Anders kan die nog wel naast de Walmart, daar is nog een stukje vrij tot aan de straat.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kijk ik nou door mijn glas-in-lood-ramen tegen zo’n lelijke afhaalchinees aan?
O, eens kijken of die in je buurdorp ook weer open is. Dan ga ik een keer bami eten bij mijn vaderquote:Op donderdag 16 april 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Wat ben ik blij dat de Chinees weer open is
Hoezo lelijk, het ziet er zo uit:quote:Op donderdag 16 april 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kijk ik nou door mijn glas-in-lood-ramen tegen zo’n lelijke afhaalchinees aan?
Stijgt ie ook op?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo lelijk, het ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hij is net opgestegen en naar de Walmart gevlogen omdat je zo onaardig was.
[ afbeelding ]
Ok kusjekroelquote:Op donderdag 16 april 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo was het niet bedoeld. Maar de ambtswoning is een gemeentelijk monument. Daar moeten we zuinig op zijn.
En nu kan ik tenminste om de hoek Chinees halen terwijl balletje druk aan het werk is in de Graaiende Gerbil.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo was het niet bedoeld. Maar de ambtswoning is een gemeentelijk monument. Daar moeten we zuinig op zijn.
Serieus, ik was net onderweg en nu zit hij weer aan de andere kant van het dorp???quote:Op donderdag 16 april 2020 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hij is net opgestegen en naar de Walmart gevlogen omdat je zo onaardig was.
[ afbeelding ]
ff doorlopen danquote:Op donderdag 16 april 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, ik was net onderweg en nu zit hij weer aan de andere kant van het dorp???
Niets bruisend aan als ik er amper kan komenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Foqueville heeft wel een bruisend centrum
Voordelenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu kan ik tenminste om de hoek Chinees halen terwijl balletje druk aan het werk is in de Graaiende Gerbil.
Doe eens wat aan je conditie dan, zo ver is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 16 april 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets bruisend aan als ik er amper kan komen
quote:Op donderdag 16 april 2020 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
moet die chinees eigenlijk niet de gewokte gerbil heten?
Gezond stukje lopen. Wandelen we samen terwijl we discussiëren of de stadhoudersbrief echt bestaan heeftquote:Op donderdag 16 april 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets bruisend aan als ik er amper kan komen
Ok we laten Wok of Life nog even staan als werktitelquote:Op donderdag 16 april 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee we hebben al een gevriesdroogde gerbil
Nee gewoon de Wok Of Life, sowieso schandalig dat er al geen Chinees in Nederland is met die naamquote:Op donderdag 16 april 2020 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 16 april 2020 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
Kijk dit zijn de betere voorstellen, ik vind ook dat we een monument in de stad moeten krijgen, iets zoals het Hermannsdenkmal, geeft net dat beetje extra cachet aan ons dorp vind je niet?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezond stukje lopen. Wandelen we samen terwijl we discussiëren of de stadhoudersbrief echt bestaan heeft
Nee kitten kerriequote:Op donderdag 16 april 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Signature dish wordt vast de babi pangoline
Ja! Monument voor alle gevallen FOK!kers. Dat mag best in de voortuin van de ambtswoning @kwiwiquote:Op donderdag 16 april 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dit zijn de betere voorstellen, ik vind ook dat we een monument in de stad moeten krijgen, iets zoals het Hermannsdenkmal, geeft net dat beetje extra cachet aan ons dorp vind je niet?
en de kwijtgeraakte KSC-ers. We will never forgetquote:Op donderdag 16 april 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja! Monument voor alle gevallen FOK!kers. Dat mag best in de voortuin van de ambtswoning @:kwiwi
Ik mis nog wat mattiesquote:Op donderdag 16 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de kwijtgeraakte KSC-ers. We will never forget
”Voor altijd in onze pohi”quote:Op donderdag 16 april 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de kwijtgeraakte KSC-ers. We will never forget
Niet aanstellen, we hebben gewoon westenwind dus je hebt geen last van de Wok Of Life.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:41 schreef Ygritte het volgende:
Getverdemme zit die mislukte chinees een beetje in mijn achtertuin vieze kookluchten te verspreiden
Ja en ik loop mijn lul uit mijn broek voor een portie Fu Yong Haags.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:41 schreef Ygritte het volgende:
Getverdemme zit die mislukte chinees een beetje in mijn achtertuin vieze kookluchten te verspreiden
Oh doen we aan HAARPquote:Op donderdag 16 april 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet aanstellen, we hebben gewoon westenwind dus je hebt geen last van de Wok Of Life.
ben jij z'n secretaresse?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:kwiwi Nick95 had om een vuur-of watertoren voor hem gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |