTER]quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:10 schreef Fogel het volgende:
Mijn terras maakt zichzelf niet schoon verdomme...
Dat net niet.. Wel met zijn pootje tegen het raam aan duwen..quote:
quote:
Kruip je onder hem door.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Help, ik heb al de hele tijd dorst maar ik kan niet naar de keuken, want zodra ik beweeg zit ik in de belangrijke presentatie van mijn vriend.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Help, ik heb al de hele tijd dorst maar ik kan niet naar de keuken, want zodra ik beweeg zit ik in de belangrijke presentatie van mijn vriend.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Zelfreinigend terras klinkt wel als een gat in de marktquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:10 schreef Fogel het volgende:
Mijn terras maakt zichzelf niet schoon verdomme...
Zelftuinierende tuin gaarne.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfreinigend terras klinkt wel als een gat in de markt
Haagsiequote:
Gewoon doen, doet iedereen toch nowadaysquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, fantastischquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zitten jullie ook te klooien met die achtergrondjes in Teams?
![]()
![]()
Heb je je ballonnen nog? Of wat was het voor kleurige aids?quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, fantastisch![]()
![]()
![]()
Ik werk hier ook weer met Teams maar moet zeggen dat een volledig account en goede inrichting het wel 3 miljard keer beter maken
Plus idd die achtergrondjes
Nu alleen nog een goede functionaliteit voor de digitale vrijdagmiddagborrel met spelletjes en multiple mensen in beeld mogelijk
quote:
Ik hoor hem toevallig net "doeidoei" zeggen, Man, die presentatie duurde langquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon doen, doet iedereen toch nowadays
Oh nee dat nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zitten jullie ook te klooien met die achtergrondjes in Teams?
![]()
![]()
Ik reageer even in het originele topic, omdat ik die reeks niet kenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik duim voor je![]()
Bij ons werd er al redelijk veel remote gewerkt omdat je als consultant veel onderweg bent. Maar nu denk ik dat er bij ons om kosten te besparen ook veel meer met video gewerkt gaat worden in de toekomst, want het kan dus gewoon. En dan zou ik graag de dagen dat ik normaal op reis ben gewoon thuis werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |