Huh? Je kent mij en je weet dat helemaal niet iemand ben die overal het negatieve in ziet, in tegendeel zelfs. Jij klaagt altijd veel meer dan ik.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Look fine als je alleen maar overal het negatieve in wilt zien. Dat MAG he. Dat betekent niet meteen dat dat dan mijn schuld is.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of gaan we een grote koepel over Foqueville bouwen? De Foqueville Dome
Dit gaat geheid mis.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of gaan we een grote koepel over Foqueville bouwen? De Foqueville Dome
Leukquote:Op woensdag 15 april 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
@:Uitstraling ja dat wil ik graag zijn.
@:Buda, kan ook maar heb geen bankje en gewoon een bordje aan een boom lijkt me ook mooi.
Is ook mooi.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
@:Uitstraling ja dat wil ik graag zijn.
@:Buda, kan ook maar heb geen bankje en gewoon een bordje aan een boom lijkt me ook mooi.
Ik hou niks tegenquote:Op woensdag 15 april 2020 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Je kent mij en je weet dat helemaal niet iemand ben die overal het negatieve in ziet, in tegendeel zelfs. Jij klaagt altijd veel meer dan ik.Maar ik zit nu gewoon even niet in dezelfde hyperblijheidflow als jij en dat moet ook gewoon kunnen.
Watquote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
hmm ik heb binnenkort een anderhalvemeter date
Lol leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Voor wat dat waard isquote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
gaat zo hard falen ditquote:Op woensdag 15 april 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dit gaat bijzonder worden, elkaar op afstand verleiden
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn moeder en ik hebben paps regime ontweken. Hij wil haar nooit helpen met torrenten en ik mag dat ook niet op hun computer doen, want "dan gaat de hele computer kapot en wordt alles traag en is alles helemaal kut verdomme". Nu heb ik hier thuis getorrent en ondertiteling gezocht en dit via WeTransfer naar haar gestuurd, waardoor ze technisch gezien niet getorrent heeft op hun computer daar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |