Het gaat over een overstromingquote:Op woensdag 15 april 2020 21:03 schreef minilot het volgende:
Beroofd worden van je korset en dan drijven op je vet - wat een merkwaardig lied, Tele!![]()
Klinkt praktischquote:Op woensdag 15 april 2020 21:03 schreef minilot het volgende:
Beroofd worden van je korset en dan drijven op je vet - wat een merkwaardig lied, Tele!![]()
@:Clubsoda Yup, het was na twee sessies wel zonneklaar allemaal. Nul komma nul comorbiditeiten scheelt wel!
Haha, dat zal ja. Bij mij hangt het juist op die comorbiditeiten, waarschijnlijk. Of op het feit dat ze autisme bij vrouwen niet snappen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:03 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Yup, het was na twee sessies wel zonneklaar allemaal. Nul komma nul comorbiditeiten scheelt wel!
Ik schuif het even naar de kijklijst voor wanneer ik weer iets kan kijken met geluid aan.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:02 schreef Tele6 het volgende:
@:minilot wat vind je van mijn recentste youtubefavoriet:
Beeld is genoeg hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 21:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik schuif het even naar de kijklijst voor wanneer ik weer iets kan kijken met geluid aan.
Ondertussen: wat vind je er zo leuk aan?
Dat het lekenvolk dat niet snapt is al jammer genoeg, maar van lui die ervoor gestudeerd hebben zou je toch beter mogen verwachten?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:07 schreef Tele6 het volgende:
[..] Of op het feit dat ze autisme bij vrouwen niet snappen.
Mijn smaak in schattige Engelse Youtubejongens hoeft niet die van jullie te zijn, maar dit vond ik gewoon een mooi exemplaarquote:
Niemand snapt het echtquote:Op woensdag 15 april 2020 21:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat het lekenvolk dat niet snapt is al jammer genoeg, maar van lui die ervoor gestudeerd hebben zou je toch beter mogen verwachten?
Dan reed je niet hard genoeg.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:16 schreef Kreator het volgende:
Ik verveel me.
Tevens vier keer land in en uit gereden maar niet aangehouden. Saaaai
Oh niet verkeerd nee, zeker nietquote:Op woensdag 15 april 2020 21:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn smaak in schattige Engelse Youtubejongens hoeft niet die van jullie te zijn, maar dit vond ik gewoon een mooi exemplaar
Dit! Zo op het eerste gezicht. Wil 'm er ook nog wel even bij horenquote:
Whatsappen ze de gitaar?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Kreator het volgende:
Studenten hebben een gitaar en zingen liedjes. Studenten zijn wereldvreemd. Studenten moeten kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |