Maar ik modereer wel!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar die acteer wel als halfbakke mod![]()
We waren aan het roddelen over de mods hierquote:
Ah okquote:Op donderdag 16 april 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We waren aan het roddelen over de mods hier
@murp heeft nog steeds de afspraak met mij lopen om samen een biertje te drinken.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar die acteer wel als halfbakke mod![]()
Was jij niet verkozen tot slechtste KLB mod?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga er maar voor zitten, dit wordt weer zo'n ouderwets klassieke nederlaag voor Solotovski
Als ecte zolderkamer autist doe je dit natuurlijk op je zolderkamer via een video call!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:murp heeft nog steeds de afspraak met mij lopen om samen een biertje te drinken.
Het is een uitslag die ik niet zal erkennen.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was jij niet verkozen tot slechtste KLB mod?
hij was z'n schade hier vandaag aan het inhalen.. Onze Ab_Sauerhausquote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig welquote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ecte zolderkamer autist doe je dit natuurlijk op je zolderkamer via een video call!
Is de beste mod van het afvoerputje van FOK! niet gewoon super kutquote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, echt ultiem kutquote:Op donderdag 16 april 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de beste mod van het afvoerputje van FOK! niet gewoon super kut
Hahaquote:Op donderdag 16 april 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de beste mod van het afvoerputje van FOK! niet gewoon super kut
Ga jij trouwens nog iedere dag naar kantoor of werk je ook thuis?quote:
Beetje wisselend. Ongeveer 2-3 dagen op kantoor en 1 dag thuis.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog iedere dag naar kantoor of werk je ook thuis?
die tag helemaal vergeten te zetten!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Met kinderen thuis lijkt het me wel lastig om thuis te werken.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje wisselend. Ongeveer 2-3 dagen op kantoor en 1 dag thuis.
Ja, daar komt vrijwel niks van terechtquote:Op donderdag 16 april 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met kinderen thuis lijkt het me wel lastig om thuis te werken.
Balen man. Wel nog alles met het vrouwtje?quote:Op donderdag 16 april 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar komt vrijwel niks van terecht
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 16 april 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Balen man. Wel nog alles met het vrouwtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |