quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:08 schreef JayHovah het volgende:
De nieuwe update heeft idd Spa-Francorchamps toegevoegd!
Ja, maar wanneer dan welquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laguna Seca gaat terug komen in Gran Turismo Sport
Dit was vorige week op Gran Turismo TV:quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer dan wel
Ben er al sinds de 28ste op aan het wachten!
Auto en alles was al gekozen
Nice, leuk speelgoed weerquote:
Volgens de geruchten zit 'ie er bij de update van morgen bij.quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer dan wel
Ben er al sinds de 28ste op aan het wachten!
Auto en alles was al gekozen
Fingers crossedquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens de geruchten zit 'ie er bij de update van morgen bij.
Downloading as we speak...quote:Gran Turismo Sport Update 1.53 is on its way, bringing the addition of seven cars, seven GT League Rounds, WeatherTech Raceway Laguna Seca and more. Get ready to download and play! #GTSport
New Cars:
• Dodge Charger SRT Hellcat Safety Car (N700)
• Ford GT '17 (N700)
• Porsche 911 Carrera RS Club Sport (993) '95 (N300)
• Renault Sport Mégane R.S. Trophy Safety Car (N300)
• Toyota Crown Athlete G ’13 (N300)
• Toyota Crown Athlete G Safety Car (N300)
• Volkswagen Golf I GTI '83 (N100)
New Track:
• WeatherTech Raceway Laguna Seca
New GT League Rounds:
• Two rounds added to Z Heritage (Beginner League)
• Two rounds added to the Super Formula Championship (Amateur League)
• Two rounds added to the Midship Challenge (Professional League)
• One round added to the Gr.1 Prototype Endurance Series (Endurance League)
Scapes:
• “Laguna Seca - The Corkscrew” has been added as a special featured section
Circuit Experience:
• WeatherTech Raceway Laguna Seca
Click here for more details on Update 1.53: https://www.gran-turismo.com/world/news/00_4538854.html
Vetquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu ik toch niets te doen heb ga ik maar wat auto's maken. Deze is voor de Italianen:
[ afbeelding ]
Je kan zelf aan races meedoen of organiseren waarbij eisen gesteld worden aan de sportiviteitsrating. Dan heb je geen wreckfest.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:39 schreef YourCaptor het volgende:
Ik heb GT nu 2 weken. Vet om het weer te spelen.Ik ben vroeger ooit begonnen met Gran Turismo 1 op de PS1. Nu online. Inmiddels wat ervaring opgedaan met het penaltysysteem.
![]()
Eergisteren had ik mijn SR op 99, inmiddels is dat 35 sinds deze Daily Races erop staan. Niet te doen, wat een wreckfest bij de Mazda's en op Monza met de GR3.
Dankjequote:
Helemaal geen schande hoor, met controller rijden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:40 schreef YourCaptor het volgende:
O kijk aan, dat wist ik niet.![]()
Ik speel al eeeeuuuween race games, maar online ben ik pas begonnen met F1 2019. En nu dus GT.
Speel trouwens met controller.
Als mede-nostalgische-GT-races mis jij vast ook wel de oude klassieke tracks, zoals Trial Mountain, Deep Forest, Tokyo R246... Ok, de meeste waren toch fantasybanen maar toch.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:39 schreef YourCaptor het volgende:
Ik heb GT nu 2 weken. Vet om het weer te spelen.Ik ben vroeger ooit begonnen met Gran Turismo 1 op de PS1. Nu online. Inmiddels wat ervaring opgedaan met het penaltysysteem.
![]()
Eergisteren had ik mijn SR op 99, inmiddels is dat 35 sinds deze Daily Races erop staan. Niet te doen, wat een wreckfest bij de Mazda's en op Monza met de GR3.
Dat was idd heel tof om te doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als mede-nostalgische-GT-races mis jij vast ook wel de oude klassieke tracks, zoals Trial Mountain, Deep Forest, Tokyo R246... Ok, de meeste waren toch fantasybanen maar toch.
En ik vindt het jammer dat er teveel op premium- en race-auto’s gefocused is. Ik ga toch liever sleutelen met een gewone Skyline of FTO. Dat je nog je updates zorgvuldig moest plannen, ga ik voor een turbo-pakket of heb ik meer aan een full-ratio versnellingsbak? LSD-diff heb ik nodig op deze baan... Dat werk.
Ach, ik leef nog ik verleden tijd blijkbaar.
Absoluut. Ik mis Grand Valley Speedway het meest, dat was mijn zwaar favoriete baan.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als mede-nostalgische-GT-races mis jij vast ook wel de oude klassieke tracks, zoals Trial Mountain, Deep Forest, Tokyo R246... Ok, de meeste waren toch fantasybanen maar toch.
En ik vindt het jammer dat er teveel op premium- en race-auto’s gefocused is. Ik ga toch liever sleutelen met een gewone Skyline of FTO. Dat je nog je updates zorgvuldig moest plannen, ga ik voor een turbo-pakket of heb ik meer aan een full-ratio versnellingsbak? LSD-diff heb ik nodig op deze baan... Dat werk.
Ach, ik leef nog ik verleden tijd blijkbaar.
Grand valley met de Opel Calibra Touringcar vs de Alfa 155 touring carquote:Op donderdag 16 april 2020 19:35 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Absoluut. Ik mis Grand Valley Speedway het meest, dat was mijn zwaar favoriete baan.
Al is dit ook leuk en kan je tenminste een gruwelijke Super Mario auto maken.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |