Bwah ja natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2020 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhm, ja daar heb ik het ook over
Al blijf jij natuurlijk ook
Jij bent echt naïef. Wie zegt dat het geen trol was. Je kunt als vrouw alleen niet naar de meeste moslimlanden zonder gevaar te lopen of continu gespuugd te worden. Punt.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende: [..] Mensen die zich niet aanpassen aan het land waar ze zijn
. Ik sprak online eens een Amerikaanse meid die advies vroeg waar ze op vakantie kon gaan, een must voor haar was dat haar BH-loze tieten door haar shirt zichtbaar waren want vrijheid. Ze wilde graag naar kerkjes, bezienswaardigheden uit de tijd van de Grieken en Romeinen zien en over andere religies leren. Iedereen van wie ze zich zou moeten aanpassen zou ze uitschelden en voor de rechter slepen
. 'Murica
.
wowquote:Op woensdag 15 april 2020 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat raad ik niemand aan. Ik werk daar in de buurt en ben afgelopen oud en nieuw bekogeld met vuurwerk.
Stel je aanquote:Op woensdag 15 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent echt naïef. Wie zegt dat het geen trol was. Je kunt als vrouw alleen niet naar de meeste moslimlanden zonder gevaar te lopen of continu gespuugd te worden. Punt.
he did it againquote:Op woensdag 15 april 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel platonisch he? Ik wil geen plakgangen moeten dweilen.
Waar heeft hij het over?quote:
Je hebt dit zelf zo ervaren?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent echt naïef. Wie zegt dat het geen trol was. Je kunt als vrouw alleen niet naar de meeste moslimlanden zonder gevaar te lopen of continu gespuugd te worden. Punt.
quote:
Die ken ik niet eens geloof ikquote:
Ja, ik snap dat je de foto's graag wil zien, maar ik heb ze helaas niet voor je opgeslagen, sorry. Ik hoop dat je het kunt verwerken, sterkte man.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik postte weer eens door het slotje.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over?![]()
#serieuze vraag
That's a failquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens geloof ik
Okay en welke moslimlanden hebben we het hier dan over? Echt de hele strenge?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor werk wel veel geweest. En weet wel hoe het er aan toe kan gaan ja.
Amerika, blijkbaar. En landen met kerkjes en bouwsels van Grieken en Romeinen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay en welke moslimlanden hebben we het hier dan over? Echt de hele strenge?
Nee, die plakkerige gangenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik postte weer eens door het slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |