abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:26:15 #1
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_192664144
*O* Welkom in het Gran Turismo Sport topic! *O*

In deze versie van Gran Turismo ligt de focus op het online racen.
Deel hier je ervaringen met divebombs, het penaltysysteem en al dan niet cleane races.

Wat sfeerplaatjes:








:P

[ Bericht 33% gewijzigd door YourCaptor op 18-04-2020 11:17:29 ]
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:27:14 #2
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_192664157
Zal de OP nog een beetje aanpassen op een later moment.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:11 schreef JayHovah het volgende:
Hoeveel km’s ik wel niet heb gereden met de Yaris (Vitz) RS met hun eigen Championship om wat centjes te verdienen... En als je dan eindelijk een Skyline kon kopen ging je pas stappen maken...

Mercedes-Benz 190E 2.5 was toch wel mijn favoriet, standaard driftend uit de bocht. En de oude stratencircuits mis ik ook, zoals Rome, Parijs en Monaco.
Misschien moet je je PS1 weer eens aansluiten? Prepare voor pijn aan je ogen alleen. B-)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_192664853
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:27 schreef YourCaptor het volgende:
Zal de OP nog een beetje aanpassen op een later moment.
[..]

Misschien moet je je PS1 weer eens aansluiten? Prepare voor pijn aan je ogen alleen. B-)
Nou al mijn oude PS-consoles heb ik destijds voor goed geld kunnen verkopen dus dat zit er niet in. En ja ik weet het, het is een God’s zonde...
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:55:33 #4
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_192668869
Je wil het ook niet hoor.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Nou al mijn oude PS-consoles heb ik destijds voor goed geld kunnen verkopen dus dat zit er niet in. En ja ik weet het, het is een God’s zonde...
Je wil het ook niet hoor. Check hoe dit eruit ziet. :')
Ik ben heel veel van die menuutjes vergeten, hoe het eruit ziet.


Ach we willen gewoon die banen, maar dan 2020-spec.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:59:13 #5
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_192668907
Ik heb de OP een beetje aangepast, voor suggesties/ideeën etc. etc.: shoot. :7

Ik ga straks oefenen met de GR3 op Barcelona, die zit in de FIA events.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_192669681
Die meme vind ik echt storend.. die mag er best uit ! ;)
  zaterdag 18 april 2020 @ 11:16:42 #7
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_192681617
Maar het is wel echt waar, ben ik net weer achter na een rondje met de Mazda's in Tokyo. :') OK ik gooi hem eruit.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 18 april 2020 @ 20:45:56 #8
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_192689283
Is er een manier om snel een gemaakte livery over te zetten op een andere auto?
Ik heb iemand als vriend in GT en die heeft tig modellen in nagenoeg dezelfde livery staan.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_192694794
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 20:45 schreef YourCaptor het volgende:
Is er een manier om snel een gemaakte livery over te zetten op een andere auto?
Ik heb iemand als vriend in GT en die heeft tig modellen in nagenoeg dezelfde livery staan.
Nee, die is er niet. Dat moet je echt per auto/model weer opnieuw doen. Maar hoe vaker je liveries maakt, hoe handiger je er in wordt.

Voor mijzelf heb ik een soort systeem bedacht dat ik altijd begin met de linker zijkant van de wagen. Zo weet ik, dat ik bij het kopiëren naar de andere zijde dat de bovenste laag van een bepaalde sticker/decal altijd de rechterzijde is en de linkerzijde de onderste van de twee lagen.

Bij meerdere lagen aan één zijkant om een bepaalde vorm te maken gebruik ik dan vaak een red dot die ik plaats op het raam (niet te zien op auto, wel in de lagen), waarmee ik linkerkant en rechterkant van elkaar scheidt. Voor én achterzijde net zo, eerst maak ik de achterzijde, dus de bovenste stickers/sponsors vooral, zijn dan van de voorkant.
  zondag 19 april 2020 @ 10:49:12 #10
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_192696265
ik vind het nog steeds onhandig dat ze niet (zoals bij Forza) gewoon wat statistieken onder in beeld hebben van je sticker. Positie, Schaal, rotatie enzo. Dat is zo'n kleine aanpassing die het leven zo'n stuk makkelijker zou maken
  zondag 19 april 2020 @ 13:22:09 #11
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_192698135
Helder Meike, dan is diegene dus ook gewoon heel handig en snel met het maken van liveries.
Hoe kun je overigens aanpassen dat een sticker boven op een andere sticker komt? Ik heb nu een merk-sticker geplaatst die onder mijn "versiering" sticker valt. Ik dacht dat het met de volgorde van plaatsen te maken heeft, maar dus niet.
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 10:49 schreef Cryothic het volgende:
ik vind het nog steeds onhandig dat ze niet (zoals bij Forza) gewoon wat statistieken onder in beeld hebben van je sticker. Positie, Schaal, rotatie enzo. Dat is zo'n kleine aanpassing die het leven zo'n stuk makkelijker zou maken
Absoluut. Net als het door-kopiëren van een sticker op andere delen van de auto.

Maar al met al lukt het om best snel een leuke eigen livery te maken.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 19 april 2020 @ 14:15:04 #12
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_192698950
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 13:22 schreef YourCaptor het volgende:
Helder Meike, dan is diegene dus ook gewoon heel handig en snel met het maken van liveries.
Hoe kun je overigens aanpassen dat een sticker boven op een andere sticker komt? Ik heb nu een merk-sticker geplaatst die onder mijn "versiering" sticker valt. Ik dacht dat het met de volgorde van plaatsen te maken heeft, maar dus niet.
[..]

Absoluut. Net als het door-kopiëren van een sticker op andere delen van de auto.

Maar al met al lukt het om best snel een leuke eigen livery te maken.
Sticker van links naar recht kopieren al wel.
pi_192699238
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 13:22 schreef YourCaptor het volgende:
Helder Meike, dan is diegene dus ook gewoon heel handig en snel met het maken van liveries.
Hoe kun je overigens aanpassen dat een sticker boven op een andere sticker komt? Ik heb nu een merk-sticker geplaatst die onder mijn "versiering" sticker valt. Ik dacht dat het met de volgorde van plaatsen te maken heeft, maar dus niet.
[..]

Absoluut. Net als het door-kopiëren van een sticker op andere delen van de auto.

Maar al met al lukt het om best snel een leuke eigen livery te maken.
Hoe hoger de sticker in je overzicht staat, hoe meer hij de anderen overlapt. Met andere woorden dus kan je met stickers/decals en standaard vormen het uiterlijk aanpassen door met de volgorde van lagen te spelen.

Ik ben het er mee eens hoor, de livery editor is verre van ideaal. Maar je moet het er mee doen en dus creatief om gaan met de middelen die je hebt.



Dit is een livery die ik pasgeleden heb gemaakt. Behalve de GTplanet logo's en de nummers 5+0, alleen gebruik gemaakt van de standaard stickers die je kan gebruiken in GRsport. Veel gebruik gemaakt van laagjes, zoals ook de weerspiegeling van het GTplanet logo (verticaal gespiegeld onder het normale logo) op de flanken. Ook de wielkasten achter bestaan per kant uit minimaal 6 lagen voor gewenste effect.
  zondag 19 april 2020 @ 19:15:57 #14
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_192702701
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 14:15 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Sticker van links naar recht kopieren al wel. ^O^
Ja, dat is mij bekend en gebruik ik heel vaak.
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 14:35 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hoe hoger de sticker in je overzicht staat, hoe meer hij de anderen overlapt. Met andere woorden dus kan je met stickers/decals en standaard vormen het uiterlijk aanpassen door met de volgorde van lagen te spelen.

Ik ben het er mee eens hoor, de livery editor is verre van ideaal. Maar je moet het er mee doen en dus creatief om gaan met de middelen die je hebt.

Aha, kijk dat verklaart het wel. Dat ga ik nog proberen.
Verder heb je gelijk, het is niet anders. Het is alleen gewoon zonde dat ze dat niet aanpassen, het kan nog zoveel makkelijker worden.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_193595632
Mijn gebeden aan de virtuele racesim-goden en jeugdsentiment-goden zijn verhoord...
PlayStation twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 01:35:00 It's official: Gran Turismo 7 is coming to #PS5. https://t.co/sV23jKTXBx reageer retweet
Eindelijk weer “ouderwets tunen” en classic tracks zoals Trial Mountain _O_

Nu kan ik vredig sterven...maar eerst wel ff spelen natuurlijk :+
  vrijdag 12 juni 2020 @ 08:43:24 #16
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193596189
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 05:46 schreef JayHovah het volgende:
Mijn gebeden aan de virtuele racesim-goden en jeugdsentiment-goden zijn verhoord...
PlayStation twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 01:35:00 It's official: Gran Turismo 7 is coming to #PS5. https://t.co/sV23jKTXBx reageer retweet
Eindelijk weer “ouderwets tunen” en classic tracks zoals Trial Mountain _O_

Nu kan ik vredig sterven...maar eerst wel ff spelen natuurlijk :+
O+
Wel heel tof dat ze vrijwel de complete interface en UI over hebben genomen van Sport.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:06:44 #17
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_193596451
Ik ben echt blij dat de oude careermode met garage en auto's kopen terug lijkt te zijn. Het gemis daarvan is de reden geweest om PS4 en GT Sport over te slaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')