Als je het nieuws volgde tijdens de eerste golf, kreeg je dit zowat dagelijks te horen.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Waaruit blijkt dat het "schijnveiligheid" biedt? Wat is er complex aan het gebruik van mondkapjes. Waaruit blijkt dat mensen bij mondkapjes niet de 1,5 meter meer handhaven.
quote:Op woensdag 30 september 2020 18:04 schreef Brede_meneer het volgende:
Ik doe ze alleen op als het verplicht is. Anders doe ik het niet.
Denk dat bij verplichting hier ook gaat worden.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alleen in de supermarkt. Verder bestel ik alles online.
Ook na een vaccin niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:26 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Zou niet meer zonder willen.
99% van de winkels gaat het verplicht stellen, dat mogen ze omdat hun winkel hun eigen terrein is. Dus dat betekent dat je nergens meer terecht kunt. Je zult de toegang ontzegd worden.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:07 schreef Anton91 het volgende:
Nee zolang het nog een dringend advies is ga ik dit niet doen. Een veel groter probleem vind ik dat je ze overal in de berm ziet liggen. Mensen dumpen ze overal.
Bron?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:43 schreef Xenorium het volgende:
[..]
99% van de winkels gaat het verplicht stellen
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:32 schreef Wegenbouwer het volgende:
Ik weiger ook zo'n ding op te zetten in het openbaar. Net zo mensonterend als een boerka. Je herkent en verstaat je medemens amper meer.
Schaap.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:04 schreef Brede_meneer het volgende:
Ik doe ze alleen op als het verplicht is. Anders doe ik het niet.
Dan blijf jij toch lekker iedereen in het gezicht blaffen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:14 schreef Red_85 het volgende:
Er is geen enkele wetenschappelijke onderbouwde studie die het bewijst. Alleen maar een vermoeden.
Ik heb er nog een:
De richtlijn is als volgt: iedereen wordt geadviseerd om op zijn/haar hoofd te gaan lopen. Zo is je uitadem ook eerder bij de grond en kan het ook niet iemand anders besmetten.
Ook geen wetenschappelijk bewijs. Wel een vermoeden.
Wat een complete Monty python scetch daar in den haag.
Ben jij de enige geweest die de cijfers in na maart /april niet heeft zien dalen?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Waaruit blijkt dat het "schijnveiligheid" biedt? Wat is er complex aan het gebruik van mondkapjes. Waaruit blijkt dat mensen bij mondkapjes niet de 1,5 meter meer handhaven.
Waarom zou ik dat doen? Doe ik nu ook al niet want ik houd afstand.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan blijf jij toch lekker iedereen in het gezicht blaffen.
Mooi hoor. Nu nog een mondkapje.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:18 schreef Red_85 het volgende:
Waarom zou ik dat doen? Doe ik nu ook al niet want ik houd afstand.
Symboolmaatregel. 'Moeten wat laten zien'. 'Daadkracht tonen'.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:52 schreef Elan het volgende:
Ik draag ze momenteel overal binnen in de openbare ruimte en winkels, alle kleine beetjes helpen in deze cruciale fase.
Maar als de besmettingsgevallen weer terugvallen in de tientallen per dag zoals mei en juni stop ik er direct mee. Het moet wel functioneel blijven
Niet nodig als je voldoende afstand houdt.quote:
Right, want je kan niet gewoon normaal doen zonder mondkapjequote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan blijf jij toch lekker iedereen in het gezicht blaffen.
Zou mij erg verbazen als die winkeliers, die al minder omzet hebben door corona, mijn geld gaan weigeren omdat ik geen mondkapje om wil doen. Grote ketens ja, die weten toch wel dat mensen blijven komen, maar kleine zaakjes??quote:Op woensdag 30 september 2020 19:43 schreef Xenorium het volgende:
[..]
99% van de winkels gaat het verplicht stellen, dat mogen ze omdat hun winkel hun eigen terrein is. Dus dat betekent dat je nergens meer terecht kunt. Je zult de toegang ontzegd worden.
Je kunt wel zeggen dat je het niet gaat doen, maar je zult toch gedwongen worden.
Stoerrrrr ben je dan, als je geen mondkapje om wil doen ook al vraagt men dat van jequote:Op woensdag 30 september 2020 20:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Zou mij erg verbazen als die winkeliers, die al minder omzet hebben door corona, mijn geld gaan weigeren omdat ik geen mondkapje om wil doen. Grote ketens ja, die weten toch wel dat mensen blijven komen, maar kleine zaakjes??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |