quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Want?quote:
Haha ja. Maar wel fair van haar gezien haar nee op het einde.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
“Wil je splitten, oh dat wil ik ook wel hoor als je dat graag wil”.
Jongen toch. Kweek wat pit.
Vrouwen ook vaak "Ik vind het ook niet erg om te splitten of zo"quote:Op woensdag 15 april 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
“Wil je splitten, oh dat wil ik ook wel hoor als je dat graag wil”.
Jongen toch. Kweek wat pit.
Ik vraag mij af waarom ze zo vaak kleine mannen laten daten met 1,80 m grote reuzinnen in dit programmaquote:Op woensdag 15 april 2020 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze zou hem niet doen. Dat was al snel duidelijk
Die hebben ze dan toch nietquote:Op woensdag 15 april 2020 20:16 schreef Oostblokkert het volgende:
Vrouwen met lange benen dragen ook van hakken, dat doen ze om die kont beter te vormen.
Leedvermaakquote:Op woensdag 15 april 2020 20:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom ze zo vaak kleine mannen laten daten met 1,80 m grote reuzinnen in dit programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |