quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Vrouwen zijn meedogenloos.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat botte “IK NIET” nooit. Zeker niet als de persoon tegenover je gewoon vriendelijk is geweest.
Dat blijkt nu wel! Ben benieuwd of we daar op het einde nog wat over horenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Met andere woorden, Arend: Een andere setting.
Gaat niet bewust denk ik. Gewoon in het moment en geen houding weten te geven.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat botte “IK NIET” nooit. Zeker niet als de persoon tegenover je gewoon vriendelijk is geweest.
Die heb je net een deel gehad?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:05 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Aaaaah, ik wilde deze TT hebben
"[BNN] First Dates #89 Mooie schilderijen"
BAM.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gaat niet bewust denk ik. Gewoon in het moment en geen houding weten te geven.
Huh?quote:
Doet me denken aan iemand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |