Ja! Monument voor alle gevallen FOK!kers. Dat mag best in de voortuin van de ambtswoning @kwiwiquote:Op donderdag 16 april 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dit zijn de betere voorstellen, ik vind ook dat we een monument in de stad moeten krijgen, iets zoals het Hermannsdenkmal, geeft net dat beetje extra cachet aan ons dorp vind je niet?
en de kwijtgeraakte KSC-ers. We will never forgetquote:Op donderdag 16 april 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja! Monument voor alle gevallen FOK!kers. Dat mag best in de voortuin van de ambtswoning @:kwiwi
Ik mis nog wat mattiesquote:Op donderdag 16 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de kwijtgeraakte KSC-ers. We will never forget
”Voor altijd in onze pohi”quote:Op donderdag 16 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de kwijtgeraakte KSC-ers. We will never forget
Niet aanstellen, we hebben gewoon westenwind dus je hebt geen last van de Wok Of Life.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:41 schreef Ygritte het volgende:
Getverdemme zit die mislukte chinees een beetje in mijn achtertuin vieze kookluchten te verspreiden
Ja en ik loop mijn lul uit mijn broek voor een portie Fu Yong Haags.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:41 schreef Ygritte het volgende:
Getverdemme zit die mislukte chinees een beetje in mijn achtertuin vieze kookluchten te verspreiden
Oh doen we aan HAARPquote:Op donderdag 16 april 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet aanstellen, we hebben gewoon westenwind dus je hebt geen last van de Wok Of Life.
ben jij z'n secretaresse?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:kwiwi Nick95 had om een vuur-of watertoren voor hem gevraagd
Eenmaal vuurtoren, ook wel handig als @FranticDJ wil aanmeren. En een gedenkmuur in de burgemeester z'n voortuin.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:kwiwi Nick95 had om een vuur-of watertoren voor hem gevraagd
op basis van B&J?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Boh, vandaag in de blender: cookie dough milkshake.
Super!quote:Op donderdag 16 april 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eenmaal vuurtoren, ook wel handig als @:FranticDJ wil aanmeren. En een gedenkmuur in de burgemeester z'n voortuin.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |