abonnement Unibet Coolblue
pi_193847726
Even wat behangetjes uitgezocht voor mijn nieuwe huis. Alles wordt wit, met 1 muur sier in een paar kamers.

Deze in de keuken


Deze in mijn hobbykamer


En de laatste voor mijn slaapkamer

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 29 juni 2020 @ 18:46:34 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193847847
Gewaagd maar ik vind ze alledrie erg leuk!
Zeker als het maar 1 muur per kamer is wordt het denk ik erg gaaf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193847963
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 18:46 schreef Leandra het volgende:
Gewaagd maar ik vind ze alledrie erg leuk!
Zeker als het maar 1 muur per kamer is wordt het denk ik erg gaaf.
Dank je! Ik ben het soort persoon die dat nodig heeft. De woonkamer krijgt trouwens enkel wit. Ik knutsel veel, dus dat kan in de woonkamer hangen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_193848109
Toffe behangetjes!
  maandag 29 juni 2020 @ 19:12:41 #155
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_193848278
Gaaf behang :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 29 juni 2020 @ 19:13:33 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193848291
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je! Ik ben het soort persoon die dat nodig heeft. De woonkamer krijgt trouwens enkel wit. Ik knutsel veel, dus dat kan in de woonkamer hangen
Dat zouden meer mensen moeten doen, gewoon één wow-muur in een kamer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 19:57:06 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193848854
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zouden meer mensen moeten doen, gewoon één wow-muur in een kamer.
We will. Hebben daar ook wel wat ideeën over.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 29 juni 2020 @ 20:46:54 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193849706
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:57 schreef Rene het volgende:

[..]

We will. Hebben daar ook wel wat ideeën over.
Ik moet het hier nog wat laten weken, maar ik zag in t Rijks 2 weken geleden een prachtig schilderij, dat ik of real size aan de ene muur wil hebben, of als fotobehang en dan gespiegeld op de andere muur (van 370 cm breed).

Gespiegeld omdat de zon ondergaat aan de ene kant van het schilderij dus dat moet aan de westkant.
Als het als 1:1 van het origineel aan de muur hang die ik daarvoor in eerste instantie in gedachten had dan klopt dat ook met de ligging van het huis.
Als fotobehang op de tegenover gelegen muur moet het dan dus gespiegeld worden.

Maar goed, vooralsnog ziet N de 1:1 variant wel zitten maar de fotobehang variant niet :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 20:53:25 #159
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193849806
We zagen iets met koper en groen.

En een druk behangetje op de slaapkamer.

We krijgen deze in de badkamer: https://tile.expert/nl/ti(...)KEAQYASABEgKViPD_BwE

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_193849872
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even wat behangetjes uitgezocht voor mijn nieuwe huis. Alles wordt wit, met 1 muur sier in een paar kamers.

Deze in de keuken
[ afbeelding ]

Deze in mijn hobbykamer
[ afbeelding ]

En de laatste voor mijn slaapkamer

[ afbeelding ]
De aapjes zijn leuk zeg
  maandag 29 juni 2020 @ 21:00:18 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193849904
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 20:53 schreef Rene het volgende:
We zagen iets met koper en groen.

En een druk behangetje op de slaapkamer.

We krijgen deze in de badkamer: https://tile.expert/nl/ti(...)KEAQYASABEgKViPD_BwE

[ afbeelding ]
Heftig!

Ik verwacht dat we voor de badkamers gewoon voor de vloer- en wandtegels gaan die we al bedacht hadden voor de verbouwing van het oude huis.
Dus witte 60*30 op de wand en gezandstraalde gele jura 60*60 op de vloer.
In de keuken gang en WC dan dezelfde tegel maar gezoet.

Woonkamer parket, ik denk visgraat, en boven verder overal marmoleum.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193849929
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 20:53 schreef Rene het volgende:
We zagen iets met koper en groen.

En een druk behangetje op de slaapkamer.

We krijgen deze in de badkamer: https://tile.expert/nl/ti(...)KEAQYASABEgKViPD_BwE

[ afbeelding ]
Prachtige kleur!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 21:04:35 #163
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193849964
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heftig!

Ik verwacht dat we voor de badkamers gewoon voor de vloer- en wandtegels gaan die we al bedacht hadden voor de verbouwing van het oude huis.
Dus witte 60*30 op de wand en gezandstraalde gele jura 60*60 op de vloer.
In de keuken gang en WC dan dezelfde tegel maar gezoet.

Woonkamer parket, ik denk visgraat, en boven verder overal marmoleum.
We liepen de winkel binnen en waren gelijk verkocht :) ! Deze komt op een muur achter ons bad.
Dat combineren we met een wat aardetint/grijzige steen op de vloer en de resterende muren behalve de muurtjes bij de WC (ook beneden) en een plancet in de doucheruimte.

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 29 juni 2020 @ 21:07:53 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193850011
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:04 schreef Rene het volgende:

[..]

We liepen de winkel binnen en waren gelijk verkocht :) ! Deze komt op een muur achter ons bad.
Dat combineren we met een wat aardetint/grijzige steen op de vloer en de resterende muren behalve de muurtjes bij de WC (ook beneden) en een plancet in de doucheruimte.

[ afbeelding ]
Ik vind m gaaf!
Niet wat ik zelf zou kiezen, maar wel erg mooi.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 21:09:02 #165
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193850024
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heftig!

Ik verwacht dat we voor de badkamers gewoon voor de vloer- en wandtegels gaan die we al bedacht hadden voor de verbouwing van het oude huis.
Dus witte 60*30 op de wand en gezandstraalde gele jura 60*60 op de vloer.
In de keuken gang en WC dan dezelfde tegel maar gezoet.

Woonkamer parket, ik denk visgraat, en boven verder overal marmoleum.
Een stuk rustiger!

Mn ouders hebben dat op de muur en dan een donkere vloertegel. Heeft ook wel iets :Y !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 29 juni 2020 @ 21:10:16 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193850046
quote:
6s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:09 schreef Rene het volgende:

[..]

Een stuk rustiger!
Ja, maar met een 9-jarige toekomstige paleontoloog in huis mag er wel een vloer komen die fossielen en dergelijke heeft ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 29 juni 2020 @ 21:18:03 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193850136
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:04 schreef Rene het volgende:

[..]

We liepen de winkel binnen en waren gelijk verkocht :) ! Deze komt op een muur achter ons bad.
Dat combineren we met een wat aardetint/grijzige steen op de vloer en de resterende muren behalve de muurtjes bij de WC (ook beneden) en een plancet in de doucheruimte.

[ afbeelding ]
Mooi, maar praktische vraag: heb je ook opbergruimte voorzien? Voor handdoeken, extra wc rollen, tampons, enzovoorts? Wij hadden ook ooit zo'n ding op het oog, maar zijn toch voor dezelfde stijl met lades eronder gegaan (in drie huizen geleden btw), omdat we anders amper opbergruimte hadden.


En die tegels van hierboven vind ik prachtig O+ behang is minder mijn ding, maar als het bij je past, kan het wel echt een mooi statement zijn. Ben benieuwd naar het resultaat!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 21:23:25 #168
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193850231
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mooi, maar praktische vraag: heb je ook opbergruimte voorzien? Voor handdoeken, extra wc rollen, tampons, enzovoorts? Wij hadden ook ooit zo'n ding op het oog, maar zijn toch voor dezelfde stijl met lades eronder gegaan (in drie huizen geleden btw), omdat we anders amper opbergruimte hadden.


En die tegels van hierboven vind ik prachtig O+ behang is minder mijn ding, maar als het bij je past, kan het wel echt een mooi statement zijn. Ben benieuwd naar het resultaat!
We hebben een walkincloset aansluitend en voorhanddoeken metalen rekken. Qua spullen; we hebben een mannenhuishouding dus loopt enigszins los. En anders vinden we wel een andere oplossing. Nu staat er het kastje wat we hebben een mandje, deo, geur, scheerapparaat en zonnebrand.

Qua zeep hebben we dus een plancet zoals je bij wcs ook hebt. Daar kunnen we dan wat opzetten. Sanex en iets voor wat haar. Meer hoeft ook niet 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 29 juni 2020 @ 21:53:56 #169
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193850800
Chill, dan zou ik ook voor de mooiste optie gaan
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_193855297
Ik ben echt nog steeds heel blij met dit behang:
https://www.osborneandlittle.com/feuille-d-or-w7331.html
Vooral omdat het patroon zo groot is oogt het super rustig en het goud op het behang zorgt op ieder moment van de dag voor andere reflecties.

Wij zitten na ruim een jaar nog steeds dagelijks heel blij naar het behang te kijken. :)

Geen kwaad woord overigens over het kwantum behang van COTS, dat is namelijk ook ontzettend tof. :) Sowieso heeft Kwantum veel leuk behang. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:52:53 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_193855344
Mooi hoor, René! Ik hou er wel van als mensen niet voor veilig kiezen ;) die blauwgroene tegels zijn echt geweldig.

En het flamingobehang van COTS heb ik hier ook liggen voor de walkinbabycloset! Ik hoop dat ik het er een beetje goed op krijg, want ik ben een beetje verwend de laatste jaren met heel duur behang :')
disclaimer
pi_193855378
De studeerkamer is hier afgelopen weekend gedaan met Kwantum behang en ik heb geen klachten gehoord over dat het niet lekker plakte ofzo.
Komt dus vast goed SQ!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 30 juni 2020 @ 10:08:18 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193855508
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben echt nog steeds heel blij met dit behang:
https://www.osborneandlittle.com/feuille-d-or-w7331.html
Vooral omdat het patroon zo groot is oogt het super rustig en het goud op het behang zorgt op ieder moment van de dag voor andere reflecties.

Wij zitten na ruim een jaar nog steeds dagelijks heel blij naar het behang te kijken. :)

Geen kwaad woord overigens over het kwantum behang van COTS, dat is namelijk ook ontzettend tof. :) Sowieso heeft Kwantum veel leuk behang. :)
Oeh, erg fraai O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 30 juni 2020 @ 11:01:29 #174
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_193856251
Nu we hier toch over behang bezig zijn. Ik heb een wand in de waskamer waar allerlei delen van het huis samenkomen en dus onherroepelijk gaan scheuren, het leek ons leuk om daar een accent muur te maken met behang. Ik kom er met behang uitzoeken alleen achter dat ik niet houd van een heel klein repeterend patroon. Dus ben nog steeds zoekende, tips zijn welkom, het mag best een beetje gek of wild zijn, want we zijn er geen uren per dag. Omdat het de waskamer is wel ik het wel een beetje low budget houden, 200euro voor een wandje vind ik daar echt te veel, anders had ik al wel een aantal leuke fotobehangetjes gevonden.
De wand is 232cm breed en 259cm hoog.

Alle buizen aan de rechterkant worden natuurlijk nog netjes afgedekt, waardoor er een 9cm dikke koof daar ontstaat, we nemen dit gewoon helemaal mee in het behang. En links bij de deur wordt ook nog dichtgestuct. De binnendeur wordt antracietgrijs. De buitendeur of wit of antracietgrijs, daar ben ik nog niet uit. Vind hem ook niet echt mooi, maar goed hij zit daar omdat het practisch is en aan de buitenkant wordt hij bekleed met hout, dus een deur met glas was geen optie.


En dit is de rest van de ruimte, rechts van de hoge kast zit de buitendeur en daar haaks op het muurtje waar het om gaat.


Het stukje muur rechtsonder op de plattegrond dus.


[ Bericht 6% gewijzigd door SV-tje op 30-06-2020 11:13:00 ]
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_193856830
Kwantum en Karwei hebben best leuke behangetjes voor leuke prijzen.
Als het iets meer mag kosten (denk 70 euro per rol), dan kun je eens kijken bij Missoni behang.
Sowieso heeft Hooked on walls erg leuke dingen die geen 150 euro per rol kosten. :)

Sowieso zou ik die 100 euro extra gewoon uitgeven voor die 2 rollen behang die je nodig hebt, als je er iedere keer dat je het ziet heel erg blij van wordt. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')