quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"dan moet je buddy maar waarnemen en probeer op zn minst een dag of 3 in te dienen"
tevens: https://www.reddit.com/r/(...)resulted_in_us_both/;r
;r
Klopt, dat ook wel. Vind 4,5 overigens ook gewoon teveel voor wat ik uberhaupt beschikbaar heb staan, heb niet zo'n overschot zoals veel van de operationele collega's.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij van de week nog gehoord vanuit FNV dat ze opnemen niet kunnen verplichten. Maar goed als ze het zo spelen zou ik gewoon opnemen en dan kijken hoe ze het oplossen. Dan ook niet jouw probleem toch.
Drie weken op de pleequote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef Debsterr het volgende:
Had juist extra bijgekocht om volgend jaar januari naar Mexico te kunnen 3 weken.
Dat idee heb ik altijd bij Mexicoquote:
Oh, dat heb ik niet zoquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij MexicoSpontaan buikloop na de eerste avond. Lijkt me een prachtig land, maar dat houdt me een beetje tegen.
Ja da's bij mij ook altij t gezeik. Ik heb super veel vrije dage over, maar t komt nooit echt uit. Eigenlijk zouden ze dan verwachten dat je je vrije dagen opneemt (want dat drukt de kosten/schulden), maar in de dagen dat je er bent gaat overwerken (want t werk moet wel af).quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel lastig hoor. Ik word gevraagd voor einde periode 6 4,5 dag op te nemen. Maar ik heb tot half juni al geen enkele volle werkweek i.v.m. alle vrije dagen en mijn parttime dag 1x in de 2 weken. Tsjaa, nog meer vrij, wanneer doe ik mijn werk dan?
The burning ring of fire!quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet zosowieso pittig eten zijn we wel gewend, en ik denk dat je vooral even beetje moet opbouwen in zo'n land
.
Op Cuba de helft van mijn verblijft op de wc gezeten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij MexicoSpontaan buikloop na de eerste avond. Lijkt me een prachtig land, maar dat houdt me een beetje tegen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef Debsterr het volgende:
tevens: https://www.reddit.com/r/(...)resulted_in_us_both/;r
;r
Dat lijkt me zo erg in India.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Op Cuba de helft van mijn verblijft op de wc gezeten.5 kilo afgevallen
Dag koning. Fix de wereld eens. Je maakt er een zooitje van.quote:
Delhi bellyquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo erg in India.
Zou er best een x heen willen (als we ooit nog mogen eizen), maar die bombay belly houdt me wel tegen
De hygiene daar.....................
Gelukkig mag je nu toch nergens naar toe.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo erg in India.
Zou er best een x heen willen (als we ooit nog mogen eizen), maar die bombay belly houdt me wel tegen
De hygiene daar.....................
Eindelijk een positief bericht van Q. O wacht.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig mag je nu toch nergens naar toe.
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb me vandag toch een chagrijnige dag op t werk.
Omdat ik aan t eine van de keten werk (rapportages en analyses naar management), zie ik dat er zaken fout gaan. Dan wil ik ook nog uitzoeken waarom (eigenlijk niet mijn taak, maar werk er al heel lang dus kan t sneller vinden), maar ik kan t niet oplossen. Dat moet toch echt de veroorzaker doen.
Maar ondertussen kijkt wel iedereen kwaad naar mij dat t nog steeds niet is opgelost (duurt ook echt al weken). Ey, don't shoot the fucking messenger. Wees blij dat ik constateerde dat er ergens iets gruwelijk fout gaat! Beetje slecht he, als de laatste in de keten dat pas ziet. Maar als je wil gaan mopperen, doe dat dan waar t fout gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |