quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Vrouwen zijn meedogenloos.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat botte “IK NIET” nooit. Zeker niet als de persoon tegenover je gewoon vriendelijk is geweest.
Dat blijkt nu wel! Ben benieuwd of we daar op het einde nog wat over horenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Met andere woorden, Arend: Een andere setting.
Gaat niet bewust denk ik. Gewoon in het moment en geen houding weten te geven.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat botte “IK NIET” nooit. Zeker niet als de persoon tegenover je gewoon vriendelijk is geweest.
Die heb je net een deel gehad?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:05 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Aaaaah, ik wilde deze TT hebben
"[BNN] First Dates #89 Mooie schilderijen"
BAM.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gaat niet bewust denk ik. Gewoon in het moment en geen houding weten te geven.
Huh?quote:
Doet me denken aan iemand.quote:
Zou idd goed kunnen.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gaat niet bewust denk ik. Gewoon in het moment en geen houding weten te geven.
Ohquote:Op donderdag 16 april 2020 20:07 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Die kale ging toch alles herhalen, daarom dezelfde TT
Nee, aan iemand anders, met zo'n bekend nummer.quote:
Geen idee wat je bedoelt. Ik geef het op.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nee, aan iemand anders, met zo'n bekend nummer.
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:08 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt. Ik geef het op.
BAM. Dubbele bingo.quote:
Ze luistert gewoon echt naar iemand.quote:
Mooie vrouw ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Blauwe jurk zit wel heel elegant, I like it.
Haha, scherp.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:13 schreef itchycoo het volgende:
Je type beschrijven tijdens een date: zo vaag mogelijk maar wel dat je date er nog net in past
Lekker slim wel als wil.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:13 schreef itchycoo het volgende:
Je type beschrijven tijdens een date: zo vaag mogelijk maar wel dat je date er nog net in past
ah ja ik kijk via stream dus is slomer denk ikquote:
Oehhhhhhquote:Op donderdag 16 april 2020 20:15 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Die is meer van het jatten
Hallo ik ben desiree en mijn man is doodquote:Op donderdag 16 april 2020 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Voor als er iemand vanavond dronken wordt en telefonisch wat agressie kwijt wil http://www.desirelaros.nl/wie-ik-ben/
Ik had haar minstens 10 jaar ouder geschatquote:Op donderdag 16 april 2020 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Voor als er iemand vanavond dronken wordt en telefonisch wat agressie kwijt wil http://www.desirelaros.nl/wie-ik-ben/
Ze is 61 toch? Site zal wel oud zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had haar minstens 10 jaar ouder geschat
Doodengquote:Op donderdag 16 april 2020 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Same.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
YESSSS, een vierde dateLeuke kerel ook. Zou ik wel een kunstje op kunnen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:32 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Heeft ze nou onderzetters voor warme pannen aan haar oren hangen?
Hahahaha ik wilde precies deze opmerking makenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:32 schreef ja_okay_whatever het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:32 schreef ja_okay_whatever het volgende:
ja innerlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:34 schreef DKUp het volgende:
Defie is verzorgende, ze moet er wel lekker uitzien, het totaal plaatje
Het dansje was heel verwijfd dus ik begrijp Victor wel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:34 schreef itchycoo het volgende:
Neutrale vraagstelling van Victor qua geslacht haha
ICE BURNquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik wil x, y, z, a, b en c.”
Gelukkig heb je zelf veel te bieden.
Ik zat ook met smart te wachten tot hij iets zei als “ze moet er...” of “hij moet er...”quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het dansje was heel verwijfd dus ik begrijp Victor wel.
BradselGOD Wajongquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:37 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze dan zegt “net als Braddie”
Lief doen DKUpquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:39 schreef DKUp het volgende:
Ze kan het niet benoemen, ze weet het echt niet.....
Die annique? Ik denk dat een bril haar wel goed zou staanquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Dit mokkel zou een bril dragen om iets minder dat droge gezicht te hebben.
Oh dan zijn we een matchquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:43 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik hou ook van vegan, reizen, humor en ergens sterker uitkomen.
Ik vergat een woordje, ik vind dat ze een bril zou moeten dragen om er beter uit te komen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:43 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Die annique? Ik denk dat een bril haar wel goed zou staan
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vergat een woordje, ik vind dat ze een bril zou moeten dragen om er beter uit te komen.
quote:
Ik ben niet kieskeurig maar ik wil alleen blond haar, blauwe ogen, slank, geen burn-out, zelfde muzieksmaak, zelfde humor, zelfde kledingstijl.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:48 schreef Plots het volgende:
Oh, bij first dates wordt een meubelmaker ingenieur genoemd.
Linkje?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:48 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik bent geen Draadstaal kijker, maar ik vind die sketches van First Dates wel glimlachwaardig.
Vaak heb je wel voorkeur.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:50 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Nee maar serieus wat maakt haarkleur nou uit? Het hoeft geen groen of paars of blauw te zijn maar toch.
Ik heb best een grote oogopslag, ik zou echt nooit met dit programma meedoen voor deze reactiesquote:
Op vrijdag krijgen we alle pareltjesquote:
Dat krijg je als je gaat stangenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Knappe boy heeft de dame wel opgewonde gekregen.
Waarom typ je zo vanavondquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Knappe boy heeft de dame wel opgewonde gekregen.
Nee. ‘Opgewonde’quote:
Wat?quote:
Eerst de met-zonder bril en nu ‘opgewonde’.quote:
Thnx. K ga morgen kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
https://www.thebestsocial(...)dstaal-first-dates/#
Ik snap je echt niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst de met-zonder bril en nu ‘opgewonde’.
Het is maar 2 minuten, vond hem wel leuk omdat je de serie en al die gekke typetjes kent.quote:
Je warrige uitleg en schrijfwijze.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:00 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik snap je echt niet.![]()
Die Anniek zou een bril moeten dragen en die knappe BOY liet zijn date heel erg soppen, ze werd opgewonden.
De markt zit potdichtquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:01 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Er is blijkbaar een schaarste aan ze.
Ik ben (nog) nuchter, maar het is wel warm.quote:
Ken je toevallig die engelse meid die in een kostschool had gezeten en echt enorm pommisch sprak.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:00 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het is maar 2 minuten, vond hem wel leuk omdat je de serie en al die gekke typetjes kent.
Oh ja in Roffa was het vandaag lekker warm zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ben (nog) nuchter, maar het is wel warm.
Nee, heb je linkje?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ken je toevallig die engelse meid die in een kostschool had gezeten en echt enorm pommisch sprak.
Aan het eind zei ze 'could you bring you us to the nearest drinking establishment.'
Ik las ‘zij’.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:06 schreef itchycoo het volgende:
Kan die blonde niets anders zeggen dan “Oh. Okeeee”?
Op Youtube krijg ik in m'n aanbevolen video's veel van die Beglische First Dates, echt totaal anders. Maar die van jou zal ik ook eens opzoeken. Van welk land kwam het?quote:
Welke vanavond precies? Ik kan niet meer tellen.quote:
Die Lisa van dernet is zo verdomd nep, bahquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke vanavond precies? Ik kan niet meer tellen.
https://www.google.nl/amp(...)771-Dec2015/%3famp=1quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Op Youtube krijg ik in m'n aanbevolen video's veel van die Beglische First Dates, echt totaal anders. Maar die van jou zal ik ook eens opzoeken. Van welk land kwam het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |