Svenske piger.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZwedenEén van m’n favoriete landen. Ik ga graag kajakken in de Archipelago.
Prachtig als de grootste uitdaging in je werk ‘vind de deurbel’ isquote:Op donderdag 16 april 2020 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee tussen 10.05 en 12.05
hoop alleen niet dat 't weer die hipster is die de meest fool Proof deurbel niet snapt. ALs hij 'm weer niet stapt ga ik een pijltje er op tekenen..
Nicequote:Op donderdag 16 april 2020 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet er echt wanneer dat in 2025 weer mag eens op vakantie. Alleen tig keer zakelijk geweest
Reiskriebelsquote:Op donderdag 16 april 2020 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niceleuk om door zowel zweden als Noorwegen te road trippen
.. via zweden naar de Noordkaap en dan via Noorwegen terug naar t zuiden.
Die kan ik binnenkort wel weer eens bakkenquote:
Bij de molens hier wel weer.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Die kan ik binnenkort wel weer eens bakken
Als er weer bloem leverbaar is, tenminste
Ik heb echt 0 moeite met aan bloem komen :xquote:Op donderdag 16 april 2020 10:19 schreef Muck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hoeft ze ook niet allemaal op te etenquote:Op donderdag 16 april 2020 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk, was net een kilo afgevallen
quote:Op donderdag 16 april 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil ik weleens proberenIk heb nu weer een fatsoenlijke oven.
Deel je ze dan uit onder de inwoners van Foqueville?quote:Op donderdag 16 april 2020 10:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoeft niet, gebeurt wel.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hoeft ze ook niet allemaal op te eten
Herkenbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |