abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192647167
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kans dat ik dood ga in een autoongeluk is groter dan dit
Bij het woord 'ik' ging het hier mis.
  donderdag 16 april 2020 @ 12:45:06 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192647172
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:42 schreef blomke het volgende:

[..]

Heb je Marseille nog niet bezocht??/
Marseille wist ik uiteraard, maar dat gaf Pumpalov's kaart ook aan. West-Frankrijk blijkt dus opvallend autochtoon (hoewel de tijdelijke bewoners nabij Calais waarschijnlijk niet in de statistieken zijn opgenomen).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_192647181
quote:
4s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeker als jij rijdt.
:')
pi_192647183
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:43 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ja, ik val onder de risicogroep.

Kennis in geneeskunde is meer dan alleen weten wanneer je paracetemol moet gaan slikken hé.
Ja maar ben je ook lid?
pi_192647187
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Daarom ga ik met het OV
Verstandig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192647197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:43 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ja, ik val onder de risicogroep.

Kennis in geneeskunde is meer dan alleen weten wanneer je paracetemol moet gaan slikken hé.
Ik heb gezond verstand dat vind ik ook wel wat waard.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192647204
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Shots fired.
Voorzetjes moet je inkoppen.
pi_192647206
quote:
12s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Verstandig.
Denken in oplossingen he
pi_192647209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:44 schreef Confetti het volgende:

[..]

Bij het woord 'ik' ging het hier mis.
Waarom besmet jij andere mensen? Stop daar eens mee.
pi_192647210
Als de maatregelen deze maand al worden versoepeld, dan worden ongekende risico's genomen.

Eerst werd gepretendeerd dat er landelijk een immuniteitsgraad van minstens 60 procent nodig is om te zorgen dat we ouderen en zieken kunnen beschermen via groepsimmuniteit. Naar verluidt is momenteel mogelijk zo’n 3 procent van de bloeddonors immuun tegen het coronavirus. Dat is 57% onder het minimum.

Dan nog willen mensen NU al naar back-to-normal. A-B-S-U-R-D.
  donderdag 16 april 2020 @ 12:49:05 #36
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192647226
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:48 schreef Sucuk het volgende:
Als de maatregelen deze maand al worden versoepeld, dan worden ongekende risico's genomen.

Eerst werd gepretendeerd dat er landelijk een immuniteitsgraad van minstens 60 procent nodig is om te zorgen dat we ouderen en zieken kunnen beschermen via groepsimmuniteit. Naar verluidt is momenteel mogelijk zo’n 3 procent van de bloeddonors immuun tegen het coronavirus.

Als maatregelen niet versoepeld worden worden ook ongekende risico's genomen.
Afwegen dus.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_192647228
quote:

Eerst werd gepretendeerd dat er landelijk een immuniteitsgraad van minstens 60 procent nodig is om te zorgen dat we ouderen en zieken kunnen beschermen via groepsimmuniteit. Naar verluidt is momenteel mogelijk zo’n 3 procent van de bloeddonors immuun tegen het coronavirus.

Gewoon die mensen negeren :)
pi_192647230
quote:

Eerst werd gepretendeerd dat er landelijk een immuniteitsgraad van minstens 60 procent nodig is om te zorgen dat we ouderen en zieken kunnen beschermen via groepsimmuniteit. Naar verluidt is momenteel mogelijk zo’n 3 procent van de bloeddonors immuun tegen het coronavirus. Dat is 57% onder het minimum.

Scholen open kan prima, maar mij part doe je eerst Groningen / Friesland en heb je op die manier een test case.
pi_192647238
quote:

Ja liever vandaag dan morgen, Zweden loopt ook gewoon prima en straks heeft niemand werk meer, dan kan je allemaal wel lekker thuis zitten. Eten moet wel op tafel komen
pi_192647239
quote:

Er zit een heel groot gat tussen "maatregelen versoepelen en back tot normale" natuurlijk.
pi_192647253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Scholen open kan prima, maar mij part doe je eerst Groningen / Friesland en heb je op die manier een test case.
Wat zou jij er van vinden als je zelf als testcase gebruikt werd?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 16 april 2020 @ 12:51:01 #42
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192647254
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:49 schreef koemleit het volgende:

[..]

Er zit een heel groot gat tussen "maatregelen versoepelen en back tot normale" natuurlijk.
Yep. Het gaat een dans worden tussen economie en IC belasting vrees ik, voor zeker een jaar nog.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192647258
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:49 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als maatregelen niet versoepeld worden worden ook ongekende risico's genomen.
Afwegen dus.
Het sentiment op FOK! is wel snel 180 graden gedraaid zeg. Eerst was FOK! pro-maatregelen en nu anti-maatregelen.

Vind het maar aanstellerij dat men het thuis niet kan uithouden. Ik kan het makkelijk nog jaren volhouden. Als je nu al thuis gek wordt van de muren, dan is 'thuis' volgens mij niet echt thuis. Dan moet je aan je privéleven en je thuisomgeving werken. Of/en aan je gezin en relatie, want er zijn ook klagers die opeens ruzie hebben met hun partner. Ook vreemd.
pi_192647267
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja liever vandaag dan morgen, Zweden loopt ook gewoon prima en straks heeft niemand werk meer, dan kan je allemaal wel lekker thuis zitten. Eten moet wel op tafel komen
Dit ja. Vind het nogal doemdenkers. Doden en bezette IC bedden lopen hard naar beneden dankzij Jaap _O_
  donderdag 16 april 2020 @ 12:51:55 #45
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192647273
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:51 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Het sentiment op FOK! is wel snel 180 graden gedraaid zeg. Eerst was FOK! pro-maatregelen en nu anti-maatregelen.

Vind het maar aanstellerij dat men het thuis niet kan uithouden. Ik kan het makkelijk nog jaren volhouden. Als je nu al thuis gek wordt van de muren, dan is 'thuis' volgens mij niet echt thuis. Dan moet je aan je privéleven en je thuisomgeving werken.
Het gaat er niet om dat men het thuis niet vol kan houden.

Het gaat erom dat een flink deel van Nederland over een halfjaar geen huis meer heeft om het in vol te houden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_192647280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:51 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Dit ja. Vind het nogal doemdenkers. Doden en bezette IC bedden lopen hard naar beneden dankzij Jaap _O_
Als Jaap zegt dat we weer normaal verder kunnen, dan kunnen we dat ook
  donderdag 16 april 2020 @ 12:52:41 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192647283
quote:

[..]

Vind het maar aanstellerij dat men het thuis niet kan uithouden. Ik kan het makkelijk nog jaren volhouden. Als je nu al thuis gek wordt van de muren, dan is 'thuis' volgens mij niet echt thuis. Dan moet je aan je privéleven en je thuisomgeving werken. Of/en aan je gezin en relatie, want er zijn ook klagers die opeens ruzie hebben met hun partner. Ook vreemd.
Wat denk jij dat deze stilstand betekent voor de economische output in den lande?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 16 april 2020 @ 12:52:54 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192647287
quote:

[..]

Dat jij een loner bent betekent niet dat de rest van de mensheid ook zo is
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192647288
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat zou jij er van vinden als je zelf als testcase gebruikt werd?
Door mij corona te geven? Prima.

1.5 jaar binnen zitten wordt hem niet. Het gaat er om dat we die IC ontlasten. Het grootste effect om die IC te ontlasten is mensen die vatbaar zijn goed ziek te worden niet meer te zien.

Het overige deel zo snel mogelijk dit virus gehad hebben maakt dat het sneller is opgelost. :7
pi_192647293
quote:

Die 60% is allang afgeschoten. Waarom dat nog steeds als argument wordt gebruikt als het men uitkomt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')