Wil je ook pakketje? Blokker hedde in huus.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word moe van die pakketjes-acts
Geen ene reetquote:Op donderdag 16 april 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
wtf heb je nou aan een toetsenbord zonder zo'n numpad
stukje kabouterpostquote:Op donderdag 16 april 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Wel weer zin in een pakketje in combinatie met een biertje in de kroeg.
Rood was idd moker irritant bij het typen, te gevoelige toetsen lijkt het door geen feedback.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen ervaring met rood, maar wat ik las is het voornamelijk fijn voor langdurige gamesessies omdat ze zo licht zijn. Niet fijn voor typen, want geen feedback.
Banaan eten?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:49 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
als je deze draagt zijn wel je intenties direct duidelijk
En waarom bestaat die kans dan nu niet?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
Over 10 minuten bestaat de kans dat mijn pakketje binnenkomt
Toevallig bij mij over 27 minuten!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
hij kan ook eerder komenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
Omdat hij tussen 14:00 en 16:00 komtquote:Op donderdag 16 april 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En waarom bestaat die kans dan nu niet?
Zijn moeder daarentegen heeft van ontvangst een mooie carrière gemaakt!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet veel ervaring met het ontvangen van pakketjes.
pittig verkouden andersquote:Op donderdag 16 april 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet veel ervaring met het ontvangen van pakketjes.
quote:Deze oma kreeg een aantal jaren geleden een puzzeldoos binnen via de post zonder dat ze hem had besteld. De puzzeldoos belandde destijds in de garage en werd jaren lang niet geopend. Vanwege de quarantaine haalde ze hem te voorschijn voor haar kleinkinderen en deed zij een schokkende ontdekking.
Nee niet meegekregen en ook helemaal niet gelezenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
Hadden jullie deze meegekregen?
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |