Geen idee. Maarja klinkt een beetje als Oostenrijk aanklagen omdat Hitler daar geboren is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus dan maakt de oorsprong niet meer uit
Helderquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:47 schreef quirina het volgende:
China is helemaal niet eerlijk en open in hun communicatie.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:47 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Geen idee. Maarja klinkt een beetje als Oostenrijk aanklagen omdat Hitler daar geboren is.
Met terugwerkende kracht vanuit Wuhan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:45 schreef Richestorags het volgende:
Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest. Iemand enig idee waarom China ineens 1290 doden heeft gerapporteerd vandaag?
Is dit nu je standaard zin?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:47 schreef quirina het volgende:
China is helemaal niet eerlijk en open in hun communicatie.
Bedankt Harriequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:47 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Geen idee. Maarja klinkt een beetje als Oostenrijk aanklagen omdat Hitler daar geboren is.
Is dat omdat het leven weer op gang komt daarzo?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht vanuit Wuhan.
Nog steeds een niet accuraat nummer denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht vanuit Wuhan.
Hertelling schijnt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:45 schreef Richestorags het volgende:
Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest. Iemand enig idee waarom China ineens 1290 doden heeft gerapporteerd vandaag?
slaat gewoon nergens op wat je stelt, zo goed?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:49 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ohja dan is dat van oorsprong niet meer relevant he.
Ik zou alle cijfers uit China maar met een flink pak zout nemen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nog steeds een niet accuraat nummer denk ik.
Vetsinquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou alle cijfers uit China maar met een flink pak zout nemen.
Dan kan je vrijwel niemand in dit topic serieus nemen. Jezelf included.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef Markesh het volgende:
[..]
Zal weinig zijn aangezien hij 24/7 op fok post.
Gewoon een betwetertje die je lekker moet laten voor wat het is
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:41 schreef Vallon het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat we ook op FOK! voorafgaand wat laconiek deden dat het wel zou meevallen als de shit-the-fan raakt.
Nee dat van jou wel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
slaat gewoon nergens op wat je stelt, zo goed?
Ik vind een virus sowieso niet handig. Dat maakt nog niet dat groepsimmuniteit (imperfecte "groepsimmuniteit") niet de enige uitweg is, naast het virus totaal indammen (wat niet gaat).quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Precies, ze krijgen het opnieuw. Das niet handig om groepsimmuniteit te krijgen he?
Nee, overlijdens van weken terug.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:49 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Is dat omdat het leven weer op gang komt daarzo?
Wat duidelijk kan worden omdat het leven weer op gang komt toch? Collega's die niet op zijn komen dagen etc.quote:
Huh ik krijg hier hoofdpijn van. Zijn mensen met terugwerkende kracht overleden ofzo? Dus dat mensen nu beslissen dat ze 3 weken terug dood moesten zijn gegaan en ineens dood neervallen???quote:
Nee, doodsoorzaak later toegekend aan Corona waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:56 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Huh ik krijg hier hoofdpijn van. Zijn mensen met terugwerkende kracht overleden ofzo? Dus dat mensen nu beslissen dat ze 3 weken terug dood moesten zijn gegaan en ineens dood neervallen???
Of thuis dood gevonden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:57 schreef influcted het volgende:
[..]
Nee, doodsoorzaak later toegekend aan Corona waarschijnlijk.
Ben ik nou dom dat ik niet begrijp hoe dit kan? Als mensen eerder aan corona waren overleden waarom zijn ze nu pas in de statistieken te zien ipv toen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:57 schreef influcted het volgende:
[..]
Nee, doodsoorzaak later toegekend aan Corona waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |