"Cijfers ogen redelijk, we kijken naar de opties"quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:30 schreef roos94 het volgende:
Wat denken jullie dat rutte gaat melden volgende week dinsdag?
Ik vond dat onderzoek van het Radboud wel erg veelbelovend. Vooral ook inderdaad omdat je het dan in een eerder stadium kunt aanpakken en mogelijk een hoop kunt voorkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ziet eruit als een symptoombestrijder. Als het werkt mooi voor de mensen die in het ziekenhuis liggen maar iets wat daadwerkelijk het virus remt is wat we eigenlijk zoeken.
Versoepeling van de maatregelen op kleine schaal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:30 schreef roos94 het volgende:
Gyms open?quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Versoepeling van de maatregelen op kleine schaal.
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:30 schreef roos94 het volgende:
Ik dacht gisteren tijdens de persco dat de scholen weer open zouden gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:30 schreef roos94 het volgende:
ik heb niks aan Rutte, met zijn "nieuwe normaal" en "1,5m maatschappij"quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren tijdens de persco dat de scholen weer open zouden gaan.
Na het debat denk ik heel misschien dat daar een piepklein stapje in zal worden gemaakt (beperkt aantal uren met kleinere klassen basisschool only ofzo) en anders voortzetting van de maatregelen voor 2 weken tot half mei.
Ik 'voelde' een verschil in zijn betogen. Alsof hij nieuws had gekregen in de tussentijd.
Geldt eigenlijk hetzelfde voor: symptoombestrijding. Dat kan voor individuele gevallen heel waardevol zijn en de mortaliteit wat drukken als het allemaal goed werkt maar je wil écht eigenlijk iets wat het virus zelf aanpakt. Dan ga je pas de ziekteduur goed verkorten en zijn mensen minder (lang) besmettelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vond dat onderzoek van het Radboud wel erg veelbelovend. Vooral ook inderdaad omdat je het dan in een eerder stadium kunt aanpakken en mogelijk een hoop kunt voorkomen.
https://nos.nl/artikel/23(...)-19-blootgelegd.html
Daarmee bedoelt-ie dat er voorlopig niks gaat veranderen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb niks aan Rutte, met zijn "nieuwe normaal" en "1,5m maatschappij"
Waar niemand zich aan houdt, behalve op NPO1quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Verlenging van alle maatregelen met 3 weken, maar de aankondiging dat scholen deels opengaan na de meivakantie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:30 schreef roos94 het volgende:
ja, komt omdat ze niks doen behalve aan een app werkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt-ie dat er voorlopig niks gaat veranderen.
Die niemand gaat gebruikenquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, komt omdat ze niks doen behalve aan een app werken
Ik denk eerlijk gezegd het idee dat ze met de rug tegen de muur staan. Ondanks dat ik het zelf tig keer gedacht heb, schrok ik van wat hij zei. Dat werkelijk ieder nieuws over het virus slecht nieuws was. Stiekem hoopte ik dat ze ook nog positief nieuws van de lopende onderzoeken zouden krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ook nog slecht nieuwsquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze met de rug tegen de muur staan. Ondanks dat ik het zelf tig keer gedacht heb, schrok ik van wat hij zei. Dat werkelijk ieder nieuws over het virus slecht nieuws was. Stiekem hoopte ik dat ze ook nog positief nieuws van de lopende onderzoeken zouden krijgen.
Tja... als het 'leeft' in mensen, zal je het daar moeten aanpakken toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk hetzelfde voor: symptoombestrijding. Dat kan voor individuele gevallen heel waardevol zijn en de mortaliteit wat drukken als het allemaal goed werkt maar je wil écht eigenlijk iets wat het virus zelf aanpakt. Dan ga je pas de ziekteduur goed verkorten en zijn mensen minder (lang) besmettelijk.
Als je vandaag zag hoe ze in Schijndel les gaven aan 2 kinderen dan vraag ik me echt af hoe ze dit willen gaan doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren tijdens de persco dat de scholen weer open zouden gaan.
Na het debat denk ik heel misschien dat daar een piepklein stapje in zal worden gemaakt (beperkt aantal uren met kleinere klassen basisschool only ofzo) en anders voortzetting van de maatregelen voor 2 weken tot half mei.
Ik 'voelde' een verschil in zijn betogen. Alsof hij nieuws had gekregen in de tussentijd.
Scholen gaan denk ik deels open en ik denk ook dat thuiswerken niet meer perse hoeft mits werkvoorzieningen corona-proof zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Verlenging van alle maatregelen met 3 weken, maar de aankondiging dat scholen deels opengaan na de meivakantie.
ik denk dat hij gewoon verlengdquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:45 schreef skrn het volgende:
[..]
Scholen gaan denk ik deels open en ik denk ook dat thuiswerken niet meer perse hoeft mits werkvoorzieningen corona-proof zijn.
Sportscholen idem, die kunnen misschien ook open als ze voorzieningen treffen.
Hij is gewoon realistisch. We zitten diep in de shit. Sowieso het komende jaar en daarna zitten we waarschijnlijk in een grote economische depressie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze met de rug tegen de muur staan. Ondanks dat ik het zelf tig keer gedacht heb, schrok ik van wat hij zei. Dat werkelijk ieder nieuws over het virus slecht nieuws was. Stiekem hoopte ik dat ze ook nog positief nieuws van de lopende onderzoeken zouden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |