Bans worden hier niet besproken.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok, welkom terug. Ruzie gemacht?
Waar lees je dat? Wat bedoel je met "vrijer bewegen"? Dezelfde maatregelen zijn nog van kracht hoor! Ik verwacht niet dat het schooljaar dit jaar nog opgepakt gaat worden. Het volledige festivalseizoen is afgelast, en de terrasjes? Misschien eind van de zomer.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:49 schreef quirina het volgende:
Ja je merkt aan alles dat we zo weer vrijer kunnen bewegen en weer aan het werk kunnen. Kinderen weer naar de opvang en naar school.
En misschien moeten we wel heel veel terrasjes pakken om de horeca te redden van de zomer. En lekker naar de strandtenten gaan. Komt het weer helemaal goed met Nederland.![]()
Ok sorry ben nog niet zo lang op dit forum.quote:
Ok, snapquote:Op woensdag 15 april 2020 22:56 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Ok sorry ben nog niet zo lang op dit forum.
Als je als instelling je zo kunt behelpen speelt geld geen rol.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
Bekijk Gelaatsbescherming / spatscherm / gezichtsbescherming op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Dit is vandaag de ‘hardloper’ op bol.com. Zorginstellingen kopen dit dus via bol in voor een woekerprijs?
Angst. Pure angst. Gewoon gefaseerd open gooien en kwetsbare isoleren.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat mij betreft mag de horeca nog heel lang dicht blijven. In elk geval tot 1 juni en dan echt 1,5 meter tussen elke persoon. Eerst maar eens de scholen weer rustig aan opstarten.
Ja, dat lijkt me logisch. Maar als aanbieder moet je je toch schamen als je zulke prijzen vraagt voor een stukje plastic?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Als je als instelling je zo kunt behelpen speelt geld geen rol.
Ik neem aan dat je toch discount kunt krijgen bij grote bestelling via inkoop.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me logisch. Maar als aanbieder moet je je toch schamen als je zulke prijzen vraagt voor een stukje plastic?
Nee, niemand wordt geisoleerd.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:06 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Angst. Pure angst. Gewoon gefaseerd open gooien en kwetsbare isoleren.
Free market economic..... Maar of het netjes is?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef quirina het volgende:
Bol.com vind het ook prima dat handalcohol en handgels tegen woekerprijzen verkocht worden.
Paar weken geleden kon je ook voor woekerprijzen mondmaskers kopen.
De een zijn nood is bol.com’s brood. Helaas kan je er niks aan doen.
Tja gewoon slim. Ik snap ze wel, je kan hier mooi mee cashen als bedrijf zijnde.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef quirina het volgende:
Bol.com vind het ook prima dat handalcohol en handgels tegen woekerprijzen verkocht worden.
Dat is toch nog steeds belachelijk duur? Kostprijs zal een paar cent per stuk zijn, ali verkoopt ze voor 30 cent per stuk.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:11 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch discount kunt krijgen bij grote bestelling via inkoop.
Gelaatsbescherming / spatscherm / gezichtsbescherming
Merkloos
Uiterlijk 22 april in huis
Verkoper: Hand & Hygiëne
Aantal 24 stuks
¤ 423,60
We moeten het toch een keer onder ogen zien. Anders worden de gevolgen van de potentiële crisis veel erger dan dit corona pandemietje.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:06 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik heb dit eerder aangegeven maar niet alle IC's zijn bij NICE aangesloten. Nu sluiten er weer een paar aan en dan worden alle cijfers met terugwerkende kracht aangepast.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Lees ik de info van https://www.stichting-nice.nl/ nu verkeerd of zijn we weer aan het stijgen...?
Gisteren iets van 1160 en nu 1200.
Nee het is niet netjes, maar je kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Free market economic..... Maar of het netjes is?
Het zou ook de allerbeste (zelfs prima exit) oplossing zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:06 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Om dit aan te vullen: op de "top" op 7 april lagen er 1424 patiënten op de IC, terwijl NICE er "nu" 1331 telde op die dag. Op 7 april zelf telden ze er "maar" 1250-1260, omdat er toen zoals gezegd minder IC meededen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:22 schreef mark6791 het volgende:
[..]
Ik heb dit eerder aangegeven maar niet alle IC's zijn bij NICE aangesloten. Nu sluiten er weer een paar aan en dan worden alle cijfers met terugwerkende kracht aangepast.
That's capitalism. Het is ondeugdelijk als wat. En het is gewoon puur een gevolg van hoe onze samenleving gestructureerd is. Entrepreneurship heeft eigenlijk niets te maken met kwaliteiten zoals intelligentie of empathisch vermogen. Er zijn altijd mensen die er een slaatje uit proberen te slaan. Die vrije markt mag van mij wel wat minder en meer inzetten op een maatschappij die voornamelijk om wetenschap draait. En zorg. Die dingen hebben we harder nodig dan mensen of bedrijven die aan deze crisis willen verdienen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef quirina het volgende:
Hmmmmm. Bol.com is een marktplaats en niet het bedrijf dat als eigenaar de producten aanbiedt. Bol pakt hooguit een percentage van de verkoper.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Tja gewoon slim. Ik snap ze wel, je kan hier mooi mee cashen als bedrijf zijnde.
Helemaal mee eens, maar als jij de baas van dat bedrijf was dat je hetzelfde. Alles draait om geld in deze kapitalistische wereld.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:29 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmmmm. Bol.com is een marktplaats en niet het bedrijf dat als eigenaar de producten aanbiedt. Bol pakt hooguit een percentage van de verkoper.
Je kunt je wel afvragen of het rechtvaardig is dat "slimme" verkopers zo misbruik kunnen maken van de vraag. Wanneer je dan idd dat soort verkopers vertegenwoordigt en een platform biedt, kun je je afvragen of je als bedrijf zuiver bezig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |