Wat ik begreep van wat Rutte zei in eerst instantie o.a. bijvoorbeeld voor kappers en in het OV.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zie ik a)niet zo snel gebeuren en ik kom dan b) gewoon niet meer buiten.
Hopelijk zijn haar kinderen en kleinkinderen van een ander niveau.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even gekeken, dat gestoorde wijf is gewoon een oma.
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik begreep van wat Rutte zei in eerst instantie o.a. bijvoorbeeld voor kappers en in het OV.
Maar uiteindelijk zal het dan wel op meer plekken vereist worden (lees overal waar die 1.5 simpelweg niet te realiseren is). Of is dit te negatief gedacht?
Trouwens een heel ander verhaal weer als gisteren, ik kan zo MP worden.
twitter:OeverJacqueline twitterde op donderdag 16-04-2020 om 16:16:58binnenkort maar is de straat op met zn alle,of willen we slaafjes van de elite worden? reageer retweet
Netjes voor elkaar op haar 50e.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even gekeken, dat gestoorde wijf is gewoon een oma.
Ik zie dat echt niet snel gebeuren hoor.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik begreep van wat Rutte zei in eerst instantie o.a. bijvoorbeeld voor kappers en in het OV.
Maar uiteindelijk zal het dan wel op meer plekken vereist worden (lees overal waar die 1.5 simpelweg niet te realiseren is). Of is dit te negatief gedacht?
Trouwens een heel ander verhaal weer als gisteren, ik kan zo MP worden.
Weet het niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Netjes voor elkaar op haar 50e.
[..]
Ik zie dat echt niet snel gebeuren hoor.
Ligt aan het alternatief he. Als door die mondkapjes je sneller terug naar 'normaal' kan (inmiddels een hekel aan het woord normaal gekregen) weet ik zeker dat je erg snel half Nederland met die dingen ziet lopen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet snel gebeuren hoor.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Netjes voor elkaar op haar 50e.
[..]
Ja dat soort dingen ga ik dan (en nu) gewoon niet in hoor, ik weiger dat. Ik kom voorlopig sowieso niet veel verder dan wat vrienden en mijn ouders dus ik sla lekker over. Zie je al mensen met zo'n ding op het terras zitten?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet het niet.
Er zijn wel wat geciviliseerde landen waar het al min of meer verplicht is.
In Duitsland bijvoorbeeld, weliswaar niet op straat maar ga je een winkel in zonder kunnen ze je weigeren of kijkt men je met de nek aan.
Probeer maar eens bier te zuipen met een mondkapje op #DITISNIETTERUGNAARNORMAALquote:Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ligt aan het alternatief he. Als door die mondkapjes je sneller terug naar 'normaal' kan (inmiddels een hekel aan het woord normaal gekregen) weet ik zeker dat je erg snel half Nederland met die dingen ziet lopen.
Het rare is dat het volledig haaks staat op wat men gisteren allemaal heeft gezegd. Van totaal geen nut tot aan mogelijk onderdeel van de exitstrategie.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ligt aan het alternatief he. Als door die mondkapjes je sneller terug naar 'normaal' kan (inmiddels een hekel aan het woord normaal gekregen) weet ik zeker dat je erg snel half Nederland met die dingen ziet lopen.
#dontbelievethehypequote:Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet het niet.
Er zijn wel wat geciviliseerde landen waar het al min of meer verplicht is.
In Duitsland bijvoorbeeld, weliswaar niet op straat maar ga je een winkel in zonder kunnen ze je weigeren of kijkt men je met de nek aan.
Daar ga ik dan sowieso niet aan beginnen maar als ze het je bij de AH verplichten zal je wel moeten.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen ga ik dan (en nu) gewoon niet in hoor, ik weiger dat. Ik kom voorlopig sowieso niet veel verder dan wat vrienden en mijn ouders dus ik sla lekker over. Zie je al mensen met zo'n ding op het terras zitten?
Dit had ik zelf kunnen zien.quote:
Ik doe al geen boodschappen meer, ga alleen soms een krantje/tijdschrift halen bij de sigarenboer.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ga ik dan sowieso niet aan beginnen maar als ze het je bij de AH verplichten zal je wel moeten.
Ja dat gaat beetje lastig worden. Maar bijvoorbeeld de kapper, als die weer open mogen zolang je daar binnen een mondkapje draagt, zie ik zelfs @Caland met zo'n kutding op lopen. Of @RensAjaciedquote:Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer maar eens bier te zuipen met een mondkapje op #DITISNIETTERUGNAARNORMAAL
Het optreden van Underworld op Lowlands 1996 is afgelopen nacht geupload op YouTube, beluister het snel !!quote:Op donderdag 16 april 2020 21:13 schreef Zipportal het volgende:
HitlerGOAT.
#CTRL+V @:lenny_leonard @:Muskusboktor57
Hoe kom je aan je vreten danquote:Op donderdag 16 april 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe al geen boodschappen meer, ga alleen soms een krantje/tijdschrift halen bij de sigarenboer.
Vriendin, ik doe normaal (sorry scrummie) al amper boodschappen en heb er nu geen zin meer in.quote:
Mja, ze zeggen wat hun het best lijkt om te zeggen. Mondkapjes zijn er niet genoeg, dus hebben ze voor de normale burger geen nut, tot ze er wel genoeg hebben.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het rare is dat het volledig haaks staat op wat men gisteren allemaal heeft gezegd. Van totaal geen nut tot aan mogelijk onderdeel van de exitstrategie.
quote:
wat ook echt onzin is, gewoon leugensquote:Op donderdag 16 april 2020 21:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, ze zeggen wat hun het best lijkt om te zeggen. Mondkapjes zijn er niet genoeg, dus hebben ze ]voor de normale burger geen nut, tot ze er wel genoeg hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |